11. júna 2014

Bioderma novinky leto 2014 / Moja opaľovacia výbava

Prajem Vám krásnu stredu !

Myslím, že leto je už naozaj tu, na opaľovanie,kúpanie je správny čas a taktiež vystavovanie pokožky slniečku, čo je úzko späté s produktami na opaľovanie, osviežovačami, hydratačným krémom na dehydrovanú a citlivú pokožku. Rozhodla som sa teda urýchliť spísania tohto článku, pôvodne som chcela ho zverejniť pred dovolenkou strávenou pri mori, ktorú  už mám za týždeň aj pár dní, ale tieto horúčavy mi nedajú nenapísať článok už teraz.

Bioderma predstavila na stretnutí ČR/SR blogeriek novinky na leto 2014, medzi nimi sú produkty najmä z rady Photoderm,Hydrabio ale aj Sensibio. No ja už nejaký ten týždeň tieto produkty poctivo testuje a tak by som Vám ich chcela predstaviť a niečo o nich napísať.

Začnem radou Photoderm, ktorú asi všetci dobre poznáme, táto rada obsahuje produkty na ochranu pokožky pred UV žiarením. Novými produktami na leto 2014 sú:

Photoderm BRONZ SPF 15 sprej

(to bohužiaľ nemám odfotené, tak pridávam fotku zo stránky photoderm.sk)
Klasické mlieko na opaľovanie, myslím, že väčšina pozná, Bioderma doteraz mala len so SPF 30, takže novinkou je toto s nižším faktorom. Ja ho naozaj milujem, nie len že chráni pokožku pred UV žiarením ale aj podporuje urýchlenie zhnednutie pokožky. Je jemne parfumovaný,  vodeodolný, používam ho teraz naozaj často a môžem len doporučiť. Konzistencia je klasická biela, nezanecháva mastný film ani biele stopy.
Niečo na tých produktoch bude, pretože odkedy používam Bioderma opaľovacie prípravky ani raz som sa nespálila či už teraz alebo minulé leto, ktoré som strávila v Španielsku pod naozaj ostrým slnkom.

Odporúčaná cena: 20,90 €

Photoderm BRONZ olej SPF 30
Úplne najhorúcejšia novinka suchý olej so SPF 30 na opaľovanie. Z tohto produktu som veľmi nadšená. Balenie je klasické ako u Biodermy sme zvyknutý, veľmi praktické balenie v spreji (200 ml). Nanáša sa klasicky na pokožku, konzistencia je priesvitná, nanáša sa veľmi jednoducho, vyzerá ako normálny olej, vonia sviežo,veľmi príjemne, no keď sa nanesie na pokožku, tak sa pekne vsiakne a pokožka vôbec nie je mastná. Ihneď sa vpije a pokožka vyzerá na prvý pohľad dobre hydratovaná a neleskne sa na diaľku. Pár krát som to vyskúšala pri opaľovaní, ale zatiaľ s ním chcem šetriť a poriadne otestovať na pravom slniečku pri mori :) Zatiaľ veľká spokojnosť !

Odporúčaná cena: 19,90 €


Photoderm AFTER SUN SOS sprej
Medzi posledný produkt z noviniek Photoderm je tento upokojujúci sprej po opaľovaní. Minulý rok sme si veľmi obľúbili telové mlieko po opaľovaní, no tak som zvedavá na tento produkt. Je chladivý a hydratačný, vhodný na citlivú a podráždenú pokožku celého tela. Ja som sa stihla trošku spáliť, keďže som nepoužila na to miesto opaľovací prípravok, teda nie že nepoužila ale tam sa nejako nedostal a tak som naniesla tento produkt tri krát za deň a na druhý deň som už nemala to miesto ani červené, ani ma nepálilo a ani som sa nezošúpala. Pekne mi ju skľudnil a schladil to miesto. Naozaj super vec na podráždenú pokožku. Tiež predlžuje opálenie.

Odporúčaná cena: 13,90 €

Hydrabio Brume dermálna voda
Toto leto prišla aj Bioderma so svojou dermálnou vodou. Minulý rok som používala od Avene, no tento rok už zásoby mám. Samozrejme je veľa značiek,ktoré majú dermálne vody.Využitie dermálnej vody nájdete v tomto článku u Márií a Mišky :) Prišlo mi aj normálne veľké balenie(300 ml) aj mini balenie (50 ml) vhodné na cestovanie, do kabelky. Ja ju používam najmä na osvieženie v horúcich dňoch, ale aj na upokojenie pokožky. Myslím, že dermálnu vodu by mal mať každý v povinnej výbave svojej kabelky. V horúcich dňoch je to naozaj vďačný pomocník a ja ho môžem len doporučiť !

Odporúčaná cena 300 ml balenia : 11,99€
Odporúčaná cena mini balenia 50 ml : 3,99€

Sensibio Tolerance plus
Ako som už aj včera na Instagrame ukazovala tento pleťový krém sa stal TOPkou v mojej starostlivosti o pleť v lete. Používam ho asi dva týždne a cez leto je podľa mňa pleť veľmi "týraná", podráždená, viac citlivý a dehydrovaná. Moja pleť už účinok slniečka, aj napriek tomu že sa krémujem každý deň pocítila. Pleť mám citlivejšiu, podráždenejšiu a tento krémik je záchranca, ktorého odporúčam všetkým na leto :)Nanášam ho poctivo ráno po prebudení,pred nanesením make-upu a po odlíčení večer. Pleť je omnoho lepšie na tom, je krásne vypnutá, hebká a hlavne hydratovaná. Netreba zabudnúť, že svoje miesto ma v vzhľade našej pokožky/pleti aj pitný réžim najmä cez leto ! Ide o naozaj kvalitný výrobok, je jemne parfumovaný, obsahuje pumpičku, konzitencia je mierne redšia.Určite ho budem používať už nonstop. Nevýhodu vidím vo vyššej cene, ale vzhľadom na tú kvalitu sa to myslím že dá zniesť, poprípade Bioderma ma má pravidelne skvelé, výhodné akcie, možno sa nájde tam aj tento produkt niekedy. Balenie 40 ml.

Odporúčaná cena: 18,90€

Týmto sme na konci dnešného článku, všetky produkty už nájdete v partnerských lekárniach(zoznam tu). Určite nezabudnite na dobrú opaľovaciu výbavu a natierať sa pravidelne opaľovacím krémom. Ešte by som upozornila na terajšie akciové balíčky, ktoré sa naozaj oplatia. Všetky akciové balíčky a informácie nájdete TU. Bioderma si prichystala pre svojích zakáznikov Veľkú letnú súťaž, viac informácií nájdete TU. Celkovo web photoderm.sk by som odporučila všetkým navštíviť, nájdete tam veľa zaujimavých informácií :) To je odomňa všetko prajem Vám pekný zvyšok večera :)

Akej značky používate produkty na opaľovanie ? Chystáte sa na dovolenku ? :)
Instagramová fotka zo sobotňajšieho opaľovania :)

8 komentárov:

  1. Ten suchej olej je báječnej, nejlepší věc od Biodermy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja by som nevedela asi vybrať najlepšiu vec :D

      Odstrániť
  2. Opalovací přípravky Bioderma musím také někdy zkusit. Já jsem si minulé léto koupila Astrid mléko na opalování a osvědčilo se mi, takže letos mám tři + olej na opalování a nějaký vzorek mléka ještě :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Astrid sme aj my používali asi pred dvoma rokmi ale už sme presedlali na Biodermu :)

      Odstrániť
  3. Aj ja som na leto vybavena rovnako ako ty a najviac asi musim pochvalit slnencnu radu ktora tak krasne vonia ze sa tesim na kazde dalsie pouzitie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je skvele :)) Suhlasim s tebou !

      Odstrániť