8. júla 2014

Make-up inspired by Kim Kardashian

Ahojte !

Dnešná makeup inšpirácia je podľa Kim Kardashian, ktorú určite všetci poznáte. Myslím, že nie som jediná, ktorá obdivuje jej vždy dokonalý make-up, je to krásna žena (ešte mať jej nos..som spokojná ), ktorej pristane na tvári asi všetko. Keďže milujem dymové líčenia a ona ich nosí dosť často, rozhodla som sa inšpirovať jej dymovým líčením, prikladám Vám aj fotku, podľa ktorej som sa inšpirovala. Ako jej pristanú výrazné oči tak sa mi páči na nej krvavý červený rúž, možno nabudúce :)  Odporúčam pozrieť si jej viac fotiek  :)


POSTUP

Pri výraznejších očiach začínam vždy najprv očami a až potom nasleduje pleť. Na celé viečko som naniesla podkladový očný tieň. Na celé viečko som naniesla tiene z Naked 2 YDK a naň ešte Busted aby som dosiahla chcený odtieň. Do ohybu oka som naniesla tieň z palety Makeup Ateliere Paris ten najtmavší čokoladovo-hnedý. Do prvej tretiny som naniesla z Court in Canes zo Sleek Vintage Romance. Na dolné viečko som naniesla po celej dlžke čokoladovo-hnedý z Makeup Ateliere Paris až k vnútornému oku. Následne som spravila waterline vodeodolnoým čiernym tieňom v ceruzke aj pod horné riasy a aj ako normálnu linku, vidíte že som na tenkosti nešetrila. Cieľ je mať naozaj výrazné oči, na spodnom viečku ale je potrebné aby bol aj ten hnedý tieň vidieť.Pozdĺž hornej linky od polovice viečka až smerom do ohybu a von som jemne aplikovala čierny tieň Blackout z Naked 2. Pod obočie a do vnútorného kútika som naniesla Foxy.Riasy vytočila, naniesla umelé riasy, jemne naniesla špirálu na dolné riasy. Dokreslila som obočie a líčenie očí máme hotové.


Pleť som si pripravila hydratačným krémom. Pokračovala som make-upom, ktorým som zjednotila pleť a jemne zakryla nedokonalosti. Pod oči som naniesla korektor, taktiež aj na ostatné nedokonalosti. Zafixovala som transparentným púdrom. Kim makeup je populárny konturovaním, ktoré je dosť výrazné no tak som trošku popracovala aby to aj na mne bolo vidieť a naniesla bronzujúci púder od Miss Sporty na lícne kosti, po hranách tváre, po okrajoch nosa. Kontúrovací púder od NYX v odtieni som naniesla tak isto, aby zo mňa nebol pomaranč, naniesla som ho aj ako lícenku. Nemám to tak perfektne ako ona, ale to je už iný level :o) Na pery som naniesla svetlý nude rúž a následne lesk od  Makeup Ateliere Paris, ktorý je jemno ružovo-béžový.



POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Revlon Colorstay makeup zmiešaná/mastná pokožka (180)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream 030
NYX Taupe
Miss Sporty bronzér Oh tan so fine



OBOČIE

Essence set na obočie



OČI

  Zoeva podkladový matný očný tieň
Urban Decay Naked 2
Sleek  Vintage Romance
 Makeup Atelier Paris Červená kokrová (mat)
Pupa očná linka
Astor Seduction Codes mascara

Pery

Rimmel London Kate Moss 03

Makeup Atelier Paris Lipshine Pearl bežová

Instagramová nesmie chýbať :)
Je mi jasné, že to na niekoho bude až "moc" výrazné ale berte to tak, že to to je inšpirácia :) Mne osobne sa to páči a keď sa to pekne prenesie tak to vyzerá sexi a božsky, či to mne vyšlo posúďte už Vy :o) Teším sa na vaše komentáre. Ak máte nejaké líčenie, ktorým by som sa mohla nabudúce inšpirovať kľudne mi napíšte.

21 komentárov:

  1. Je to je super! Líčenie sa ti krásne podarilo, tak ako vždy :) A vyzerá presne tak ako to Kim! A navyše ti aj pristané :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mega krásné líčení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to nádherný a tobě to hrozně sekne. :)
    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny makeup a veľmi ti pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné líčení! :-) sluší ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kim je nádherná a její líčení je opravdu dokonalé. A musím říct, že i tobě se povedlo na jedničku a moc ti sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nevím jestli se inspiruji, Kim ze sebe asi neudělám, ale líčení se mi moc líbí, hlavně teda odstín rtěnky, ten ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kochala som sa uz na instagrame, krasne si to zvladla..aj ja mam uz v plane robit licenie podla Kim, ale ine :-) Vyzera to velmi sexi a myslim, ze licenie by mohlo byt kludne na nejaku party, alebo diskoteku, kde nevadi, aj silne licenie :-)

    GIVEAWAY o dámsky parfém

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fuj ale tu na foto tá Kardaška vyzerá :DDDD(asi totá ofinaa) :DD.... Ale ty si sa krásne nalíčila:)))

    Krásne máš mihy :)... ktoré sú to konkkrétne? ... Ja by som nemala asi nervy ich lepiť..ale to ešte neviem keď som ich neskúšala :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  10. veľmi ti to pristane... :) a na tej instagramovej si neskutčne sexi... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc pěkné líčení, takové výrazné mám ráda a Tobě to sedí :))

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Toto je presne moje najobľúbenejšie. Dymové líčenie zbožňujem a hnedá je proste mega. Pristane každej farbe očí a nie je taká tvrdá ako čierna :). Veľmi ti to pristane Pati.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Můžu Tě ujistit, že Ty jsi krásnější ženská než Kim. Ta má jen dokonale nalíčené oči, to Ty ke kráse ani nepotřebuješ.
    Ale je to úžasný, přála bych si taky umět tak krásně očka vystínovat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. si taka tmava ako ona:)) velmi sa ti to podarilo uplne sa to podoba peknee

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wooow nádhera! Naozaj nádherné líčenie a Ty vyzeráš úžasne!

    OdpovedaťOdstrániť