10. mája 2014

Dermacol to jednoducho s riasenkami vie !

Krásny víkend prajem :)

Hľadanie tej správnej riasenky, je môj neustály problém, taká, ktorá mi riasy naozaj zvýrazní a oči budem mať aspoň trochu výrazné aj bez použitia tieňov...Doteraz som takú riasenku nenašla, nenašla som takú ktorú by som už z ruky nepustila a vrátila sa k nej zakaždým keď mi dojde..Čo sa týka značiek(drogériových) tak u mňa vzhľadom na moje kritéria vyhráva značka Dermacol. S riasenkami od Dermacol som veľmi spokojná, zatiaľ som nespokojná nebola, za každým ma riasenka milo prekvapí. Väčšinou s čím mám problém u riasenkách tejto značky je jedine obal, ten Dermacol-u veľmi nejde, môj názor. Dermacol uviedol na trh novú riasenku, ktorú už nejaký čas testujem a teda dostala ma.

Predstavujem Vám..

Ako som vyššie spomenula, Dermacol ma zatiaľ s obalom nikdy neočaril a tak to teda nebolo ani teraz. Obal je retro, neviem, neporadím si, ale na mňa pôsobí veľmi detsky, prečačkovaný a videla som aj oveľa krajšie, dosť ma odrádzajú aj tie riasy na obale :D No, je pravda, že v zbierke ju pri hľadaní nájdem hneď. Objem riasenky ma milo prekvapil, 12 ml myslím že je naozaj dosť oproti iným riasenkám čo som mala.
Riasenka sľubuje predĺženie a zároveň aj zhustenie rias. Čo môžem len potvrdiť, to zhustenie rias nie je tak výrazné ako predĺženie. Riasy naozaj dosť predĺži a vytočí, očí hneď zvýrazní. Kefka sa mi zo začiatku veľmi nepozdávala ale teraz sa mi už páči,mám síce radšej také redšie a dlhšie štetinky ale narába sa mi s ňou dobre, pri aplikácii sa zbytočne veľa množstva nenaberá, čo sa mi dosť často stávalo. Riasy nepôsobia zlým dojmom, riasy pôsobia prirodzene. Nepostrehla by som, že by sa extra zahustili a pridali by na objeme. Ani po celom dni či počas dňa nemám riasenku opadanú, nehrudkuje a neotláča sa. Vždy nanášam dve vrstvy, no kľudne by zvládla aj tri a pôsobila by pekne :)
Túto riasenku môžem jednoznačne odporučiť, ak hľadáte riasenku na predĺženie z drogérie, tak myslím, že táto by Vám mohla vyhovovať, na zahustenie to určite nebude :) Bod strhávam jedine za obal, ktorý sa mi nepáči, inak je výborná. Vydrží určite dlho vďaka veľkému objemu. Určite mi napíšte akú značku preferujete pri riasenkách a ako ste spokojné s riasenkami od Dermacol-u :o) Budem sa tešiť na Vaše komentáre. Prajem ešte pekný deň !

11 komentárov:

  1. Som rada, že ti sedí :) S jej vlastnosťami s tebou súhlasím. A inak povedala by som, že Realash na teba dobre pôsobí ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno a dúfam, že bude ešte lepšie :) Som zvedavá na tvoje dojmy :)

      Odstrániť
  2. aplikator sa mi pači neni moc hruby taky akurat ja mam teraz od avonu aero volume nemam ju skoro ani mesiac a zda sa mi ako keby jumam už rok ako keby vyschynala alebo čo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to je na nič, mne sa to naštastie nestalo s riasenkou :)

      Odstrániť
  3. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi ti sekne spravila ti super mihalnicky!! Ja ju totalne milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám radši výraznější řasy, takže to asi není úplně pro mě. Ale obal je nádherný :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, pre mňa už toto sú vyrazne, vzhladom nato ake ich mam na lavej fotke :)

      Odstrániť