7. júna 2014

Schwarkzopf Rise ’n Shine


Ahojte !

Dnešný článok bude na tému Úprava vlasov. Konkrétne recenzia na dva produkty z rady Rise ’n Shine od Schwarzkopf. Už ste určite počuli o mojej kulme od BabyLissPro  a k rôznym vlasovým úkonom na ich úpravu je potrebné tužidlo a hlavne na zafixovanie lak na vlasy. Určite je potrebné mať nejaké kvalitné vlasové produkty, pretože s lacnými a najmä nekvalitnými produktami sa tak jedine ešte viac ničia vlasy. Samozrejme, nájdu sa aj lacné a k cene kvalitné produkty, ja rada používam vlasovú kozmetiku Schwarzkopf. Na recenziu mi prišiel lak a tužidlo, ktorý ma vlasom dodať úžasný tvar a oslnivý lesk.
Produkty majú naozaj krásne balenie, veľmi sa mi páči spracovanie dizajnu, taktiež farebná kombinácia. Použila som ich pri kulmovaní vlasov a na konci článku nájdete aj výsledne fotky vlasov, je to fotené mobilom, takže ospravedľňte mi kvalitu fotiek :)
Penové tužidlo Rise ’n Shine
Tužidlo na vlasy používam oveľa menej ako lak, lak je taka klasika, ale dávnejšie som používala aj tužidlo. Aplikácia je úplne ľahká. Pretrepať,naniesť na vlasy pred úpravou vlasov a vlasy tak potom budú držat ten správny tvar. Tužidlo má správnu "hustú" penu a dobre sa nanášana vlasy, stačí malé množstvo. Vlasom dodá objem.

Lak na vlasy  Rise ’n Shine

Lak je naozaj skvelý . Účes( v mojom prípade vlny) úžasne zafixuje a nepohne s nimi už nikto. Nezlepuje vlasy, má príjemnú vôňu a účes naozaj drží. Vlny mi vydžali až do večera druhého dňa, aj keď je pravda že som ich na druhý deň prečesala/rozčesala.Nižšie na fotke mám vlasy už po aplikovaní obidvoch produktov.

Ja som veľmi spokojná, produkty sú dostupné v DM-ke, ale myslím, že aj v iných drogériach. Ako sa Vám páčia moje vlny? Používate tužidlo na vlasy ? :)

6 komentárov:

  1. vlny ti pristanú :) ja mam nejaké tiež od schwarzkopft nejaké zelené myslí a moc ho používať nemusím kedže mam vlny prirodzené skôr na podporu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no teda fakt dlho ti vydržali som zvedava ako by vydržali mne lebo nikdy mi to teda tak nedrží už za dve hodiny je to vyrovnane:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlnky sa ti uplne hodia! To ja ked si spravim vlny tak mi vydrzia cca 3 hodiny :( ale s kulmou si ich robit neviem...Lak si urcite kupim ked ho tak chvalis :) Inak ako si ich robis s tou kulmou? Pretoze jedna kamaratka si ich robi inak druha zas inak (obidve s kulmou)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiez mam tieto vyrobky a som rovnako spokojna ako aj ty :))

    OdpovedaťOdstrániť