15. apríla 2014

ZOEVA RODEO BELLE recenzia a líčenie


Ahojte !

Určite ste postrehli že Zoeva predstavila nové štyri krásne paletky, pri čom každá ukrýva svoj príbeh. Prezrieť si ich môžete tu..Každá je jedinečná svojími rôznými kombináciami a obalom :) Ku mne sa dostala jedna z tých štyroch, za čo Zoeve veľmi pekne ďakujem :) No a myslím, že lepšia mi prísť ani nemohla :) Určite by som si z tých štyroch vybrala presnú túto, keďže hnedých, neutrálnych mám dosť a ostatné sú pre mňa svojími odtieňmi nesprávne :) Táto paletka na ktorú dnes bude recenzia a líčenie sa volá Rodeo Belle.
Krásna paletka, ktorá určite zaujme svojím vzhľadom, sviežími farbami a pre takých maniakov očných tieňov ako ja úplne ideál ! Nájdete v nej ako neutrálne aj bláznivé farby, s ktorými ako viete ja sa veľmi rada hrám :) Už som nejaké tie líčenia s ňou stihla vytvoriť a určite aj vytvorím, aby som Vám zas mohla priniesť nejakú tú inšpiráciu :) Dnes Vás čaká trošku dlhší a fotkami bohatý článok, tak si ho užite :)

Paletky sú dostupné už od apríla na e-shope Zoeva.sk, nájdete ich TU a cena paletky je 17,95 € :)
Osobne vlastním už dve (s touto tri) paletky od Zoevy a ja som veľmi spokojná s kvalitou vzhľadom na cenu produktov :)

No pekne po poradí. Obal paletky je papierový, ale veľmi pevný, niečo ako knižka mi pripadá :) Je to moja prvá skúsenosť s papierovým obalom u palety, ale veľmi príjemná, nemusíte sa rozhodne báť že sa Vám pokazí, lebo je pevný a nie taký papierový ako Vám  možno hneď napadne :) Paletka sa skrýva ešte v jednom obale, z ktorého ju jednoducho vysuniete, obal je úplne taký istý ako obal u samotnej paletky. Veľmi sa mi páči celkový dizajn ako z vonku tak aj z vnútra. Páči sa mi písmo na obale :) Otváranie je veľmi jednoduché a praktické, na magnet. Je to podľa mňa oveľa lepšie ako u umelých, ktoré sa často krát otvárajú veľmi ťažko. Takto to ide v celku jednoducho, ľahko a nemusíte sa ani báť že sa Vám paleta sama od seba otvorí. Toto veľmi oceňujem. Na zadnej strane nájdete zloženie, informácie o hmotnosti a podobne :)
Po otvorení palety na Vás vykukne široká škála odtieňov, ktorú sú naozaj krásne na prvý, druhý aj tretí pohľad :) Paleta obsahuje 10 tieňov, ktorú su okrúhle a naozaj dostačujúco veľké.Čo viem vždy oceniť a vždy sa tomu poteším, je keď každý tieň má svoj názov, to je taká maličkosť, ale mne sa to veľmi páči. Nájdete tu ako matné aj veľmi pekné trblietavé tiene, ktoré ma svojimi zaujímavými odleskami veľmi zaujali.Už len keď sa na ne pozriete viete, že s nimi dokážete spraviť nekonečno kombinácií, ja mám niekoľko líčení už v hlave, tak sa veľmi teším :) Dajú sa s ňou spraviť v pohode denné jemné líčenia ako aj večerné, výraznejšie. Myslím, že nuda s touto paletkou nebude. Každý tieň má 1,5 g.
Paleta odtieňov inšpirovaná divokým západom. Pre sebavedomé a nezávislé ženy.
Konzistencia tieňov je veľmi príjemná, ľahká, tiene sú jemne maslovité, jemne namleté a nemám s ňou absolútny problém. Jedine čo ma trošku zarazilo, že tiene jemne prášia, hlavne po tom je okolo tieňov bordel od tých tieňov, keď ich nanášam štetcom. Inak na štetec sa pekne chytia. Ale zas tá prášivosť nie je taká hrozná, s akou som sa stretla napr. u Sleek, ktoré dosť prášia a potom mám pod okom celé tiene a zbytočný práca navyše potom s "odpratavaním". Keď som už pri tom, že mám okolo tieňov na paletke "zvyšky" tak ide to ľahúčko preč, plus je aj že nie je na nej vidno žiadne čmuhy(ako je známe u Sleek), špina a podobne :) Tiene sú výborne pigmentované, čo sa dalo aj čakať, ale najviac ma prekvapila pigmentovanosť u tých matných tieňov, čo je známe, že tie niesú tak pigmentované ako metalické. Ale tieto sú fakt fantastické, nemám problém vytvoriť matné líčenie za 5 minút, bez toho aby som 100 krát musela ísť so štetcom do toho istého tieňa, aby bolo aspoň niečo na viečku. Ale dajú sa skvelo vrstviť, ja som s predchádzajúcich paletiek od Zoevi spokojná s výdržou a tu je to tiež tak, tiene vydržia skvelo na viečku po celý deň, vhodné aj na nejakú spoločenskú príležitosť :) Ja som to bez podkladovej bázy ešte neskúšala, už zo zvyku nanášam ako prvé podkladovú bázu :) Swatche sú bez podkladovej bázy, aby ste to videli aj takto, s podkladovou bázou sa samozrejme ich pigmentácia a inteniza zvýši :) Ale aby ste vedeli že aj takto sú skvelé. Prejdem k opisu jednotlivých tieňov, odfotila som ich pekne po poradí, aby ste mali pekný prehľad a aby bola recenzia kompletná :) Všetky fotky sú fotené s bleskom(pri dennom svetle), tak je trošku problém s prečítaním jednotlivých názvov u tieňov, takže ich vypíšem :)
EARLY SUNRISE - matná "telovka", výborne pigmentovaná, vhodná pre denné líčenie, na celé viečko, taktiež aj pre dramatické nude líčenie, prípadne vhodná aj pod obočie
RODEO READY - zaujimavý odtieň hnedej trošku do tehlovej farby, tiež pomerne matná, miestami trošku jemnučkých, miniaturných trblietok
YEE HAW? - božská metalická modra so zeleno-citrusovými odleskami, vyzerajá fantasticky a teším sa keď ju použijem pri líčení
HOT WIND - môj favorit, metalická zelená, ako swatch možno nevyzerá najkrajšie ale pozrite si nižšie líčenie s ňou a posúďte sami, či nie je TOP ! Za mňa áno, práve takúto zelenú som hľadala !
CACTUS FLOWER - o tomto som vravela vyššie, že som bola veľmi zaskočená nad pigmentáciou u matných tieňov a práve pri tomto tieni ma zaskočila ! Krásna pastelová "peach" farba, matná, krásne na očiach vynikne, na fotke vyzerá byť hrubo namletá, ale nie je :)
SMOKING GUN - metalická šedá nesmie chýbať, pomerne zašedivelá, ale hádže strieborno- kovové odlesky, mierne do modra
WESTERN  DIVA - trošku tajomnosť, tento odtieň je pomerne tmavý so zaujimavými zlatými trblietkami, ktoré ale ako vidíte nie je skoro ani vidieť na ruke, takže myslím, že vhodná aj na tieňovanie, či na celé viečko pri výraznom líčení, rozhodne sa nejedná o metalický odtieň
DAY MONEY - matná modrošedá, taktiež veľmi zaujímavá pre mňa, už mám s ňou nápad na jedno líčenie, tak dúfam, že čoskoro ho zrealizujem  a bude to pecka :)
BANG BANG - metalická, ružovo-červená farba, ktorá ma veľmi zaujala, aj keď práve mne sa veľmi takýto odtieň nehodí, nižšie pri líčení som ju využila a myslím, že výsledok je skvelý, aspoň podľa mňa, znovu na ruke vyzerá inak ako v paletke
DEADSHOT - no a na záver neklasická čierna, ešte som nevidela takúto (matnú) čiernu s takými krásnymi trblietkami, v skutočnosti sú ešte krajšie ako tú na fotke, ale nešlo mi to veľmi zachytiť, obsahuje ružové a fialové trblietky, ktoré vyzerajú božsky, ale to by ste museli vidieť naživo :)

Zoeva znova pustila bombu do beauty sveta, ich produkty sú jednoznačne skvelé, palety topka a ja môžem len a len doporučiť, kto ešte nevyskúšal Zoevu tak rýchlo to napraviť, ich štetce sú skvelé, profesionálne, sama ich používam už nejaký ten rok. No a teraz druhá časť dnešného článku je líčenie s touto paletou ! 
Ako som Vám napísala vyššie, tieň Hot Wind je môj favorit a presne na ňom sa zakladá toto líčenie. Tento tieň poputoval na celé viečko, oko som vytieňovala jemne s Rodeo Ready, potom do vonkajšieho kútika išiel Smoking Gun a pod obočie som naniesla NYX jumbo pencil, dolné viečko som chcela trošku oživiť a tak som sa rozhodla že dám do vnútorného kútika znova Hot Wind, ďalej Cactus Flower a k vonkajšiemu kútiku Bang Bang a trošku Deadshot, štetcom na tieňovanie som to prepojila a vzniklo toto :) Potom už len jemná linka, umelé riasy(Ardell Demi Wispies), špirála, obočie a líčenie je hotové. Aby som nezabudla tú som už dala aj podkladovú bázu, taktiež od Zoeva
 Sama sa neviem vynadívať na tú krásnu zelenú, som z nej vážne očarená. Ideálne, svieže líčenie na jar/leto. K líčeniu som zvolila ja skvelý rúž od Milani v odtieni Fruit Punch, ktorý je od kedy som ho kúpila môj najobľubenejší, nebojím sa s nim vyjsť von, pretože je sviežy, krásny a vhodný aj na denné nosenie. Dúfam, že sa Vám dnešný mimoriadne dlhý článok páčil, ako recenzia tak aj líčenie, dalo to vážne zabrať, tak dúfam, že spokojnosť bude :)
Budem rada ak mi napíšete či rozmýšlate nad nejakou paletou z týchto štyroch nových alebo nejakú už aj máte ? Páči sa Vám táto paleta a líčenie ? :) 
Prajem Vám pekný deň a už teraz sa teším na Vaše komentáre ♥

PS: Ďakujem Vám za vašu sledovanosť, už nás tu je 700 ♥♥

41 komentárov:

  1. ne-eee prooč? :D a už uvažuji o NATURALLY YOURS :))) naked 2 mi nestačí :) tohle totiž vypadá taky nádherně! a líp jako I Divine Au Naturel od sleeku.... no vidím to na objednávku a rozhodně přidám jejich pověstné štětce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naturally Yours okuzlila aj mna, ale musim si vystačiť s mojou Naked-kou :) Tie štetce určite pridaj, nebudeš lutovať :)

      Odstrániť
  2. Na tieto paletky čítam samú chválu! Včera som si prečítala super recenziu na tú v nude odtieňoch a dnes na túto pestrú u teba :) Ten zelený tieň je vážne dokonalý, tiež ma z nich zaujal najviac a líčenie nemá chybu! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak bodaj by nie, keď je/sú skvelé :)

      Odstrániť
  3. krasne.. zelena ma krasnu farbu..v lete a na jar ju mam tiez rada.. na jesen a zimu pouzivam skor kaki zelenu ako takto do smaragdova.. inak je paleta krasne pigmentovana a najviac sa mi paci s nude odtienmi... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj ja, smaragdova na jesen je užasná :)

      Odstrániť
  4. Páni, ta je parádní, ale já bych na takovéhle barvičky určitě neměla odvahu:) A líčení je zajímavé, moc ti sluší!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne paletky, musim zoevu naozaj pochvalit. bola som rozhodnuta,ze si objednam STORM od SLEEKu,ale teraz uz neviem,pretoze ma tiez dost odraza ta prasivost.aj ked to nie je nic strasne, musela som sa naucit si najprv namalovat oci a az tak naniest make-up, lebo mam celu tvar "zasvinenu" od SLEEK tienov. taku prasivost som nezaznamenala ani u ELF tienov. asi by som si objednala NATURALLY YOURS pretoze viem,ze by som vyuzila vsetky tiene, co u STORMu povedat nemozem.inak,tvoje licenie je velmi krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krásna recenzia Patty :) ja som robila recenziu na Naturally Yours a taktiež som v skratke spomenula porovnanie so Sleekom..určite spravím ešte osobitný článok pre porovnanie s inými paletkami :) Marry

      Odstrániť
    2. aj ja tak pri Sleek robim postup najprv oči, potom pleť, tak to teda rozhodne Naturally Yours bude pre teba lepšia :) a ďakujem Marry :)tak to sa teším a niesom jediná určite :)

      Odstrániť
  6. Ja miluji liceni Tvych oci! Naprosta bomba, jsi sikovna a barvicky jsou prekrasne!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fakt nádherná paletka a to líčení se ti velice povedlo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fiha, ta paletka sa mi paci, ma krasne farby hlavne ta zelena je perfektna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Farby su to sice krasne no ja osobne by som vyuzila skor tu nude verziu ty si vsak sikula a poradis si s kazdym odtienom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! :) Tak ta Naturally Yours by mala byt taky zaklad pre každu ženu pri ličeni :)

      Odstrániť
  10. Nádhera! Líčíš opravdu krásně :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj:) Máš moc pěkné stránky a tohle líčení ti velmi sluší!!! :))
    Přeji pěkný den, Michaelka
    http://michaelkam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hezké líčení i paletka :) Moc paletek s tak výraznou červenou se nevidí :) ale je fakt krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa popravde veľmi upútala tá červená, aj keď v paletke skôr vyzerá ako ružová....inak líčenie super .-..no a ostatné farbičky bomba!...už včera som sa kochala u Mišky a Márie...dnes sa kochám u teba...Zoeva to veru zvládla na výbornú

      Odstrániť
    2. to je naozaj zvláštna farba, tiež ma zaujala, ale stale sa jej trošku bojím :) a dakujem vám dievčatá :)

      Odstrániť
  13. Paletka je moc pěkná, už na ni koukám - že bych si ji objednala. Prosím tě, k jaké značce stínů by jsi tuhle paletku kvalitou přirovnala? :-) Je mi jasné, že UD se asi rovnat nemůžou, ale jakou kvalitu mám čekat, něco jako Sleek? Zatím mám od Zoevy jenom štětce, tak abych nebyla z objednávky zklamaná.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako je lepšia ako Sleek by som povedala, pigmentácia je možno u Sleek trošku vačšia vďaka tomu, že tam sú skorov všetky tiene metalické a trblietavé, ale pri matných tienach je vačšia pigmentácia u Zoevy, ono Urban Decay produkty, tam si dosť zaplatiť aj za značku, ale ďaleko od nich tieto paletky nemaju, ale UD je taka srdcovka :) Myslím, že by si nemala byť sklamaná s touto :)Pigmentácia super, mierna prášivost, konzsitencia super a efekt dokonaly :) Tak už je to len a len na tebe aj podla akych paletiek sa rozhoduješ:)

      Odstrániť
  14. Tá paletka je nádherná, najviac sa mi páči odtieň YEE HAW?, takáto metalická modrá farba so zlatými trblietkami bez čierneho podtónu, to je doslova rarita. Veľká vďaka za túto recenziu.
    Aj líčenie je prekrásne, potešilo by ma, keby si vymyslela nejaký aj s tým modrým Yee Haw! odtieňom, pretože by som ho rada videla aj priamo "v akcii".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je naozaj užasný a práve s nim líčenie aj plánujem, lebo ma velmi zaujal a ešte som ho neskúšala, tak čoskoro s nim spravím líčiaci post :) ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  15. Paletka je krásná a to líčení ti hrozně sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/spotrebovano-brezen-2013.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Doteď jsem nude paletku neměla a Naked řada mě nijak nezaujala. U Zoevy to byla jiná káva:-). Mám Naturally Yours a jsem z ní nadšená:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veeľmi rada :) Nad nou aj ja rozmýšlam :)

      Odstrániť
  17. Jak už jsem psala na instagramu, ty nový paletky od Zoevy vypadají fakt dobře! :3 :)
    Já bych akorát měla problém vybrat si, jakou koupit, protože všechny jsou fakt hezký :)
    Jinak líčení se ti povedlo, sluší ti! Překvapily mě ty umělé řasy, jak jsou krásně přirozené :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. mňa dostal ten tvoj rúž!!:) dokonalý!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super recenzia aj líčenie :-) A úžasná paletka :-) Musím si kúpiť už aj ja jednu aspoň :-)

    OdpovedaťOdstrániť