7. mája 2014

Realash sérum na riasy - výsledky po 1 mesiaci


Prajem peknú stredu :)

Presne pred mesiacom(článok) som Vás oboznámila o tom, že testujem sérum na riasy od značky Realash. Dnes Vám prinášam výsledky po prvom mesiaci používania séra.
Snažila som sa po celý mesiac pravidelne používať sérum, no bohužiaľ 7 krát mi to nevyšlo, čo ma mrzí, ale s Realash som spokojná, výsledky po tom mesiaci vidím, aj keď nie veľmi výrazne ale verím, že sa dostavia a o 2 mesiace sa s Vami podelím o ešte výraznejší rozdiel od začiatku testovania a taktiež že Vás poteším súťažou o jedno sérum, ktoré bude môcť  jedna z Vás vyhrať, no nechajte sa prekvapiť :)

Aplikáciu som už spomínala je úplne jednoduchá, treba naniesť každý deň pred spaním sérum tesne pri korienkoch rias, ako keď si robíte očnú linku. Sérum budem používať aj ďalšie dva mesiace, dúfam, že už bude tých dní vynechaných menej.

No čo sa týka výsledkov, čo som postrehla tak riasy sa o máličko predĺžili, možno to nie je veľmi vidieť z fotiek, ale ja som si to všimla. Vidím to aj keď mám riasenku, pretože riasy vyzerajú lepšie ako pred mesiacom, sú dlhšie a hustejšie a riasenku mám tu istú. Taktiež sa mi riasy zhustili, tu výsledok je vidieť myslím že aj z fotiek, keď sa zapozerate :o) Nečakala som to po takom krátkom čase ešte keď som k tomu sedem dní vynechala, takže verím, že už budem len a len spokojnejšia. Čo sa týka nejakých vedľajších účinkov tak sérum mi nič nespôsobilo :) Zatiaľ sérum môžem len a len doporučiť, som veľmi spokojná s ním ako aj s výsledkami. Riasy už nie sú tak neviditeľné. Myslím, že stojí zato !
Fotky po rozkliknutí sa zväčšia, pre lepšie pozretie :)

Sérum nájdete na stránke Realash.sk

11 komentárov:

  1. tažko to takto posudit z fotiek no tožvie možno to fakt niečo pomohlo, mohla si skusiť aj teda ked sa namaluješ pofotit aj predtym aj potom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved to, že je to ťažko z fotiek, hlavne ked ta novšia je taka nejaka vyblednutejšia, tak riasy pôsobia horšie ako predtym :D no skusim niečo

      Odstrániť
  2. Ja sama v tom vidím malinký rozdiel. Fotky som si viackrát prezrela a rozdiel tam naozaj je. Vidno ako pekne sa ti mihalnice zhustili a aj o kúsoček predĺžili. Neviem sa dočkať konečného výsledku. Dúfam, že s ním budeš spokojná. :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si to musela viac krát porovnať, len tá druhá fotka je trochu vyblednutejšia ako prvá, tak to vyzerá trošku blbo..:) Aj ja sa neviem dočkať :)

      Odstrániť
  3. Rozdiel vidim hlavne na tej poslednej foto teda tie co su vpravo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hlavní je že vidíš výsledky ty a že to alespoň funguje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hádam budu o dva mesiace radikalnejšie :)

      Odstrániť
  5. Super! Neverila by som ze to funguje. Velmi dobry blog kopec super typov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som trochu skeptická k tymto produktom :) a dakujem :)

      Odstrániť
  6. Mám ricinový olej od značky Saloos a dělá mi totéž:-) Jen se mi v poslední době nedaří aplikovat si jej pravidelně.

    OdpovedaťOdstrániť