2. júla 2014

❤ ITALY RANDOM ❤


 
 
 
Ahojte :o) Druhá časť fotiek z Talianska je tu :o) Vybrala som aj také, ktoré ste mohli vidieť na mojom Instagrame, kto ma tam nesleduje tak nájdete ma tam ako @xoxopattymakeup. No a týmto končím s Talianskom a idem sa venovať (dúfam, že naplno) kozmetickému svetu, plánujem nachystať nejaké články iného druhu ako recenzie, líčení tu bolo v poslednom čase pomenej, keďže som sa v podstate ani veľmi nelíčila, dokázala som byť aj dva týdňńe bez akejkoľvek dekoratívky..:o) No keď mám teraz veľa času tak sa chcem zameriať aj na nejaké inšpiratívne líčenia, aj kreatívnejšie, podľa celebrít a podobne :) Ak máte nejaké priania, kľudne mi ich napíšte a ja sa to budem snažiť splniť :) Dve líčenia už mám hotové, tak už zajtra sa tu jedno objaví, ktoré mám už ale dlhšie spravené. Budem sa snažiť dať blog späť do starých(ale lepších) koľají :) Prajem pekný deň !!

17 komentárov:

  1. nedaš si stymi knihamy pokoj ani na dovolenke?:)) kraaasne fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na dovolenke ešte viaac :) to je relax spojený s opaľovaním :)

      Odstrániť
  2. Velmi podařené fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky :)) Nejvíce se mi líbí jak jsi u přítele v náručí :) ta je jak z filmu, jste krásní :) !
    A hrozně se mi líbí ten náhrdelník, je krásně letní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach, Taliansko je moja milovaná krajina! Nádherné fotky :) A teším sa na nové líčenia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mna mrzi že sme neboli v Benatkach, ked to bolo k tomu len hodinu od našeho miesta..hadam nabuduce, Taliansko je kráásne !! :)

      Odstrániť
  5. Wooooow! Si nádherná, pekne ta opálilo a ten náhrdelník je bombový! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :) No len od navratu domov som aj vybledla pri tychto upršanych dnoch :D

      Odstrániť
  6. vyzerá to tam podobne ako v Lignane (neviem ako sa to píše) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no uhadla si :D aj ked nechapem ako si to mohla uhadnut, ked mne pride taliansko podobne tymi plažami :)

      Odstrániť