29. mája 2014

Veľká ASTOR recenzia (novinka rúž, BB krém, laky na nechty, maslo na pery )

Ahojte !!!

Po dvoch týždňoch som späť, nemala som náladu a chuť na blogovanie ale vrátila som sa, tak dúfam, že ste na mňa nezabudli a dnes som tu rovno s pomerne dlhým článkom, ktorý bude o kozmetike ASTOR. Vďaka spolupráci mám možnosť vyskúšať konečne po prvý krát Astor produkty. Priznám sa, že v drogérií ma táto značka nejako "nepritiahla" k sebe, takže keď sa mi naskytla táto možnosť, s radosťou som súhlasila a neľutujem. Bude to taká veľká recenzia, keďže som sa rozhodla nerozdeliť to na viac článkov ale dohromady.

  • BB Cream Lift Me Up 10 in 1

BB krém ma potešil, už keď je konečne slnko tak ho využívam najčastejšie, aj keď mi nepríde tak ľahučký a nevidititeľný na pleti ako od Skin 79. Má SPF 25, odtieň mám 100 Ivory, čo má byť teda dosť svetlý, ale mne sadol, pretože taký svetlý rozhodne nie je, mrzí ma žena pleti pôsobi trošku do oranžova, takže je vidieť trošku rodziel medzi tvárou a krkom, na krk ho nenanášam lebo by mi spravil fľaky. Výdrž je primeraná, tých 5-6 hodín na pleti vydrží bez nejakých zmien, no počase už je potrebné znova zapudrovať pleť. Ale čo sa týka účinkov, čo sa o ňom píše tak splňuje obstojne, ja som s ním spokojná a myslím, že zachvíľu ho aj zminiem, keďže ho používam skoro každodenne, niekedy mám chuť na vyššiu kryciu schopnosť tak siahnem po Revlon make-upe, tento BB krém ma strednú kryciu schopnosť. Konzistencia je redšia.

  • Seduction Codes riasenka


Na riasenku som sa veľmi tešila, ide o novú riasenku od Astoru, obal ma úplne dostal. Je úžasný zlato-čierny, veľmi sa mi páči detail mašličky, ktorú som Vám aj odfotila. Kefka mi vyhovuje, nie je ani veľmi veľká, čo mi vyhovuje a na moje riasy vyhovuje. Čo som o nej videla názory, tak pre niekoho bola veľmi "mokrá" no pre mňa je zas až moc suchá, takže ju musím viac krát naniesť, aby mi niečo na riasach ostalo. Inak riasy krásne rozčeše, predĺží, čo sa týka objemu tak to už mininálne. Neopadáva a ani nedrolí sa po čas dňa. Odfotila som Vám aj riasy nalíčené s ňou po 12 hodinách, po Zumbe a stále boli fajn :) Určite ju môžem doporučiť, ja som spokojná, či už s obalom alebo výslednym efektom.

  • Fashion Studio (2,99 €) & Quick Dry Top Coat (5,99 €)

Astor rozšíril svoje laky o nové odtiene, dostupných je krásnych 28 odtieňov. Mne prišiel 283  Ethnic Pink, čo je krásna ružová farba, taká, ktorú podľa mňa ma každá z nás v zbierke.Bohužiaľ vzhľadom na stav mojich nechtoch, nemám pre Vás fotku nechtov, ale prikladám aspoň fotku z internetu J Lak kryje slušne, ale vždy nanášam dve, takže odporúčala by som tiež dve vrstvy.Výdrž je cca 3-4 dni.

Astor ma taktiež novú radu pre starostlivosť o nechty. Mne prišiel Already Dry, takže ma urychlovať schnutie laku. Ide o rychloschnúci lak, ktorý sa nanáša po nanesení klasického laku na nechty. Ja ho môžem len doporučiť, používam ho už stále pri lakovaní. Lak zaschne do cca dvoch minút aj skôr, navyše nechty majú krásny lesk a tak aj predchádza olupovaniu laku. Za mňa naozaj vydarený produkt.


  • Soft Sensation LipColor Butter


Konečne mám aj ja populárny produkt od Astoru, masielko na pery. Už odkedy ho uviedli na trh som ho chcela no a konečne aj mám (trošku dlhšia doba no :) ) Myslím, že tieto maslá sa naozaj dosť predaváju a získali si priazeň u viacerých dievčať a už viem prečo :) Lebo je úplne užasné, nemôžem ho porovnávať s tými drahšími podobnými produktami od luxusnejších značiek ale za seba toto maslo môžem doporučiť. Mám krásnu marhuľovo-ružovú farbu, odtieň 010 Pink Lady. Vhodná na jar/leto, na denné líčenie, ale aj k výrazným očiam, vydrží na perách pomerne dosť dlho,pery sú hydratované, no aj zafarbené. Konzistencia je naozaj maslovitá a vonia po vanilke. A aby som nezabudla tak som paff z krásneho obalu, Astor to so vzhľadom produktov naozaj vie :)

  • Soft Sensation lipstick (6,49 €)
 
 

Úplna novinka, ktorú ale už nájdete v stojanoch Astor je hydratačný rúž Soft Sensation Color and Care. Keď mi príde do zbierky nejaký nový rúžik tak to ma vie vždy potešiť :) No a Astor mi poslal naozaj nádherný, výrazný, fuchsiový odtieň (204 Fushia Passion) , ktorý určite využijem cez leto :) Mám rada, keď rúž ma krémovú konzistenciu, má SPF 20 a obsahuje kyseline hyaluronovej, ktorá zaceľuje popraskané pery. Pigmentácia je na 120 bodov, z pigmentácie určite sklamaní nebudete, pretože "farbí" naozaj výborne. Myslela som si,že keď je tak pigmentovaný a hydratovaný, určite nevydrží na perách viac ako 2 hodiny, no ostala som prekvapená aj po 4 hodinách. Rúž po nanesení jemne hádže lesk.Rúž sa stále vynikajúco na perách držal, nezmizol a bol stále rovnomerne nanesený. Potom už trošku intenzita vymyzla. Som z neho nadšená, ako znova aj z krásneho, luxusne vyzerajúceho obalu. Astor má rad zlatú, ako som si na obaloch všimla :)



Inak upozorňujem, že už len do zajtra prebieha súťaž !!!TU!!! o ASTOR balíček, v ktorom nájdete presne tieto produkty, len iné odtiene :) Určite sa zapojte rýchlo, ak ste tak ešte neurobili :)

Aký produkt Vás zaujal najviac? Máte radi Astor ?
Pekný deň !

7 komentárov:

  1. Astor ma ešte nepozna nemam od neho nič ale to ružove maslo sa mi už davno pači joooj:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máslo na rty jsem si velice oblíbila :))) A ta rtěnka vypadá hodně dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To maslo na pery musím ihneď vyskúšať, vyzerá úžasne! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rasenku má sestra a je sní velmi spokojena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To maslo na pery používam aj ja, milujem ho <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten lak je nádherný i ta barva máslíčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máslo na rty je můj top výrobek a mám ho doma ve třech barvách :-) Jinak rtěnka vypadá taky božsky.

    OdpovedaťOdstrániť