16. októbra 2014

Momentálna starostlivosť o vlasy / Schwarzkopf

Ahojte :o) Dnešný článok sa bude týkať, ako som spomínala v predchádzajúcom článku - vlasov a mojej starostlivosti o nich :) Predstavím Vám produkty, ktoré momentálne používam a ako som s nimi spokojná. Mám rada značku Schwarzkopf, ktorá má veľa rad,ja momentálne mám vyskúšanú najnovšiu radu, ktorá vznikla v spolupráci s Claudiou Schiffer. Celá táto rada nesie názov  Essence Ultime, Omega repair,obsahuje šampón, kondicionér, masku a balzám na vlasy. Tieto produkty obsahujú 4 zložky pre krásne vlasy - výťažky z perál, pantenol, keratín, ušľachtilý proteín :) Je určená pre poškodené a oslabené vlasy.
Prvé čo musím tejto rade nechať, je vzhľad obalu. Veľmi sa mi páči, pôsobí pre mňa dojmom luxusu a kvality. Jednoduchý, nijak prehnaný dizajn sa mi páči čoraz viac. Taktiež sa mi páčia zlaté detaily :) Vôňa je príjemná, celkom zvláštna, ťažko sa mi opisuje, no niekomu môže aj ta vôňa vadiť, treba si privoňať, ak sa dá :)
Začnem základom. Šampón je produkt, ktorý v mojej starostlivosti o vlasy nesmie chýbať. Vlasy si zmývam každý, niekedy druhý deň, bohužiaľ vlasy sa mi veľmi mastnia.Tento šampón im nijak nepomohol, ale na to ani určený nie je. Keďže som po strihaní, tak rozštiepené končeky mám preč a nemám ich až také suché, ale keďže nechcem zas sa dostať k suchote a k slabým vlasom tak toto je myslím, že tá správna prevencia ako udržať vlasy zdravé.Šampón je klasicky, dobre pení takže nič extra.
Aby vlasy boli naozaj ochranenné a neboli slabé tak pokračujem kondicionérom, ktorý používam do polovice vlasov, vlasy sú po ňom príjemné, jemné, nemám žiadny výbuch na hlave a taktiež pekne vonia ako celá táto rada :) Chvíľu sa nechá pôsobiť a potom jednoducho opláchne. Musím podotknúť, že rozčesávanie je jedná báseň.
Masky na vlasy používam zriedkavo, ale tak táto patrí naozaj k tým lepším, ktoré som vyskúšala. Je vážne skvelý, končeky sú také hebké a jemné ako snáď nikdy (haha, to vyznie ako z reklamy), konzistencia je klasická ako sme zvyknutý u masiek, nechávam ju tri minúty a potom oplachnúť. Som s ňou veľmi spokojná.
A ako posledný produktík  je Beauty Balm(BB), ktorý je senzačný, nanáša sa do vlhkých vlasov na končeky a je to fakt skvelá vecička, veľmi som si ho obľúbila už len vďaka tomu, že sa neoplachuje :) Je to taká emulzia, ktorá ma splňať funkciu aj olejčeka, ale pripomínam že obsahuje silikony, ako celá rada, takže pre tých, ktorý sú na BIO produkty, to nie je :) 

Suma sumárum, najviac som si obľúbila asi Beauty Balm, ktorý sa stal mojím obľúbencom. Celkovo je táto rada veeľmi vydarená, až na vôňu, ktorá môže niekomu vadiť. Trošku ma trápi tá moja mastnota vlasov, ktorú sa pokúsim nejako odstrániť a asi sa vrhnem na hľadanie produktov, ktorý ma nej zbavia. Tie ktoré máte poškodené a oslabené vlasy šup pre túto radu :) Nájdete ju v drogérií, jedna sa o novinku na trhu :)

Toľko k mojej terajšej staroslivosti o vlasy. Máte túto radu alebo len nejaký produkt z tejto rady? Alebo Vás necháva chladnými ? Patrícia

14 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok:) mne dizajn nových obalov tiež páči, ale zároveň ma tak trochu odrádza, asi práve tým luxusným dojmom :p hmm neviem,musím si ich poobzerať trochu lepšie a vyskúšať

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tuto řadu čtu všude samou chválu, budu ji teda muset vyzkoušet :)

    Řasy jako vějíře

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No mňa akosi neohúrili. Hlavne potom keď som videla niekde plagát s Claudiou a jej neprirodzenými vlasmi. Vyzerá tam fakt hrozne. Aj keď nikdy nevravím, že si ich nikdy nekúpim. Len tak, na vyskúšanie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná sada, nezkoušela jsem z toho ještě nic, používám šampony bez silikonů, takže jiné nevyhledávám :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekny jesenny dizajn si nahodila parada:),od tejto som mala len vzorky asi aj su kdesi, schwarskopf da sa povedat že nepouživam vobec jedine lak na vlasy ten tiež len kupujem pre mamču:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nad touhle řadou poslední dobou dost uvažuji, vypadá slibně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám všetky produkty z tejto řady, presne ako ty. a som s nimi spokojná. asi momentálne najlepšie čo sa dá nájsť v drogérke pre suché/poškodené vlasy.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. super článek, také jsem psala o starostlivosti o vlasy :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No přemýšlím, že tahle řada by mi mohla vyhovovat :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, rada sem chodím popozerať recenzie a tak, ale tvoje vyjadrovanie mu uberá značnú úroveň. Zle sa to číta. Aj gramatika, aj skladba viet a výber slov. Príde mi to také násilné. Viem, že ťa čítajú aj českí obyvatelia, ale buď píšem po slovensky alebo po česky. Miešanica pôsobí rušivo. Ináč veľmi pekná stránka, len na tomto by bolo potrebné popracovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto nečítam nikdy po sebe recenzie, lebo by som ich asi všetky odstránila :D Ale tak nemyslím si že sem pletiem nejako čestinu, aspon ja to nevidím a snažím sa tomu vyhybať.Ale beriem tvoj názor, som rada aj za kritiku a dakujem Ti :)

      Odstrániť
    2. Ale hlavne ju sponzoruje - plati schwarzkopf, dermakol atd... Takze clanky musia byt pekne.
      :-(

      Odstrániť
  11. Já jsem měla malý vzoreček, jinak jsem nezkoušela :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi pekný článok :) Normálne mám chuť hneď teraz bežať do drogérky a vyskúšať ich. :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť