3. júla 2014

Letné pastelové fialovo-ružové líčenie

Ako som včera spomínala, tak dnes tu mám pre Vás už síce moje dávnejšie líčenie, ktoré som vytvorila, keď som sa nudila a prišla na mňa líčiaca chvíľka. Toto líčenie sa dá myslím, že dá najviac využiť v lete a na jar, ale skôr som za to leto :) Popravde ani neviem prečo som  zvolila túto kombináciu farie. V hlavnej úlohe sú pigmenty od Barry M ( biely a ružový), ktoré obsahujú krásnu perleť. Fialový je z GOSH trio paletky. Postup je veľmi jednoduchý. Biely trblietavý pigment som naniesla do vnútorného kútika až smerom do stredu viečka. Pod obočie som ho nedávala z toho dôvodu, že obsahuje naozaj veľa trblietok a už by to vyzeralo prehnane.Následne som od stredu pokračovala ružovým a do ohybu a do vonkajšej strane fialovým, tiene som roztieňovala a tak zmiernila prechod.:) To isté nasledovalo aj na dolnom viečku, kde som naniesla aj waterline aby som oko zvýraznila. Klasická linka, umelé riasy a obočie :) Líčenie je hotové za pár minút, je svieže, pekné, trošku farebnejšie od tej unudenej hnedej klasiky..Čo poviete ? :) 

49 komentárov:

  1. Krásne! Veľmi pekná kombinácia a precízne vytieňované :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, práveže s tym tieňovaním tu niesom velmi spokojna, tak som rada že sa páči :))

      Odstrániť
  2. To je nádherné :O Jak pro panenku!
    Takhle bych chtěla jednou namalovat, opravdu se mi to strašně líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné. Ide ti to k očiam. Ale na mňa je to asi príliš veľa trblietok. Ale tebe to vážne pristane. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve, tie pigmenty obsahujú moc miniaturnych trblietok..tiež by som bola radšej za menje :) ďakujeem :)

      Odstrániť
  4. Wau, nádherné!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fakt nádherné farby! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to krásne! A máš strašne pekné oko, ale to už som ti určite veľakrát spomínala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, spomínam si na tvoje komplimenty ale kludne v tom pokračuj :D ďakujem :)) Ja som práve dnes pozerala tvoje najnovšie ličiace video a obdivovala som ti obočie :))

      Odstrániť
  7. tak tohle je luxusní! víc slov není potřeba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow to vypadá božsky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné líčení bez jediné chyby! Máš fakt talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné líčení :) Jsi fakt úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow odpadla som! Mega nádherné líčenie! Tie pigmenty musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja fakt nemam rada taketo farebne licenia,hlavne nie na sebe,ale musim uznat,ze toto je naozaj krasne! Velmi vydarene :)

    OdpovedaťOdstrániť