23. júla 2014

GIVEAWAY o Realash sérum na riasy

Ahojte !

Dúfam, že Vám dnešný deň spríjemniť s dnešným článkom, pretože je tu znova šanca vyhrať. Z predchádzajúcich článkov ste mohli vidieť ako na mňa zapôsobila sérum na riasy značky Realash, ktoré môžem naozaj doporučiť a súhlasiť s účinkami. Dnes je šanca pre Vás vyhrať jedno toto sérum :) Určite sa tu nájdu viaceré, ktoré nie sú spokojné so svojími mihalničkami a radi by ich mali dlhšie. Takže kto by chcel mať Realash sérum na podporu rast rias tak pozorne čítajte ďalej :)

Podmienky:
  • sledovať tento blog cez GFC, no ak ma sledujete anonymne tak stačí keď date like na FB stránku tohto blogu TU
  • dať like na FB stránku Realash TU
  • zanechať v komentári svoj e-mail
Sérum bude zabalené v klasickom balení a nie v darčekovej krabičke, ale to myslím, že je nepodstatné :)
Súťaž plánujem vyhodnotiť trošku inak, vlastnoručne a nie cez random.org, to ešte premyslím, samozrejme čestne. Zapojiť sa môžte do 15.8.2014, následujúci deň bude vyhodnotenie, pravdepodobne na FB, takže to nepremeškajte. Kto nesplní podmienky je automaticky vylúčený. Držím Vám všetkým palce, veľa šťastia ! :)

64 komentárov:

  1. Skvělá GA Patty ;)
    Like jsem dala

    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pampeliska.pupavova@gmail.com
    Čo by som dala za vytočené mihalničky. Hlavne, keď ani klieštiky mi nepomáhajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lizzy-fashion@centrum.sk
    kedysi ked som ešte blogovala som mala s touto firmouspolupracovať tiež,veľmi som sa na sérum tešila pretože moje riasy sú hrozné,takmer neviditelné..nakoniec z toho nejako zišlo,takže to skúsim aspoň tu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jůůůů :)
    třeba se jednou štěstí usměje
    GFC: Queen Lucy
    FB: Lucie S......á
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zkusím štěstí :) rstiborova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skúsim šťastie... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. FB i GFC: Lucia Orviská
    Stránku Releash sledujem už dlhšie :)
    lucia.orviská@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wáu, udělalo Ti to mega řasy :)
    1)sleduji :)
    2)like jsem dala
    3)VeruKru@seznam.cz
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tohle by moje řasy potřebovaly :)
    GFC Cosmetics and me a FB Janča Holoubková
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. like jsem dala a sleduji
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. parádní soutěž,všude můžeme číst o tom jak tohle sérum funguje a kdo by nechtěl mít řasy až do nebe :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. :) všade sledujem
    Mail: xxmajixx95@gmail.som

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sledujem ako Purpruova Lastovicka na FB ako Zuska Š....... :) a moj mail je : purpurovalastovicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Joooj toto ja práve potrebujem na moje mini riasy. Všetko som splnila a mail: lilianka007@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak teda zkusím štěstí. Podmínky splněny a email je UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduji přes FB i GFC. :) Realash by se mi vážně hodil, od té doby, co jsem si omylem jednou ožahla řasy jsou viditelně kratší a prostě děsný. :(

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc ráda bych vyzkoušela. :) Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. moc ráda bych to vyzkoušela tento zázrak :-)
    sleduji tě tady a na Fb jako Lucie Müllerová
    mullerovalucie@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. nvujisicova@gmail.com

    Pozývam Ťa na moju Giveaway :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. pááni ten rozdíl je úžasný :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Podmínky splněny :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Úžasný rozdiel ! lenka.kk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. veronikakocurisinova@centrum.sk
    teším sa na žrebovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Už jsem uvažovala o koupi, ale tak se zkusím zúčastnit soutěže nejdřív. Jsem tedy se svýma řasama spokojená, ale kdo by je nechtěl mít aspoň o maličko delší. Takže kdyby se na mě usmálo štěstí, byla bych ráda :)
    Sleduji tě už dlouho a mail mám jana.polcarova@eso9.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. mirka.suranova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Rada by som skúsila tento zázrak:)
    sledujem cez GFC ako Petra
    môj mail je petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. všetko splnené, sledujem ako Evka G. :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. :) sledujem všade
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Super GA :) Zkusím štěstí :)
    Všechni splněné :)
    luciath483@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Všetko spĺňam.
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. dada3573@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. sledujem :) iveta.antolikova@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Všetky podmienky splnené :) ...Keď sme som prečítala, že ide o takéto úžasne sérum na mihalnice okamžite som sa musela zapojiť! :D :) :)
    blog.lifestyle1666@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ráda bych i já měla krásné a dlouhé řesy
    like jsem dala
    martincoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. son.ondrigova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sleduji :).
    GFC: M Š
    FB: Michaela Šäfrová
    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ty jo, ten rozdíl je víc než znatelný!

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC: Barbora Kubišová, FB: Barbora Nicol Kubišová
    mail: b.n.kubisova@gmail.com
    Naozaj krásny rozdiel. Dúfam, že sa na mňa usmeje šťastie a že tenti pripravok vyrieši moj problém s riasamy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Dalila Pojašená
    FB: Dalila Insummerrain

    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. sledujem :) táto super vec by sa mi hodila, kedže mám takmer neviditeľné riasy :/
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. sledujem Ťa cez GFC ako Tinky Rinky a lajk na Realash som dala :-)
    thina.bacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC:Natália Lenhartová
    FB: Natuškáá Dulce Lenhartová
    mail: natalia.lenhartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. FB Michaela Brejdova
    michaelabrejdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť