4. mája 2014

Dermacol Perfect Body Make-up recenzia

Ahojte ! Po dlhšej dobe sa znova ozývam, nemala som chuť ani náladu na blog, takže som si dala pauzu, ale teraz to napravím. Dnes tu mám pre vás recenziu, na myslím si že, celkom zaujimavý produkt.
Dermacol prišiel na trh s novinkou v podobe Vodeodolného telového make-upu, ktorý dodá nohám efekt opálenia.

Čo teda ja oceňujem, pretože som to ešte nezaznamenala u iných drogériových značiek a pre tie, pre ktoré je problém chytiť aspoň nejaké opálenie, by to mohlo vyhovovať ale taktiež pre tie, ktoré majú nejaké nedokonalosti na nohách, ako sú žilky, pigmentové škvrny,strie, zlepšiť vzhľad pokožky s celulitídou. Keďže ide o telový make-up tak si myslím, že by mohol ísť aj na celé telo, ale to som neskúšala a myslím, že ani nebudem, príde mi to už zbytočné. Ako som spomenula má byť vodeodolný, áno, ale len do určitej miery, keď začnem rukami šuchať o nohy, tak zíde, neudrží sa na pokožky, ale napríklad do bazénu a podobne, myslím si, že vydrží, ale aký čas neviem :) Dostupný je v dvoch odtieňoch - Sand (ktorý mi príde príliš oranžový, bude myslím, nevhodný väčšine z nás, sedieť bude viac tým, ktorý majú žltý podtón) a Caramel (ktorý mne lepšie sedí a po rozotrení je farba pokožky krásna, sedieť budú viac tým, ktorý majú ružový podtón), taktiež som ale skúšala zmiešať tieto dva odtiene a výsledok bol celkom dobrý.
Podľa mňa bude vhodný na nejaké fotenia, keď potrebujete mať pokožku opálenú a nie bielu.
Obal sa mi páči tak na 50 %, vadí mi, že je matný a vidieť na ňom všetko, čo môžete vidieť na fotkách, celý je zaflakatený od make-upu, čo je hrozné.

Konzistencia je akurát, veľmi mi sedí, nie je ani veľmi vodová ani hutná, taký stred. Čo sa mi páči, že veľmi dobre sa rozotiera, nezanecháva fľaky ani čmuhy, takže pekne splynie s pokožkou. Takže aplikácia je veľmi rýchla a jednoduchá, za 3 minúty máte úplne iné nohy a teda krajšie :)Čo je už horšie, že ak nanesiete hneď po aplikácií oblečenie, tak je veľmi pravdepodobné, že Vám zanecháva fľaky na oblečení a make-up budete mať aj na oblečení, tu treba dávať veľký, veľký pozor(poprípade skúsiť utrieť jemne nohy pred oblečením ešte servítkou)  Píše sa, že ma opticky zoštíhlovať nohy, čo som si ja nejak nevšimla, ale musím priznať, že pokožku vyhladí a je jemná. Obsah je 100 ml/ 6,49 €. Ja túto novinku hodnotím viac menej kladne, môže to byť nakoniec dobrý pomocník :)
 

Komu sa nechce čítať, tak v skratke:

Výhody
- dostupné dva odtiene
- dobrá konzistencia,nezanecháva fľaky na pokožke
- stredná krycia schopnosť, zjednotenie pokožky
- vodeodolný
- výsledný efekt opálenia

Nevýhody
- matný obal, na ktorom je všetko vidieť
- obtiera sa o oblečenie - zanecháva fľaky na oblečení
Rozdiel je na fotke medzi odtieňmi minimálny, povedala by som že skoro vôbec :D
Čo poviete na túto novinku ? Páči sa Vám ?

19 komentárov:

  1. Myslím, že pro lidi s popraskanýma žilkama toto je vyloženě výhra :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak na něj mrknu, ale mrzí mě, že dělá fleky na oblečení :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mna, ale je to sranda, ako to zmeni vzhlad noh :) a zas tie flaky budu ked sa hned oblečieš..

      Odstrániť
  3. Nohy díky němu budou určitě krásné, o tom žádná. Ale bojím se, že mi fleky na oblečení apod. za to až tak úplně nestojí :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ak maš čas byť cca 20 minút bez oblečenia, tak by sa flaky uz nemali objaviť na oblečení :)

      Odstrániť
  4. Určitě je to dobrý nápad. Nemám zatím na těle nějaké výraznější nedokonalosti, takže to pro tentokrát nevyužiju. Ale nemůžu vědět, co na mě čeká v budoucnu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nevím.. asi to pro mě není must have :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten odtieň caramel je vážne pekný! :) Ten druhý nevyzerá prirodzene a vidieť, že na nohách niečo máš ..ale inak veľmi pekný post :)
    http://basicallysweetie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten áno, ale ani ten Sand nie je zlý zas tak :) ďakujem !

      Odstrániť
  8. no čo už teda nevymyslia:)) možno to použivaju celebrity ked su všade dokonaly

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nevím, zda není lepší investovat do samoopalovacího krému, jehož efekt vydrží déle. Tento make-up na nohy mě nezaujal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som samoopalovák ešte neskušala a nejako ma to nelaka :)

      Odstrániť
  10. Škoda, že to zanecháva fľaky na oblečení, pretože ten odtieň Sand je naozaj dokonalý. Vyzerá, ako by noha bola naozaj opálená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Za mna je to super vec, hned som si kupila dva kusy. Tieto veci na nohy musim mat vzdy. Pouzivala som Rimmel Sexy legs - skvela vec, skusala som aj sprej Sally Hansen, tiez usiel, len som si to sprejovala na ruky a potom rozotierala na nohy, ale tento Dermacol je uplne skvely, absolutne nerobi flaky na nohach, nohy su krasne kompaktne, zakryje to aj zilky, hocico, nie na 100 %, ale nebiju do oci. Nohy su naozaj krasne, zjednotene, opalene, jednoducho ako makeup na tvar, toto je na nohy/ruky. davam si to kazdy den do prace k sukni a aj ked niekam idem. Ked som pekne opalena, este to podtrhne opalenie. Parada. jasne, ze ked ma niekto dokonale nohy, nepotrebuje to, ale inak je to skvela vec!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já si koupila sand a na běžné nošení do práce 'na parádu' skvělé:) jen už při rozetření vidím, že ta voděodolnost není zrovna na koupaliště ;)

    OdpovedaťOdstrániť