17. júla 2014

Realash výsledok po 3 mesiacoch

Ahojte !

Ubehli tri mesiace od začiatku používania sérum Realash a ja som tu s finálnymi výsledkami a ako sérum celkovo zapôsobilo na moje riasy. Prvý článok nájdete TU, druhý po 1 mesiaci používania TU. Nebudem sa veľmi rozpisovať, pretože všetko podstatné informácie o tomto sére na podporu rastu rias nájdete vo vyššie uvedených odkazov. Odporúčaná doba je teda 3 mesiace a potom už len 2-3 krát do týždňa, čo ja budem naďalej dodržiavať.

Sérum som používala celé dva mesiace od posledného článku o Realash. Keďže som nebola vždy doma, tak samozrejme každý deň som ho nenanášala, ale myslím, že to sa dá odpustiť. S týmto sérum som spokojná, samozrejme, každý bude mať iný účinok, niekto uvidí výraznejší rozdiel niekto slabší, ale rozdiel určite bude. Ja som spokojná, riasy sa mi celkom viditeľne predĺžili ale najmä som zbadala zahustenie, čo som pozerala u ostatných blogeriek, ktoré so mnou tiež toto sérum testovali tak výsledky mali fantastické (napr. Nelka klik) Riasy už mám dostatočne výraznejšie a teda aj moje okolie si všimlo rozdiel, čo ma veľmi potešilo.Žiadne nežiadúce účinky alebo alergiu som nemala, takže ja môžem len a len odporučiť, pre tie ktoré nie sú spokojné so svojimi riasami :) Oficiálna stránka Realash TU 
 
posledná fotka mi veľmi nevyšla..ups :D

Moja otázka na záver je či by ste mali záujem o giveaway o jedno Realash sérum ? :) Určite sa vyjadrite dole v komentároch :) Teším sa, pekný deň !

13 komentárov:

  1. Páni, výsledek je opravdu vidět :) tak hlavní je, že to funguje tak jak má :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řasy ti tedy dost narostly, jsme zvědavá na výsledný efekt u sebe. Zatím pozoruju taky celkem nárůst :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já musím říct, že toto sérum je fakt bomba! :))) A za tu cenu i fakt účinné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rovnako ako aj u seba aj u teba vidim rozdiel hlavne na fotkach kde sa pozeras priamo do fotoaparatu :))) podla mna tiez super vysledky su aj u teba!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný výsledek! Taky uvažuji o tom, že ho zkusím když vidím, že opravdu funguje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) velmi pekne, konecne nieco čo funguje, určite by bol záujem o GA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. výsledek je víc než skvělý! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, jistě že bychom měli zájem o soutěž, rozhodně bych ho chtěla vyzkoušet, zatím samé pozitivní ohlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Páni, to fakt fungovalo. Áno, áno chceme GA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No změna jde fakt vidět, vypadá to, že tento produkt je zázrak :)
    Giveaway by se mi líbila :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja používam sérum Realash už tri mesiace. 2,5 intenzívne každý večer, v poslednej dobre už len tak každý tretí deň. Za prvé 2-3 týždne boli citeľne silnejšie a lepšie sa líčili. Po 4-5 týždňoch mierne podrástli, no skutočný efekt sa dostavil až po cca 8 týždňoch, kedy sa ma momentálne ľudia pýtajú, že či má umelé mihalnice. Sú dlhé, silné, vidím veľmi mierne zhustenie. No to bude asi spôsobené tým, že sérum posilňuje mihalnicu, tým pádom sa aj rastový cyklus predĺži a nevypadávajú tak veľmi ako kedysi. Tak sa z nich vytešujem, že asi obetujem tie € na ďalšie balenie. Vrelo odporúčam! :) PS: základ je ale každý večer poriadne odlíčenie.

    OdpovedaťOdstrániť