21. júla 2014

Líčenie inšpirované výraznym farebným náhrdelníkom

Ahojte ! :)

Dúfam, že si užívate naozaj horúci začiatok nového týždňa, aj keď poniektorí ho asi trávia ako iný pracovný deň. Dnešné líčenie ste už mohli vidieť pred nejakým časom na Instagrame alebo na FB, no dostala som sa k nemu až dnes. Toto líčenie je inšpirované výraznym tyrkysovo-žlto-oranžovým náhrdelnikom. Výrazne náhrdelníky sa mi veľmi páčia a takéto farebné sú ako stvorené na leto :) Takže som sa trochu inšpirovala aj pri líčení a líčenie očí sa tak nesie vo farbách náhrdelníku.

Ide o pomerne ľahké líčenie, základ je dobrá pigmentácia tieňov a podkladovú báza, ktorá viečko zjednotí, tak sa budu lepšie nanášať očné tiene a nestratia sa po polhodine.Po podkladovej báze som naniesla aj jumbo bielu ceruzku aby mi zvýraznila pigmentáciu tieňov.Tiene som použila z paletky 168 očných tieňov. Ako prvý som naniesla od polovice oka až k vonkajšej strane žltý a do vonkajšieho kútika tyrkysový, ktorý som tieňovala až k žltému tieňu. Na dolné viečko poputoval oranžový a k vonkajšej strane som naniesla aj čierny aby som zvýraznila tvar oka a nebolo to až moc farebné.Naniesla som linku na horné viečko, waterline, pod obočie a do vnútorného kútika znova bielu ceruzky na prejasnenie a to je všetko. Samozrejme klieštiky na mihalnice, riasenku a tiene na obočie :) Pleť som si spravila tak ako vždy, stačí si pozrieť nejaký makeup post a použité produkty,  hlavne BB krém so SPF, korektor, rozjasňovač, lícenku a bronzér. Na pery som použila rúž od Dermacol Lip Secution 04, čo je krásny oranžový odtieň.

Myslím si, že rúž sa s očami nijak nebije a celkovo to ladí a nevyzerá to prehnane.No samozrejme, každý má svoj názor a mňa by zaujímal ten Váš, takže budem rada, keď mi dáte vedieť ako sa Vám toto líčenie inšpirovaný náhrdelníkom pozdáva. Prajem Vám pekný deň ! 

17 komentárov:

  1. Takové pestré líčení mám v létě nejradši! Moc se ti povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne farebne, letne, pristane ti to velmi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé to je krásný líčení a s tím náhrdelníkem to vypadá skvěle :) PS: Máš nádherný vlasy
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je úžasné!! moc sluší! :) skvělé líčení!!

    > GIVEAWAY NA MÉM BLOGU <

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Není co vytknout! Super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeeej to je milé :). Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no super to je líčení doslova v barvě duhy a k tomu náhrdelníku je to vychytaný, moc se mi to líbí je to veselé a hravé

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. patty very nice!! Greetz Edwin . foto-edwin.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádhera!
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Waaaau :) nádhera, také krásne letnéé, a más nádherne urobené linky, achh

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne by sa to nehodilo ale vyzerá to naozaj skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, líčenie je veľmi pekné, sekne ti a aj nechtíky sú super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvelý nápad. Líčenie vyzerá naozaj krásne a tiež nechty sa mi páčia :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť