18. augusta 2014

Bridal makeup collab with Julie / Svadobné líčenie

Prajem Vám pekný začiatok nového týždňa !

Dnes tu mám špeciálny líčiaci článok, pretože na tomto článku som spolupracovala s milou Julie, ktorú určite poznáte z blogu julieknowshow.blogspot.sk. S nápadom prišla práve ona, išlo v podstate len o to, spraviť líčenie na tú istú tému, my sme sa rozhodli pre Svadobné líčenie, keďže je teraz svadobná sezóna a ja osobne som už dlhšie chcela spraviť líčenie, aké by som si pravdepodobne zvolila na svatbu. Tých líčení an svadbu sa dá spraviť v rôznych kombinácií, hlavne to záleží na neveste. Väčšina sa dá aj tak nalíčiť u profesionála a tak má o starosť menej, veď predsa o tom má byť ten veľký deň, žiadne stresy :-)

Osobne sa mi páči na nevestách dymové líčenie, ktoré ale pôsobí decentne, je v hnedo-zlatých odtieňoch, páči sa mi keď sú spavené riasy, či už predĺžené, alebo zvýraznené trsami. Ja trsy nemám, tak som zvolila umelé riasy. Treba dbať dôraž na precíznosť a dlhotrvácnosť líčenia. Takže tu kvalita je na mieste. 
 Ja som zvolila výrazné oči, keďže s výraznymi perami si to neviem veľmi predstaviť, popri tom pití, jedení, bozkávaní a podobne. Svadobné líčenie by určite nemalo pôsobiť prehnaným dojmom, tu ide skôr o tú prirodzenosť a o zvýraznenie ženských čŕt. Vizážista by mal brať ohľad aj na to, že nevesta sa bude stále fotiť a jej make-up by mal vyzerať rovnako skvele aj na fotkách s bleskom. Len pre presnosť, aj píšem len to čo si myslím, nijak profesionálne sa v tom nevyznám.

POSTUP

Základ je kvalitne vyčistená pleť. Na čistú pleť som naniesla podkladovú bázu, tento krok je veľmi dôležitý. To isté som spravila aj na očiach - naniesla som podkladovú bázu pod očné tiene. Pokiaľ sa mi vsiakne, tak som naniesla make-up, ktorý musí byť precízne nanesený a nemôže pôsobiť ako maska. Pleť nezafixujem ale rovno prejdem na líčenie očí, keďže by mi tiene popadali a tak by sa mi pokazil make-up. Ako prvé som si oko vytieňovala matnýn stredne hnedým tieňom, aby získalo hĺbku. Pod obočie som naniesla biely tieň. Do ohybu oka následne naniesiem tmavší hnedý tieň a tak pomaly vytieňujem oko.Na celé pohyblivé viečko som naniesla zlato-bronzový tieň a následne znova zlatý,ktorý som naniesla na mokro. Podobne som spravila aj dolné viečko. Naniesla som linku na horné viečko aj waterline. Vytočila riasy, naniesla umelé mihalnice a pomocou špirály som zjednotila s mojími, naniesla som vodeodolnú špirálu, ktorú mám overenú a vydrží naozaj všetko. Do vnútroného kútika znova rozjasňujúci telový tieň.
Po dokončení očí som sa dostala znova k pleti, utrela som popadané tiene, naniesla korektor na nedostatky(vyražky, kruhy pod oči). Zafixovala pleť, naniesla bronzér, tak ale aby nepôsobil až moc. Jemnú ružovú lícenku. Vykreslila obočie a zafixovala. No a na záver jemný telový túž a dodala som aj lesk na pery v hnedom odtieni.


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Podkladová báza GOSH
Catrice Camouflage cream  030
Dermacol Invisible Fixing powder
Gosh bronzing powder
Dermacol Duo blush 01

OČI

  Zoeva podkladová báza
Urban Decay Naked 2 (Bootycall, Tease, Half Baked s Chooper,YDK a Busted)
Essence tiene na obočie
Alverde gél na obočie
Dermacol očná linka (na waterline Pupa milano linka v ceruzke)
NYC kliešte na mihalnice
Ardell Demi Wispies
Makeup Atelier Paris Waterproof mascara


PERY

Rimmel London Kate Moss 03
Čo poviete na moju verziu svadobného líčenia ? :) 

38 komentárov:

  1. No rozhodně se mi to moc líbí! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto líčenie sa ti náramne vydarilo! A ešte ako ti pristane :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné! Ana té poslední fotce mi připomínáš Jessicu Albu:). Lucie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne,Jessica je nádherna žena..:)

      Odstrániť
  4. Krásné líčení, ty oči jsou luxusní !! :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau :) kiež by som bola aspoň zpolovice tak krásna nevesta, ako si tu ty na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, tak to dakujem za krasnu pochvalu :))

      Odstrániť
  6. Pěkné. Dovedla bych si představit že bych na své svatbě byla jednou takhle namalovaná :) ! Opravdu se Ti to povedlo, ale já osobně bych se nechala nalíčit u profesionálky protože bych přeci jen chtěla abych vypadala jako panenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Romanka :-) Presne tak, v ten den všetky chceme vyzerat najkrajšie :)

      Odstrániť
  7. líčenie je úžasne povedala by som že takáto kombinacia sa hodí ku všetkym druhom farebných šiat alebo nie? no to by sa muselo asi odskúšať najprv,, ale s čiernymi by to bolo tip top alebo asi skôr s tmavšími farbami či bielou:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim si, že určite, keďže hnedé-zemité tiene sa hodia naozaj k všetkému. Určite by to vyzeralo skvelo ..:) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  8. Vyzeráš krásne! Takto sa mi to páči na nevestách! A mala si k tomu perfektné poznámky - čo áno, čo nie, čo je dôležité ! :) Super :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne líčenie, veľmi sa mi páči ten zlatý tieň. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja zlaté tiene milujem ! :)

      Odstrániť
  10. Nádherný makeup :) zkusím se jím inspirovat na maturitním plese. :) Corculum♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Tiež ma čaká maturitný ples takže ešte niečo vymyslim:)

      Odstrániť
  11. Naozaj nádherné líčenie! Si prekrásna :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pomaly ale isto sa dostávam do svadobného veku:) a musím uznať, že takéto líčenie by som na svoj deň "D" jednoznačne brala. Šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prekrásne líčenie, presne takéto niečo si predstavujem na neveste aj ja :) možno keby išlo o mňa tak by som pridala ešte asi čierny tieň do vonkajšieho kútika, len tak, neviem pocitovo, ale ty máš nádherné veľké oči,veľmi ti to pristane:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no čierny by tam nebol zlý, ale nechcela som to už výraznejšie, ale to už je na každom :)

      Odstrániť
  14. beautiful look! ♥
    you are very beautiful.

    OdpovedaťOdstrániť