31. júla 2014

Dermacol neon nails

Ahojte !
Teraz keď píšem tento článok, tak vonku to vôbec nevyzerá tak žiarivo ako bude dnešný článok, mám pocit že je viac upršano ako slnečno, letný dážď k letu jednoznačne patrí ale slnko ešte viac :) Dnes Vás čaká neónová nálož. Konkrétne môj názor na populárne neónove laky značky Dermacol.  Ide o letnú kolekciu 2014, ktorú nájdete v drogériach pri stojane Dermacol. Dokopy ponúka Dermacol 9 neónových odtieňov. Ja vlastním zatiaľ tri a celkovo sú to moje prvé neónové laky. Všeobecne mám k neónovemu trendu celkový odpor, nemôžem si pomôcť ale pôsobí najmä veľmi gýčovo, keďže pri slove neónová farba sa mi vyjavia dievčatá s neónovými tielkami a legínami. Samozrejme neón na nehtoch nie je nijak výrazný a takýto detail sa mi veľmi páči, ako aj nejaký kúsok oblečenia, keď sa pekne skombinuje a tak to nemusí pôsobiť rušivo. No ale to som odbočila od lakov, takže späť k recenzií :)

Zo začiatku ma prekvapila veľkosť týchto lakov, balenie ma 5 ml, čo je naozaj málo, ale musím povedať, že na použitie stačí veľmi málo a keď sa nad tým zamyslím logicky, že neónové laky použijem naozaj len par krát a nestihla by som to vypotrebovať, tak to balenie sa celkom hodí. Inak stoja smiešnu cenu 1,49 € čo je úplne v pohode, lebo kvalita je na mieste. Ako ďalšia výhoda je že toto mini balenie je úplne vhodné na cestovanie, na dovolenku, preotože v kufri zaberie minimum ale naozaj minimum miesta.Štetinka je úplne klasická, tento typ mi vyhovuje, skvele sa s nim pracuje a nanáša lak. Normal, dve vrstvy laku a nadlak, myslím, že nejaký biely podkladový tu nie je nutný. Farba je pestrá, naozaj neónová, a prekryje necht. Určite viete, že odfotiť čo najreálnejšie neónovy lak je dosť problém a hlavne na takých nechtoch(po gélovkách) ako mám ja, tak sa vopred ospravedlňujem.
Takže lakovanie, krytie je super no a to môžem napísať aj u výdrži, s ktorou som ja bola veľmi spokojná. Hneď som lak testovala na dovolenke(slnko, slané more, piesok a podobne) a lak vydržal 7 dní (na nohách) úplne bezchybne, potom už trošku sa odšupol ale veľmi super za mňa, ani farba nezmizla. Samozrejme som testovala aj na rukách, aj keď na takých krátkych nechtoch to už nevyzeralo bohvieako, ale tiež vydržal super 4 dni.

Celkovo tieto laky z letnej kolekcie 2014 môžem len a len odporučiť a všetkých Vás posielam do drogérií aspoň pre jednu neónku, najviac som spokojná s ružovou, keďže oranžový mi vďaka tým "glitríkom" nesadol a zelený nevyzerá tak dobre na nechtoch ako vo fľaštičke a celkovo tento odtieň zelenej mi nie je sympatický a nepáči sa mi. Ale čo sa týka tejto ružovej neónky tak to je úplne super na leto..a za tú cenu..:))
môj model :) 
Čo vy a neón ? Máte nejaký neonový kúsok ? :) Páčia sa Vám tieto laky ? Pekný deň !

14 komentárov:

  1. Zatím žádný lak z této řady nemám, protože mám na léto radši pestré barvičky růžové, červené :) Ale nejvíc z těch Tvých laků se mi líbí Neon Love
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neon love je naozaj moja neonova laska, no a myslim že tieto su celkom pestré farbičky :))

      Odstrániť
  2. hezké barvy! :) ale asi bych je nenosila

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dneska jsem se na ně dívala v DMku, ale nakonec jsem si nevzala :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tahle kolekce je hodně povedená! 3 laky mám doma a i když mají aspoň pro mě naprosto šílené barvičky, tak se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám neonové laky rada, hentie majú super krytie. Ide len o to, že sú na umelé nechty a treba si dať pod to nejakú základnú vrstvu, ako píšu na stránke, ak si tým človek lakuje svoje "živé" nechty. Lebo ktovie z akých super chemikálii to robia, nerada by som, aby sa mi tým moje poškodili. Mala som odtieň číslo 3 na nohách 3 týždne. A super spokojnosť :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som pod ne nedala žiadny podklad, par krat zpevnujuci lak inak nie a v pohode..:) 3 týždne je naozaj supeeer !! :)

      Odstrániť
  6. Ja mám doma Neon Poison - ostatné boli zatiaľ vypredané :D A dávam si pod neho biely podklad - potom jednu vrstvičku a musím súhlasiť, že drží super :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten ružový je fakt mega fantastický. Aj ja ho mám a musím priznať, že okrem neho aj asi ďalších 5 rovnakých len od iných značiek :D. Ružová aj keď neónová nie je až taká nápadná ako napríklad tá zelená alebo žltá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten růžovej je fakt nádhernej:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Neónový lak mám len jeden a to ružový, ostatným farbám som akosi neprišla na chuť ale sú pekným oživením teraz v lete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani mne neprišli velmi na chuť ostatne, ružová je TOP !!

      Odstrániť
  10. nemam rada neonve farby, no tento lak vyzera na tvojich enchtoch v celku prijemne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. uz dlouho je shanim ale u nas je nemaji :/

    OdpovedaťOdstrániť