14. augusta 2014

Líčenie na fotenie / PHOTO MAKE-UP

Ahojte ! Prednedávnom som bola líčiť na jedno fotenie a musím povedať že to bolo naozaj super. Kto ste z Prievidze alebo okolia a chcete mať pekné fotky tak určite pozrite na Facebooku EllieFotenie :)  Tak si môžete pozrieť aj viac fotiek, keďže ja som vybrala najmä také, kde je vidieť líčenie, ktoré som spravila, keď už mám ten kozmetický blog :o)  Zas to bolo o novú skúsenosť viac a dúfam, že to bude len alen pokračovať.  Líčenie ktoré som zvolila, tak jedno je ako možete vidieť s výraznymi očami a druhé s výraznymi perami.  Neviem či má cenu vypisovať všetky použité produkty, ja si myslím, že to by bolo zbytočné, ale ak Vás niečo zaujíma, kľudne mi napíšte. Taktiež ma zaujíma Váš názor na líčenie a celkovo na fotky.:)





backstage :o)
Pekny večer !

12 komentárov:

  1. Ten rúž na prvých fotkách je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezké! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné líčení :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalé líčení i fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je parada fotky su krasne všetko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fotky sa veľmi poradili, z líčení sa mi najviac páči to úplne prvé s tmavými perami :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. pacia sa mi tmave pery...aky ruz si prosim pouzila? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som použila taky menši mix..miešala som farby z palety od Revlonu Illuminance All-over Palette v odtieni Passion Fusion

      Odstrániť