5. júla 2014

Žiarivá pokožka s Balea Golden Shine ☀

Ahojte! :) Myslím si, že si užívate slnečný víkend a nesedíte nad mojím blogom teraz, ale ja tu mám dnes pre Vás jednú rýchlu recenziu a tip na produkt, ktorý cez leto, kedy pokožka má nejakú farbičku(červenú nie) , určite mnohé z nás ocenia. A prečo?

Ide o "klasické" telové mlieko, s tým že obsahuje miniatúrne trblietky, čo dodá najmä opálenej pokožke krásny žiarivý vzhľad, samozrejme nie ako diskoguľa.Vyzerá to veľmi prirodzene a sviežo. Trblietky sú veľmi maličké, takže sa celkom stratia a pokožku zanechajú vláčnu a hydratovanú. Priznám sa, že ja som bola voči tomuto telovému mlieku, dosť skeptická, keď som sa dozvedela že obsahuje trblietky, čo ja veľmi v láske v telovej kozmetike. Bála som sa, že budem naozaj celá trblietavá a už sa toho nezbavím. No po nanesení na pokožku, som bola milo prekvapená, aký je finálny efekt tohto mliečka. Myslím, že na fotke je to celkom reálne vidieť, posúďte sami :o) Efekt je vidieť najmä na slniečku, myslím, že viacerí by Vám obdivovali krásnu, žiarivú pokožku..:)

Obal mi hneď padol do oka, je pekný, letný, určite zaujme tento produkt obalom. Veľmi sa mi páči písmo a jeho efekt.
Konzitencia je pomerne riedka, ľahká, prekvapila ma farba mlieka - zlato-hnedá. Vôňa je veľmi zaujímavá, ani neviem ako by som ju opísala, asi by som odporučila osobne ovoniať :) Avšak nejde o výraznú vôňu :) Telové mlieko obsahuje kakaové maslo.Odporučila by som ho na normálnu pokožku, na veľmi suchú pokožku bude nedostačujúce. Čo sa týka výdrže tak pol dňa určite vydrží, potom by som odporúčila prekrémovať, trblietky sa trochu vytratia, no pokožka je stále vláčna a hydratovaná.
Ak sa chystáte na nejaký festival, párty alebo na letné diskotéky a chcete zažiariť rozhodne tento produkt odporúčam a ak ste skeptické k trblietkam ako ja, tak sa ich nebojte, pretože finálny efekt je krásny žiarivý a nie prehnaný trblietkami. Ak Vás toto telové mliečko zaujalo, tak šup šup pretože ide o limitovanú edíciu,takže veľa času neostáva. Cena je 1,99€ /200 ml čo je myslím, že viac než super :)
Páči sa Vám tento produkt ?

10 komentárov:

  1. Já jsem měla tu starší limitku :) ale vůbec jsem jí nepoužívala takže jsem jí dala kamarádce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používam ho každý deň a som spokojná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá teda bezva! :))) Možná ze si ho i pořídím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Včera jsem ho byla omrknout a příště ho beru! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Přesně tohle sháním! Ráda si dávám trochu třpytek na nohy, v kraťasích to pak hned vypadá líp :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to parádně, škoda, že se do DMka moc nedostanu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé, tak tohle chci! Přesně něco podobného hledám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mám ho je super, ale tá vôňa sa mi nepáči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Též ho mám a miluju tu jeho jemnou vůni :)

    OdpovedaťOdstrániť