2. septembra 2014

Dermacol upokojujúci odličovač očí a Party mania mascara

Pekný utorok prajem.

Dnes som tu so sľúbenou recenziou na novinky od Dermacolu. Bohužiaľ pri testovaní, to bolo u mňa jedno sklamanie ale aj nadšenie. Veď nie vždy musí všetko sadnúť nie ? :) Začnem asi s tým lepším produktom pre mňa, ktorý ma nadchol.

Dermacol si ma všeobecne získal s riasenkami, pretože už som niekoľko krát na blogu písala o riasenkách od Dermacolu a myslím, že som ešte ani z jednej nebola sklamaná. Podľa mňa Dermacol je jedna z drogériových značiek, ktorej riasenky stoja za to ! Táto riasenka sa nesie názov Party Mania a malo by ísť o objemovú riasenku. Ako prvé upúta svojím vzhľadom, pretože je krásnej žiarivej ružovej farby, takže ju medzi ostatnými hneď nájdem. Mám veľmi rada ružovo-čiernu kombináciu. Celkovo Dermacol to s riasenkami vie, pretože vždy príde so zaujímavým dizajnom riasenok, som rada, že zapája farby a nejedná sa o žiadnu šedo-čiernu klasiku.
Kefka je úplne klasická, ničím zaujímavá a v podstate mi práve taká sedí, žiadne podivuhodné tvary kefiek, ako predstavujú niektoré kozmetické firmy ako beauty boom. Veľkosťou je tiež normálna, sedí mi, dobre sa mi s ňou pracuje,myslím, že by pri aplikácii nemalo prísť k úrazu :)  
Zo začiatku mi prišla trošku mokrá, ale to väčšina riasenok keď sú nové.
Riasy skvele rozčeše, oddelí a dodá im primeraný objem. Predĺženie mihalníc nie je nič prevratné a veď riasenka na to nie je ani primárne určená..:) Myslím si, že pri tejto riasenke postačí jedna vrstva, čo je super, keďže pri väčšine musím naniesť dve, no riasy sú pekne výrazne a čierne aj po prvej.  Vydrží po celý deň obstojne. Vo finále môžem odporučiť túto riasenku, ja som s ňou spokojná, objem riasam dodala, sú zvýraznené, na krátke riasy myslím, že až tak nebude, pretože ich nijak výnimočne nepredĺži.

Objem: 10 ml
Cena: cca 7 €


Stále rada skúšam rôzne odličovače očí či na pleť, no zatiaľ som nebola spokojná so žiadnym okrem mojej stálice micelárky od Biodermy, nemôžem si pomôcť. Osobne si ale myslím, že oči nemám nijak extra citlivé, takže som sa s radosťou pustila do testovania nového odličovača očí, ktorý ma byť upokojujúci a pre všetky typi pleti.
Ako prvé sa mi veľmi páči balenie, ktoré je vhodné aj na cestovanie, keďže objem je 125 ml, takže sa všade zmestí a ako výhoda je, že je vidieť presne koľko ešte máte odličovača. Obsahuje extrakt zo zeleného čaju,  D-panthenol a je bez parfumácie.Po prvom použití som ostala veľmi sklamaná, nečakala som že ma bude štípať, čo ma hneď odradilo, ale aj tak som mu dala šancu a použila aj naďalej. Aby upokojujúci odličovač štípal? Čo som čítala u iných blogeriek, tak boli veľmi spokojné, tak naozaj neviem od čoho to závisí, keďže moje očí znesú toho celkom dosť. To je jedna veľká nevýhoda. Inak pokožka nebola vysušená po použití, nie je ani mastný a odlíčil dostatočne riasenku a tiene, no vodeodolnú linku a riasenku nie. Keby neštípal tak by bol fajn. No takto za mňa tento odličovač rozhodne nie ! Ale už je len na Vás či ho skúsite a risknete, že Vás štípať nebude, pre citlivé oči myslím, že vážne nebude.Takže podľa môjho názoru, nesie názov "upokojujúci" neprávom.

Objem: 125 ml
Cena: 3,79 €
To je na dnes všetko, riasenka za mňa áno a odličovač nie. Určite mi dajte vedieť akú máte skúsenosť s odličovačmi od Dermacolu. Patty

19 komentárov:

  1. Od Dermacolu jsem ještě žádnou řasenku nezkoušela, ale zrovna včera jsem se na tuhle dívala. Řasy dělá fakt krásné, líbila se mi na řasách všech blogerek, co na ni psali článek :). A ten odličovač chci vyzkoušet, tak snad mě v očích pálet nebude
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No páni, jedna vrstva a také riasy? Tú chcem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá maskara má vážne ale vážne láka... Lenže ich mám doma asi 11, takže buď počkám, alebo sa nejako presvedčím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řasenka vypadá moc hezky, od odličovače jsi mě trochu odradila, mám taky celkem citlivé oči, tak to asi riskovat nebudu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak řasenka vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Řasenka mě docela láka. Bohužel mám ale s Dermacolem špatné zkušenosti, co se především řasenek týče. Vždy, když jsem si jednu donesla domů byla už téměř vyschlá nebo po pár dnech cuckovala a nakonec vyschla rychlostí světla. Já nedám dopustit na řasenky Maybelline, cenově dostupné a každá jedna z nich si plní svoji funkci!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Od Dermacolu som zatiaľ žiadnu riasenku nemala, tak možno to zmením práve s touto. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja to nechapem, pretoze uz som citala, ze jednu stipala, ale ostatne nie a vyhovovala im.. tak tomu naozaj nerozumiem, ze v com to je... lebo mne nerobi nic s ocami.. je to divne... inak riasenka je skvela a zaradila sa medzi moje oblubene..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten odličovač mám a jsem s ním moc spokojená!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Riasenka ti spravila super mihalnicky , je fajn no nie je to moja topka od dermacolu... A s odlicovacom som na tom rovnako ako ty bohuzial tiez ma to nemilo prekvapilo

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hey,
    you have a really nice Blog with interesting Stuff on it! :)
    Do you want to follow each other via GFC? If yes please let me know and i follow back :*

    Greetings & Kisses from Germany
    www.sophias-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Žiaden z týchto produktov som ešte neskúšala, no tá riasenka vyzerá super. Asi ju tiež vyskúšam :)).
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hello sweet girl! :)
    I`m here first time and I think you have a great blog! and pics so inspiring!!!! great job!
    So i wanna to ask you how about follow each other? I always follow back so let me know and we can keep in touch, will be great :) I love to know a new people!

    have a great day sweety!
    kisses

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento odličovač som omylom raz vyskúšala aj ja a fakt omylom. Kedže nosím kontaktné šošovky potrebujem niečo pre citlivé oči a ako ma toto vyštípalo bolo neskutočné. Inak používam dvojfázový vodeodolný od Balei a som s ním spokojná. Je to jediný produkt od Balei vôbec čo mám.

    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Á, díky, další odličovač, který nekupovat. Mám pocit, že snad štípou uplně všechny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta řasenka vypadá dobře, možná o ni zauvažuju na zkoušku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já taky měla hrozný problém s odličovači, teď mám od Yves s chrpou a jsem moc spokojená!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja si oči odličujem kokosovým olejom, ten ma zatiaľ nesklamal :) PINKUNICORNVANITY

    OdpovedaťOdstrániť