29. júna 2014

☀ ITALY 2014 / pt.1 ☀

Ahojtee :o)

Dovolenka skončila, prázdniny začínajú. Dovolenka v Taliansku vyšla na jednotku, aj keď prišiel aj dážď ale dalo sa to prežiť :) Teraz ma mrzí, že prázdniny začali a ja už mám po dovolenke, ale určite nájdem inakšie varianty ako si ich užiť, keďže naozaj neviem čo bude o rok :) Teraz Vám prinášam fotky, kde som ja a ešte Vám prinesiem druhú časť :) Fotili sme so sestrou, keď bol západ slnka, takže obloha bola nádherná a myslím, že fotky vyšli :) Určite oveľa krajšie pozeranie, ako čumieť do telky :) Posúďte sami..:) Teraz už konečne mám čas sa venovať blogu, spísať recenzie, robiť líčenia a podobne :) Hádam mi to výjde :) Aké máte plány na leto ? Chystáte sa niekde na dovolenku ? :)



 
 
Pekný zvyšok nedele prajem :)

7 komentárov:

  1. NO tu dovolenku uprimne zavidim:) mna obide tento rok avsak pracovne vycestujem na par mesiacov do Sankt Peterburgu, tak predsa len sa mi cosi ujde:) ak mas chut zastav sa u mna:) http://fashionismypassion-nickey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné fotky, musel to byť perfektný pohľad!! :-)
    The city of fashion
    Butterfly GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné fotečky :) Moc se mi líbí ten outfit a nehtíky jsou též super :)

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelé fotky, veľmi sa vydarili a musím pochváliť aj nechty z poslednej fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. paradička krasne fotky hlavne že ste si to tam užili a bolo dobre:)) som zvedava na dalšie hadam ich bude viac v Lignane som ešte nebola

    OdpovedaťOdstrániť