24. augusta 2014

Make-up inspired by Beyoncé - Mine

Ahojte !

Už som nejako odskočila od nedeľných líčiacich postov, ale dnes sa vraciam na koľaj (hádam nie len dnes) a ukážem Vám moje najnovšie líčenie, ktoré je farebné a veľmi sa mi zapáčilo :) Konkrétne pôjde o makeup inšpiráciu z klipu Mine od Beyonce, ktoré si možete pozrieť TU! Nenašla som celé video, takže len preview :)
Beyonce a jej líčenia v klipoch, či hocikde inde sú veľmi populárne, inšpiratívne a majú čo to do seba. Mňa tento krát zaujalo toto líčenie, ktoré má v ukážke klipu " Mine". Na youtube je veľa tutoriálov a keďže podľa mňa nie je až tak do detailov vidieť líčenie očí v klipe, tak dá sa tam pridať aj štipka z mojej (vašej) fantázií :) A proste, tyrkysová a fialová je stará otrepaná klasika,  ktorá neomrzí.
POSTUP A POUŽITÉ PRODUKTY:

- na celé viečko som naniesla podkladovú bázu a  bielu jumbo ceruzku
-na pohyblivé viečko som naniesla Color tattoo od Maybelline odtieň Turquoise Forever
-do vnútorného a vonkajšieho kútika som naniesla tieň zo Sleek Vintage Romance odtieň Romance in Rome
-do ohybu oka až k vnútornému viečku cyklamenovo-purpurový tieň a vytieňovala
-do ohybu oka k vonkajšej strane tmavo-modrý tieň
-na celé dolné viečko tyrkysové Color tattoo, k vonkajšiemu kútiku tmavo-modrý tieň
- do vnútorného kútika strieborný očný tieň zo Sleek Vintage Romance odtieň Pretty in Paris
 -riasenka, obočie 

-pleť som vyčistila, naniesla hydratačný krém a podkladovú bázu
-rovnomerne a precízne som zapracovala stredne krycí make-up
-na nedostatky som naniesla korektor o odtieň svetlejší od tónu pleti
-zafixovala, naniesla bronzér, lícenku v jemnej marhuľkovek farbe 
- na pery som naniesla jemný, telový rúž a jemne zapracovala priehľadný lesk

 Mám na pláne viac makeup inšpirácií, tak sa nechajte prekvapiť, čo to bude nabudúce, snáď už čoskoro :) Som zvedavá na Váš názor na toto farebné líčenie, ktoré mi ale príde decentnejšie a tlmejšie, takže podľa mňa vhodné aj na nosenie alebo na párty..:) Napríklad ja by som ho kľudne zvolila aj na dnes, teda tie dni, kedy je zima a upršane ale pritom je stále leto..
Vybrala som dnes o trochu viac fotiek, ale keď nikdy sa neviem rozhodnúť, ktoré su najvhodnejšie a najlepšie je vidieť líčenie, tak som dala aj, aj  :) Ale zas sú aj také momenty, kedy mi nepasuje ani jedna fotka z 50-tich :)) Pekny zvyšok voľna. Patty

49 komentárov:

  1. Uplne si krasna a to licenie je dokonale. :) Obdiv za to naozaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna si! Určite znova pokračuj v líčeniach! :) a máš pravdu takáto farebná kombinácia nikdy neomrzí, ja sama mám veľmi rada modrú/tyrkysovú na očiach :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem , velmi ma to bavi, takže budem :)

      Odstrániť
  3. Jééé, to je fakt krásne líčenie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. patty! Very nice look... Greetz Edwin. foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bože, to je nádhera. Ty barvy do sebe tak krásně zapadají, že to je vyloženě harmonie barev.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne za milý komentár Lucie :)

      Odstrániť
  6. Tak to je pěkné líčení! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je kraaasne paradne uplne na chlup rovnake:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvostné líčení, maximálně se ti to povedlo. Fakt tleskám :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné líčení, to se Ti fakt povedlo, úplná Beyoncé :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od nej to mááám na míle daleko..:D Ale dakujem pekne :))

      Odstrániť
  10. Woow, úžasné líčení, stávám se pravidelným čtenářem, pokud se staneš mým, budu moc ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, hned sa pozriem na tvoj blog :)

      Odstrániť
  11. perfektne si to vystihla, je to skoro rovnaké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nádherné líčenie! Na vlas rovnaké s Beyoncé :) Koľko ti trvalo? Lebo mne by to trvalo asi min. hodinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem..no asi taku hodinu, ja pri ličeni vždy robim milion dalšich veci takže to sa vždy predlžíí..:D

      Odstrániť
  13. Your make up is rven better than beyonce's!
    I'm a beggining blogger, check it out and tell me what you think www.SHAWSY.blogspot.com ;

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wau, takto na blogu je to ešte krajšie ako na instagrame :P Normálne mám chuť si ťa tu teraz hneď oscreenovať a začať sa podľa teba líčiť!:)) Nádhera

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej si zlatáá Danka :) ďakujem :))

      Odstrániť
  15. Ohromujúce, veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásne líčeniea tá modrá je úplne bombová

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. naozaj sa ti toto líčenie podarilo ! :) a tak isto sa ti aj skvelo hodí

    Be perfect is simple

    OdpovedaťOdstrániť
  18. vau veľmi sa ti to podarilo!! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. toto ti vyslo.. nie ze by inokody nie, ale krasne prevedene a velmi sa mi paci ta kombinacia farieb.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť