29. októbra 2014

GOSH Defining Brow Gel recenzia

Pekný večer..:o) Dnešný článok som veľmi v pláne nemala, ale keďže o tomto produkte Vám chcem napísať, ešte pokiaľ je naň akcia, o ktorej sa dozviete na konci článku, tak som si s tým švihla. Dnešná recenzia bude o značke Gosh a o novinke - gél na oboči GOSH Defining Brow Gel. Hm, obočie, obočie je dôležité pre mňa viac ako špirála, alebo makeup. Obočie musím mať vždy, Mám k nemu celkom "blízky" vzťah, pretože moje obočie je úprimne, biedne. Mám ho slabučké, svetlé, riedké atď..Takže úprava je u mňa najdôležitejšia a myslím, že nielen u mňa. Obočie si robím tieňmi na obočie, ale aby mi po celý deň aj vydržali a obočie bolo bezchybné, potrebujem gél na obočie. Mala som jeden od Alverde, ale bohužiaľ už ho nedokážem zohnať, no a keď sa mi objavil na stolíku tento od Gosh, tak som sa veľmi tešila na otestovanie.

Gél ma klasickú kefku, akú môžeme vydávať u špirál, nič netypické. Odtieň mám 003 (dostupný je ešte v transparentom odtieni), čo je tmavšia hnedá, no na moje obočie a k mojej farbe vlasov je to akurát, bola som prekvapená, že pôsobí veľmi prirodzene na obočí, keďže ho podľa mňa zafarbí "z ľahka", takže týmto produktom dosiahnem prirodzený vzhľad, keď sa budem ponáhľať, tak bude určite fajn, pretože je to naozaj sekundová záležitosť. Krásne zvýrazní obočie, dodá mu farbu a dokonca ho učeše a zafixuje, takže sa s ním nič nestane po celý deň.Keďže ako som spomenula mám riedke obočie, tak myslím, že farba nechytá až tak dobre, ako napr. pri hustom obočí, keďže tam je viac chl´pkov, preto robím to, že si najprv dám tiene a obočie už zafixujem týmto gélom na záver. Pre tie ktoré majú husté a pekné obočie bude ale tento produkt to pravé orechové..:o)


Gosh ma v ponuke viac produktov na obočie, takže odporúčam popozerať pozorne(TU), pretože pokiaľ Vás zaujal tento gél, tak mám pre Vás dobrú správu, ešte dva dni - do 31.októbra je 25% na Gosh produkty na obočie. Tento gél nájdete tu, kde je momentálna cena 5,63 €, po zľave je normálna cena 7,50 €

19 komentárov:

  1. Zajímavá barva, já kupuju pořád černou klasiku :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No čierna mi bola pre mna ostrá, a k farbe vlasov nepasovala :)

      Odstrániť
  2. Vypada to dobre

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja momentálne používam gél od Catrice ale žiadny čo som skúšala sa nevyrovná tomu z Elf. Ten drží ako lak na vlasy. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od Catrice som ešte nemala nič na obočie, akurat som rozmyšlala nad tym setom tienov na obočko :) A od ELF takisto :)

      Odstrániť
  4. To vyzerá super :) A na tom obrázku ,,po aplikácii" máš pod tým aj tiene na obočie, či len ten gél? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tam je len gél, ale vrstvila som ho aby som na tých pár chlpkov aj niečo mala :D

      Odstrániť
  5. noo vyzerá to prirodzene. ja husté obočie určite nemám, pre mňa taký gel nebude moc vhodný.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to sme dve :D Ale dá sa s nim vykuzliť aj na riedkom obočí taký prirodzený efekt, ale tak nie je to žiadna sláva ako na hustom :)

      Odstrániť
  6. ja od alverde čo som mala som si kreslila obočie tym koncom ved ja tam nič nemam tak sa to aj rychlo minulo:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som alverde použila na zafixovanie na cele obočie, ale tiež to dlho nevydržalo :D

      Odstrániť
  7. Máš super obočie! :) ten gél vyzerá pekne a hlavne prirodzene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypadá to fakt skvěle! :) a hlavně přirozeně

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá hezky prirozene :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Perfektné obočie, až som prekvapená, že to nepôsobí tak "zmaľovane", práve naopak, skoro nevidno, že máš niečo na obočku:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá pěkně :) a líbí se mi nový vzhled blogu
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty gely na obočí mě začínají dohánět. Viděla jsem ještě jeden další v jednom e-shopu od L'Oreal:-). Na to, že ten Gosh je tmavá hnědá, to není taková katastrofa, jako bych já osobně čekala:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som si donedavna obocie neupravovala lebo prve pokusy s ceruzkou dopadli vzdy katastrofalne takze tento gel je pre mne takym akoby vykupenim pretoze jednoduchym sposobom si ho viem teraz vdaka nemu upravit :)

    OdpovedaťOdstrániť