12. augusta 2014

Letné, LACNÉ DM-kovské novinky !

Ahojte !  Myslím, že leto je v plnom prúde, aj keď to občas nevyzerá tak...ale treba si užívať každý voľný deň :-) Ja mám tie svoje dni momentálne nabité, takže na blog ostáva úplne minimum času, bohužiaľ, ale radšej budem pridávať články s chuťou a nie tak pravidelne ako som pridávala, ako by som sa mala do toho nútiť, čo hádam chápete :)  Dnes mám pre Vás pár tipov na hlavne lacné novinky z DM-ky, ktoré žiaria letom :) Konkrétne pôjde o novinky od Balea, dám vám tip aj na opaľovacie mlieko,ozviežujúci sprej na telo od Alverde a peelingové odličovacie tampóny :)
Neviem ako vy ale ja milujem maliny a keď sa po rozbalení balíčku rozviala sladká, letná očarujúca vôňa, tak ma úplne omámila.

Počuli ste už o mydle, ktoré by niesol názov  ,,Sladký flirt" ? No nie je to roztomilé ? :) Mydlá používame doma naraz aj zo tri, ale toto sa krásne vyníma medzi tými klasickými, ktoré nemajú ako očariť, majú klasický obal a klasickú vôňu, zato toto mydlo krásne oživí kúpeľnu svojím sviežim obalom a krásnou voňou dule a divej ruže. Aj takéto veci ma potešia :)
300 ml / 1,39€.
Maliny som cítila práve z tohto krému na ruky. Po umytí mydlom ruky rozmazná letnou starostlivosťou v podobe ovocného osvieženia malína citronovej trávy. No nie je to úžasná kombinácia ? :) Ani cez leto netreba zabúdať na starosltlivosť o ruky a týmto sviežim krémikom nič nepokazíte..:) Obal je veselý letný a na kozmetickom stolíku pekne vynikne. Samozrejme si ho môžete hodiť aj do kabelky, keďže ma pumpičkový aplikátor, ktorý treba pootočiť aby ste si mohli napumpovať krém. Trošku mi vadí, jeho celkom dosť vodová konzistencia, ja som skôr za hutnejšiu. Ruky voňajú krásne dlhý čas a sú jemné a hydratované. Balenie obidvoch produktov je dosť veľké, takže sa naozaj oplatí.
300 ml / 1,95€
 


Teraz sa pripravte na bombu ! Toto ma fakt dostalo a nemôžem si to vynachváliť, myslím, že toto stojí zato. Počuli ste už o peelingových odličovacích tampónoch ? Ja prvý krát, keď som si prečítala čo balík ukrýva. Myslím,že sa jedná o skvelú vec, ktorá perfektné odstráni make-up a odumreté čiastočky z pokožky. Tieto odličovacie tampóny majú jednú stranu hladkú a druhú drsnejšiu, peelingovú..:-) A dokonca sú z čistej bavlny ! Na fotke môžete vidieť tú peelingovú časť. Sú o dosť väčšie ako tampóny čo používam, takže vydržia dlhšie a neminú sa tak rýchlo, určite si kúpim ďalšie a ďalšie. Veľmi mi vyhovujú, pleť nedráždia a skvelé odstránia všetko z pleti. 
Cena za 35 ks - 1,59€.

No a posledné dva tipy mám na produkty, ktoré sa určite hodia pri opaľovaní, ak si nepotrpíte na lekársku(drahšiu) kozmetiku na opaľovanie, tak toto je skvelá náhrada. Ide o známu značku z DM drogérie Sun Dance :o) Určite ju veľa z nás aj používa, majú hojnú ponuku produktov na opaľovanie :) Toto je konkrétne opaľovacie mlieko s UV faktorom 20, čo je síce slabšie, ale na doma, keď už ste sa opaľovali viac krát tak stačí :) Hydratuje vďaka obsahu glycerínu, vitamínu E a provitamínu B5. Má krásny letný obal, ako už z obalu je vidieť tak vonia po kokose ale len jemne.

Keď sa povie telové spreje tak si vyjavím melónový od Avonu, ktorý sa mi neskutočne zhnusil s tou vôňou, ktorá bola dosť silná a umelá..Teraz mám tento od Alverde, ktoré je osviežujúci, musím povedať, že tiež nie je práve najlepší s vôňou, je tam cítiť chémiu ale je fajn a myslím že k letu je to skvelá vec, ktorá sa v kabelke nestratí a spríjemní ovzdušie :)Toto je verzia pomaranč a medovka a ešte je uhorka a vodný melón, ktorý ma úprimne viac zaujal a radšej by som mala ten. Výdrž nie je nič moc, rýchlo vyprchá, je to fakt len na to osvieženie v danej chvíle. Obsah je 100 ml :)
Menšia rada na fakt osvieženie je skladovanie spreja v chladničke :)
Ktorá novinka Vás zaujala najviac? Ako si užívate leto ? :) 

9 komentárov:

  1. Nejvíc mě zaujal ten kokosový opalovací krém, protože kokos mám moc ráda a pak mýdlo i krém na ruce :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Baleu mám veľmi rada a táto letná edícia vyzerá naozaj úžasne. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc se mi líbí ty obaly, je to velmi roztomilé, ale nic z toho nepotřebuji :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sprej alverde pravda že dlho nevydrži ale tak treba sprejovat každu chilu potom:)) ale inak neviem ako zistiš že je to akasi chemicka voňa mne to vonia pekne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprej mám taky, v obou variantách :) A peelingové tamponky jsem si kupovala už tak před rokem v Rossmannu, pro změnu jejich privátní značku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento post vidím už asi 5 krát ale len na tvojom blogu som si ho prečítala celý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten kokosový opalovací krém :3


    ------
    btw: na mojom blogu je giveaway o Swarovski prsteň, pokiaľ chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/08/giveaway-swarovski-prsten.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som mydlo uz davno minula to sa mi asi pacilo uplne najviac :)) same supe veci su to

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tie peelingové obrúsky vyzerajú super, určite ich pri najbližšej návšteve DMka vyhľadám. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť