31. augusta 2014

Jednoduché, denné líčenie s fialovou linkou

Pekné nedeľné ráno prajem !

Dnes som tu znova s líčením (nabudúce už môžete čakať recenziu, nech to tu neprelíčim :D), ktoré som mala včera na sebe, je trošku vzdialené od môjho štýlu líčenia, takže som sa cítila v ňom trochu nesvoja, no vo finále vyzerá podľa mňa zaujímavo a pekne. Rozmýšľala som či ho zaradím medzi denné alebo výrazné líčenie, ale podľa mňa sa dá zniesť na deň, má v sebe štipku výraznosti ale vďaka tej levanduľovej mi príde nežné a jemné. Keď som sa opýtala sestry, kde by toto líčenie zaradila, tak mi odpovedala medzi výrazné, no takže je to na každom,ako je zvyknutý a čo si predstavuje pod denným líčením..:) To len tak na úvod. Priznám sa, že celé líčenie (oči+pleť) netrvalo dlhšie ako polhodinu.


Asi každý kto sleduje blog, vie, že milujem fialovú a veeľmi rada ju používam a dávam ju skoro všade :D Fialovú na očiach mám rada, aj preto, že práve táto farba pekne vytiahne a zvýrazni zelené oči, čo je možno vidieť aj z fotiek. Nepoužila som tú "otrepanú" fialovú, ale skôr levanduľovú, príde mi veľmi zaujímavá. Pre zmenu ako vidíte, nepoužila som žiadne hnedé / zemité odtiene, ale šedú a bielu. Toto sú tri základné farby. Nič viac v podstate nie je potrebné, čo sa týka tieňov. Samozrejme, tá fialková linka sa dá vymeniť za hocijakú inú farbu, potrebná je len široká škála farebných tieňov.

Prvý krok je podkladová báza. Ako druhé som aplikovala na celé viečko až pod obočie bielu Jumbo Pencil od Nyx, aby tiene boli výraznejšie.Pod obočie a na celé viečko a do vnútorného kútika som naniesla biely tieň od Makeup Atelier Paris z paletky, aby som zafixovala tú ceruzku a aby sa mi nestratila. Oko som vytieňovala šedým tieňom.Naniesla som fialkovým tieňom linku skoseným štetcom na linku.A znova jemne naniesla bielu na pohyblivé viečko, ale tak, aby som "neodstránila" šedú a tú linku, iba na také miesta kde sa tá biela "hodí". No a už len riasenka,obočie, tento krát žiadna čierna linka. Dolné viečko som vytieňovala znova šedým tieňom, jemne som pridala k vnútornému kútika fialovú. No a máme hotovo.

Moju foundation rutinu si môžete pozrieť napríklad TU, myslím, že jedine čo obmieňať je zväčša len lícenka, takže je zbytočné to vypisovať stále. V podstate som vymenila tento krát štetce, keďže mám novu sadu štetcov od Zoevy, ktorá je limitovaná a jedna sa o Rose Golden Luxury Set, ktorý obsahuje vzhľadovo najkrajšie štetce, aké som kedy videla, ale po prvom vyskúšaní nielen vzhľadovo, ale aj pocitovo a "hmatovo" ? :D Sú vážne perfektné a skvele sa s nimi pracuje,určite na ne spravím recenziu, keď ich poriadne vyskúšam, pretože stoja aspoň za jeden článok ! :D


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Catrice Camouflage cream  030
Dermacol Invisible Fixing powder

Gosh bronzing powder
Dermacol Duo blush 01


OČI

NYX Jumbo pecil (milk)
Zoeva paleta 96 tieňov
Makeup Atelier Paris Červená kokrová (mat) paleta
Essence tiene na obočie
Alverde gél na obočie
NYC kliešte na mihalnice
Dermacol Party Mania Express Volume Mascara

PERY


Toto líčenie je ako vidíte, fakt jednoduché a rýchle. Som veľmi zvedavá na toto (pre mňa trošku nezvyčajné) líčenie a ako sa Vám páči tá fialová a šedá spolu :o)  A nezabudnite mi dať vedieť či by ste si toto líčenie dali na denné nosenie alebo je pre Vás na to príliš výrazné. Nabudúce už ako som spomenula na začiatku, bude recenzia na dva produkty od Dermacol :o) Pekný zvyšok víkendu prajem. Patty

19 komentárov:

  1. To je také krásne ajked mne by to nepristalo,ale tá fialová linka je úplne nádherná. si strašne šikovná ja nechápem ako sa niekto dokáže tak ,,jednoducho" nalíčiť. Môžem sa spýtať kde si kúpila tú NYX JUmbo pencil? Ďakujem
    -Berry z blogu featherlets.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, ano, aj mne sa ta fialova velmi zapačila :) Kupila som ju na krasotika.sk :)

      Odstrániť
  2. Líčení je vážně krásné. Sice je docela výrazné, ale já bych se ho na den nebála. Myslím, že ho co nevidět vyzkouším. A ty štětce od Zoevy jsou wow...fakt vypadají úžasně. Taky mám v plánu si nějakou jejich sadu pořídit. Na recenzi se tedy velice těším :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je moc pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné líčení, to se opravdu povedlo! :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líčení je velmi pěkné. Zrovna včera jsem měla jedno dost podobné na svatbě. Akorá jsem místo fialové linky měla klasicky fialové stíny.
    Zařadila bych jej asi mezi výraznější líčení, ale pokud to má někdo rád, tak i na den je to fajn. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tak to si bola určite velmi pekna :)

      Odstrániť
  7. Nádherné líčení, úplně záříš :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera, moc ti to sluší. Kéž bych se uměla malovat jako ty!

    OdpovedaťOdstrániť