6. mája 2014

GIVEAWAY O ASTOR BALÍČEK !

Ahoojte :o)

Ako ste postrehli určite na viacerých blogoch prebieha giveaway o Astor balíček, aby som Vám zvýšila šancu na výhru tak hrať o krásny balíček môžete aj u mňa :o) Len pozor aby jedna nevyhrala tri krát ten istý balíček, haha :) Vďaka spolupráci s Astorom, mám pre Vás krásnu výhru, jedna z Vás vyhrá krásny balík pestrý kozmetiky :) Ja tiež jeden testujem a teda som očarená :o)
Čo balíček obsahuje ? 

BB cream Skin Match Glow odtieň 200 Medium
Seduction Codes riasenka -novinka posledných mesiacov
Lak Fashion Studio odtieň 302 Dragon Fruit
Nail Care Pro Manicure Quick Dry Top Coat
 Soft Sensation LipColorButter – masielko na pery, ktoré je úplne užasné odtieň 007 Delicate Lilac
Soft Sensation Moisturizing Lipstick odtieň 300 violette Chic (najnovšia novinka, ktorá pomaly už prichádza do drogérií, je to jeden z najlepších rúžov, čo som kedy mala !)

PODMIENKY:
  1. Sledovať tento blog cez GFC
  2. Stať sa fanúšikom stránky ASTOR CZ/SK na FB
  3. Odpovedať na otázku: "Ako sa volá projekt, ktorý aktuálne spúšťa značka Astor, kde Astor tím pripravuje výherkyne na ich dôležité udalosti?" (odpoveď nájdete na FB stránkach Astoru).
Do komentára mi nezabudnite napísať Váš e-mail, aby som Vás v prípade výhry mohla kontaktovať a meno ! Samozrejme vyhrá len tá, ktorá spĺňa všetky podmienky !

Súťaž platí pre SR a ČR a končí 30.5.2014 !

Myslím, že balíček je viac než perfektný, ja som z každého kúsku úplne nadšená, tak dúfam, že bude aj jedna z Vás ! Ja ďakujem Astoru, za poskytnutia balíčku a Vám za to, že ma stále sledujte :)
Dúfam, že Vás dnešný článok len potešil a nenechal Vás chladnými :) Veľa šťastia ♥
Vyhodnotenie:
Gratulujem !

Patrícia

78 komentárov:

  1. Sleduji jako Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    Můj Astor :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, ten balíček vyzerá super! :) Maslá na pery od Astoru používam, a sú úplne super! Projekt sa volá Môj Astor/muj Astor :)
    lsedliakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Muj Astor
    gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Sleduji jako Romadoar
    2. FCB Romča Rájková
    3. Můj Astor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je úžasná výhra. :)
    Na FB sleduji jako Zuzka Neuvirthová.
    Projekt se nazývá Můj Astor. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tento balíček chcem! :)
    Projekt sa nazýva Môj Astor :)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    projekt Můj Astor
    vera.p@centrumc.z

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento balíček je neskutočný :-)
    GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Projekt sa volá můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji jako Cosmetics and me
    FB Janča Holoubková
    Projekt se jmenuje Můj Astor :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten balíček naozaj vyzerá dobre:)
    Odpoveď : Můj ASTOR
    anabac92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduju jako Bára :)
    Na facebooku jako Bára Hlavínová
    Jmenuje se Můj Astor:)
    hlavinova.bara@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné ceny :)
    FB Style of Lonnie
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    lucie.el.zet@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    projekt má názov Muj Astor
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerá to super :) Projekt sa volá Môj Astor ;) A určite by som chcela vyskúšať hlavne tú riasenku a maslo ktoré ma už dlho láka :)
    theresahoran1d@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Můj Astor
    alltinygems@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    projekt sa volá: Môj Astor

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Zuzana Dubovická
    FB: Zuz Dubovická
    Môj Astor
    zuzanadubovicka3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. odpoved je Moj astor (Muj Astor)
    sledujem ako lucia A
    fb L.A
    lu-cinda(at)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fakt krásny balíček! :)
    Na fb sledujem ako Soňa Anderovská, projekt sa volá "Môj astor" a môj mail je sona.anderovska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem aj GFC aj FB :)
    projekt sa volá Moj Astor
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC i FB- Katy Tichá
    kaci.ticha@seznam.cz
    projekt se jmenuje Můj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC a FB: Veronika Červená
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    Stránku sleduji pod stejným jménem :)
    Jmenuje se "Můj Astor"
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Projekt Môj Astor
    ocenasova.dominika2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem cez GFC ako Nikoj Ka,
    FB : Nikolka Nikolinda Dudičová
    projekt sa volá Môj astor
    nikola.dudicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduju jako LuLu
    na FB jako Meet beauty
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    signora.lulu@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem už dlho oba :)
    Muj Astor
    miriama.vargova121@gmail.com
    tá výhra je pecka, ach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Projekt se nazývá Můj Astor. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Môj Astor - projekt :)
    Sledujem všade, lauravanikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sleduji jako Charmedka
    FB Petra Kalašová
    Projekt se jmenuje Můj Astor :)
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Projekt Můj Astor :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Pěkná výhra!!:) přeji krásný den :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sledujem, projekt sa nazýva Môj ASTOR.
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Muj Astor :) Balicek je opravdu nabuseny, skvely. Gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Projekt sa volá Muj Astor
    Sledujem cez GFC aj cez FB pod menom Veronika Kocurišinová
    mail: veronikakocurisinova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sledujem oboje ako nataly adameová:)
    projekt- moj astor
    natalyadameova@gmail.com
    5nati.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sledujem ako Mim Lou
    Projekt sa volá Môj Astor :)
    mimabn2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Monika Zacharová
    FB: Monika Zacharová
    projekt: Můj Astor
    zacharovamoni@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Ahoj, všude sleduji jako Veronika Maršíková a projekt Astoru je Můj Astor.
    v.marsikova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Krásné! Nebojím se, že by mě potkalo takové štěstí, že bych něco vyhrála víckrát. :D Projekt se jmenuje Můj Astor.
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Projekt sa vola Muj Astortu ta sleduje pod menom Dorota a FB stor pod menom Dorota Mrkvová
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj, skvelý balíček ! Projekt sa volá Môj Astor :)
    uharcekovav@gmail.com
    Veronika Uharčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Projekt se jmenuje "Můj Astor"
    Pruchovaadela@seznam.cz
    GFC: Adel Heidis
    FB: Adéla Průchová

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC:Karolina Uhrová
    FB:Karolina Uhrová
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Projekt: Môj Astor
    FB: Lýdia Petalíková
    GFC: Lylla P
    Mail: Lydia.Petalikova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Bára V.
    FB: Barbora Vyroubalová
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. FB: Barbora Vyroubalová
    GFC: Bára V.
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. No, tak sa zapojím aj sem, snáď to vyjde aspoň na jednom blogu :D
    Projekt Muj Astor
    denie257@gmail.com
    Denisa Jamrichová

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Podmínky splňuji :) Projekt se jmenuje Můj Astor.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Výhra vyzerá naozaj veľmi lákavo. :3
    GFC: Natália Lenhartová
    e-mail: natalia.lenhartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC:Hana Kubušová
    Projekt: Můj Astor
    mail: hanahkubish@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Vše splněno.
    projekt nes jméno :Můj Astor

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Sleduju jako Dejna :)
    projekt se jmenuje můj astor :)
    lifestylebydejna@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Splnené! :) projekt sa volá Moj Astor :)
    janka.heinrichova8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Ráda bych se zapojila, projekt se jmenuje (jak jinak) Můj ASTOR. snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Projekt se jmenuje Můj Astor.
    Sleduju na GFC a na FB jsem dala lajk jako Anežka Koroze.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Je to Můj Astor :)

    svetpodles(zav)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sledujem ako Nat
    FB = Natália Ostrihoňová
    Projekt sa volá Môj Astor :-)

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Kitti.
    kitti.pastorekova@gmail.com

    Muj Astor:)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. FB: Andrea Lenhartová
    Můj Astor
    GFC: An Len
    nalensworld@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  63. FB - VeRonika Zorská, GFC - veronika.zorska
    Projekt sa volá Muj Astor
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  64. wááu nadherny baliček :)...sledujem pravidelne cez gfc Mishell
    projekt sa vola Môj Astor
    97miska97@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Sledujem :)
    Projekt: Môj Astor :)

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. projekt je jmenuje Můj Astor:)
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC: Lucia
    projekt: Můj Astor
    FB:Lucia Kukurová
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Ahoj,
    sledujem ako Nikoleta Vujisicová, na FB Nikolka Vujisić a názov projektu je Môj Astor :)
    nvujisicova@gmail,com

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Tie ceny sú vážne perfektné! :)
    GFC Lizzy,fb Lucia Banárová
    Projekt sa volá "Môj Astor"
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Sledujem ako Lucia Orviská
    projekt sa volá Môj Astor :)
    lucia.orviska@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Fakt úžasný balíček ! :O Veľmi rada by som vyhrala a spravila recenziu na blog! :)
    GFC: Lea Mališáková
    FB: Leuš ZalubeNa Mališáková
    Projekt sa volá Môj Astor :)
    lejkamal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Sledujem;)
    Moj Astor
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. môj Astor
    FB: Baška Staregová
    barbora.staregova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sleduji pod tímto jménem a projekt se jmenuje Můj Astor

    UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC: Monika
    Môj Astor
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť