16. augusta 2014

BRATISLAVA

Peknú sobotu prajem :)
Dnes tu mám pre Vás po dlhom čase pár fotiek z môjho života, konkrétne z výletu, na ktorom sme boli (babská jazda :D) v Bratislave :) Počasie bolo ráno keď sme cestovali všeliake, dokonca aj pršalo ale keď sme dorazili do BA tak po celý deň ani nepršalo a dokonca svietilo slnkoo.. Už dlhšie sme plánovali si ju obehať "na pešo" a veľmi sa nám páčilo :) Zamerali sme sa hlavne na Staré mesto, ale veľa sme toho ponachádzali a hlavne spravili veľa fotiek, tak dúfam, že sa Vám budú páčiť. Väčšinou som na nich ja, tak hádam sa ma nepoprezeráte :D Musím uznať, že Bratislava je veľmi pekné mesto a určite by som si výlet znova zopakovala, určite môžem odporúčiť, prejsť ju autom je o ničom, na pešo to je o inom :o) Ale či by som tam chcela bývať, tak to vám poviem nie :D Nie je to nič pre mňa :D Tak si užite víkend a v pondelok Vás tu bude čákať špeciálny líčiaci článok :-* Patty
PS:Vyhodnotenie Realash giveaway budem robiť zajtra, na FB budu vysledky :)

14 komentárov:

  1. moc hezké fotky :) jde videt že jste si to užili

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v Bratislavě jsem ještě nikdy nebyla, měla bych to napravit, jak vidím :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hentie figuriny som tam teda ešte nevidela ale asi som tade kade vy určite nešla niekedy hadam pojdem ešte:)) pekne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké fotky, já jsem Bratislavou pouze projížděla a to ještě v noci, tak jsem ji viděla ve dne alespoň na fotce :-D

    Hezký večer,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej :) tretia fotka je fotena spred mojej školy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásné fotky, podle fotek to vypadá, že sis to užila a jsi na nich moc veselá. Bratisla je vážně krásné město .)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásný fotky, na fotkách Ti to moc sluší! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj,máš krásny blog,už ťa sledujem dlhšie a bola by som veľmi rada keby si ma tiež podporila sledovaním ♥ http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nie, že na mňa nabudúce zabudneš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. v BA zijem uz 6.rok kvoli škole,pre mna ako mladú je to mesto ako stvorené,milujem ju,ale s detmi si tam neviem predstaviť žiť :) tak sa snad vratim potom domov.vidno,že si ste si to užili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne fotečky, vidno, že ste si to užili :) Bratislava je úžasné mesto! Bola som tam síce iba niekoľko krát, ale mám pocit, že poznám každé zákutie starého mesta :) Veľmi rada sa tam vraciam :) Missy

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť