22. júna 2014

Dermacol Novinky LETO 2014 / líčenie a recenzia /

Ahojte !

Momentálne som už na dovolenke, pri mori, takže tento článok je prednastavený. Dermacol má toľko noviniek za poslednú dobu, že to nestíham ani poriadne vnímať. Tentokrát prišiel s novinkami na leto, ktoré by som Vám dnes chcela predstaviť spolu aj s rýchlym líčením s týmito novinkami :) Ešte budem nadviazovať na tento článok, pretože s novinkami Dermacol ešte nekončí, ešte bude reč o neonových lakoch, ktoré ja už testujem :) Začnem najprv rýchlou recenziou, aby tento článok nebol pre Vás až príliš dlhý. Všetky novinky si môžte pozrieť TU, keďže úplne všetky nemám.

Tieto "bonboníky" sú naozaj rozkošné. Jedná sa o zapečené mono tiene, dajú sa použiť sucho ale aj na mokro, čo mi viac vyhovuje. Po pravde odtiene mi veľmi nesadli, takže ich budem menej využívať, ale rozjasňujúci biely tieň sa naozaj zíde. Obsahujú trblietky, ale nie prehnane množstvo. Obsahujú minerálne pigmenty, na výber je 9 odtieňov.Veľmi dobre na tom je výdrž, vydržia po celom dni, pigmentácia je horšia, hlavne ak sú nanašané na sucho, keď na mokro tak je to pekné aj na oku to má zaujímavý efekt. Nižšie je aj líčenie s týmito tieňmi.

Nájdete: TU
Cena:  2,99 € /6g

Tónovací ochranný fluid, ktorý sa stal mojím pravidelným produktom, už len vďaka SPF 50, čo je na leto ideálne, mám ho so sebou aj na dovolenke, kde sa určite zíde aj vďaka tomu, že je vodeodolný. Odtieň je tmavší, ale ja už som opálená, takže mi sedí, taktiež nie všetkým možno bude sedieť to, že je tam nádych oranžovej. Pekne zjednotí pleť, pokiaľ niesme bledulka, krycia schopnosť je mierna, takže pre nedostatky potrebný korektor.Obsauje vitamín E, D-panthenol. Čo ešte je super, je to, že pleť nie je upchatá, je hydratovaná, vláčna a nešúpe sa.

Cena:  cca 9€ /50ml


Trblietavý lesk s vôňou hroznového vína mi veľmi ulahodil či už z hladiska tvaru alebo vône. Balenie sa mi veľmi páči, je skôr plochý a tenký, má nezvyčajný tvar no a je celkom veľký.Ani neviete ako som sa potešuila, že pery nefarbí, dlho som hľadala lesk len taký tonovací, obsahujúci krásnych trblietok, pretože taký sa dá použiť aj na oživenie akokoľvek farebného rúžu. Tie trblietky dodajú perám štavu a svieži vzhľad. Tento je odtieň č.3 a na výber je ešte veľa odtieňov.  Pery nelepí a štetec je pekne prispôsobený. Ja som sním veľmi spokojná a tiež nesmie chýbať v mojej kozmetickej taštičke na cestovanie. 

Nájdete: TU
Cena: 5,69 € /8 ml



Rozjasňujúca paletka, ktorá obsahuje dva odtiene plné trblietok, ktoré su zapečené, takže treba trošku pritlačiť a viac krát zopakovať aplikáciu štetcom. Jeden je jemne ružový s krásnym vzorom a druhý biely. Obidva su veľmi pekne, používam ju už pravidelne, krásne vynikne ako na jemne opalenej pleti tak aj na bledej tvári.Dá sa použiť aj na telo, nie len na tvár. Inak balenie je veľmi pekné, luxusno pôsobiace, zlaté. A aby som nezabudla krááásne sladko vonia.

Nájdete: TU
Cena: 9,59 € / 8,5g




 Posledným produktom je zkrášľujúci fluid v odtieni Day Light, ešte sú dva odtiene.Dá sa použiť na viaceré spôsoby pod make-up, zmiešať s make-upom alebo až po nanesení make-upu, teda ako posledný krok. Ja ho zvačša zmiešam s makeu-pom a výsledok je krásny. Pleť je rozžiarená, hydratovaná a vyzera vláčne. Na leto ideál. Konzitencia je dosť riedka, tekutá, do pleti ho zapracovavám štetcom, tu treba dávať pozor aby bol dobre zapracovaný a neligotali ste sa ako diskoguľa :) Za mňa dosť dobrý produkt a môžem odporučiť.

Nájdete: TU
Cena: 10,39 € / 15 ml


LÍČENIE

Líčenie je vhodné na letné dni, použila som všetky novinky od Dermacolu. Aj keď nie je vidieť ten rozjasňovač a zkrášľujúci fluid, tak mi to hádam odpustíte, ale nedalo sa mi to zachytiť :( Použila som tyrkysový bonbón na cele viečko, šedý na vytieňovanie a biely pod obočie a do vnútorného kútika. Potom linka, riasenka a obočie :)
Po podkladovom kréme som naniesla tekutý makeup so SPF 50, korektor a následne zafixovala T-zónu. Naniesla som zkrášľujúci fluid, rozjasňovač a lícenku. Na pery som použila vyššie spomínaný lesk na pery. Líčenie mi zabralo naozaj málo času, je rýchle a efektívne. Ako sa Vám páči ?



Úživajte si deň ! Patrícia

11 komentárov:

  1. Krásný líčení, ten modrý stín vypadá úžasně :)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásný make-up ♥

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si chci určitě pořídit nějaký ten stín :))) Líbí se mi hnědý odstín tak kouknu po nějakém pokud ho mají :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě udělal Dermacol velkou radost rozjasňovači (hlavně těmi zkrášlujícími fluidy). Škoda, že zrovna akutně žádný nepotřebuju :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie, uži si dovolenku! <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasna ako vždy ten lesk na pery sa mi veľmi páči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasne líčenie, úsmev k tomu a si bezkonkurenčná a nedá mi nepochváliť nechtíky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné líčenie, ale najviac ma dostali nechty, krásne :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne líčenie♥
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hrozně se mi líbí ten rozjasnovač, hned bych ho brala :)

    OdpovedaťOdstrániť