7. apríla 2014

Tajomstvo zvodných rias skrýva Realash !

Pekný deň prajem !

Ktorá z nás by nechela krásne, husté, dlhé riasy ? Kto také má, tak úprimne jej závidím, mňa bohužiaľ neobohatili o krásne riasy a mám ich pomerne kratúčke. Keď mi prišiel e-mail na spoluprácu, pre poskytnutie jedného séra na testovanie, veľmi som sa potešila a teraz s nádejou, dúfam, že sa aj ja dočkám krásnych rias. Je to moja prvá skúsenosť s nejakým sérom na riasy, takže som veľmi zvedavá, ale tak výsledok spolu uvidíme až po troch mesiacoch.Dnes má čaká piata aplikácia, ktorá je veľmi jednoduchá. Toto je len prvý, taký informačný článok, po 1 mesiacu bude ďalší a posledný bude po troch mesiacoch. Ak sa chcete dozvedieť niečo viac o Realash - sérum na riasy, pozrite si ich webovú stránku TU,kde si sérum môžte aj objednať.


Výrobca sľubuje o 25 % dlhšie a o 84% hustejšie riasy. Mne by sa to zišlo možno naopak, ale veľmi sa teším. Cena sérum je 40 €, dá sa objednať aj tzv. ekonomické balenie, kde budete mať dve séra a odporučané, kde budú tri :) No prejdem k mojej krabičke. Prišla mi krásne zabalená fialovo-žltá krabička.Naozaj ma to veľmi potešila, vôbec som takú krásnu krabičku nečakala. Veď sami posúďte. Je to naozaj milé od firmy.Po otvorení ma čakal odkaz, ktorý ma veľmi nalákal a potom už samotné sérum v krabičke. Taký malý vianočný darček pre mňa :)

Sérum je ako klasicky každé sérum na riasy myslím, v "linkovej podobe" a má tenučký štetček, s ktorým naozaj malé množstvo nanesiem po dĺžke korienkov rias každý večer po dôkladnom odlíčení. Už po mesiaci by som mala vidieť zmeny, tak uvidíme. 3.5. bude mesiac od prvému použitia, tak budú porovnávacie fotky. Teraz tu mám fotky rias, ktoré som odfotila pred prvým použitím, ako vidíte sú jemné, riedke a krátke, nič moc, takže ak bude naozaj zmena, myslím, že by to malo byť naozaj vidno :) Takže sa teším na prekvapenie a dúfam, že aj Vy so mnou.

Čo vy a Realash a celkovo názor na sérum na riasy ? :)

11 komentárov:

  1. krásna krabička, som zvedavá na výsledky :) dnes mi prišiel mail na psoluprácu tak rozmýšľam či ju prijať, lebo už dve séra na riasy mám doma.....tak uvažujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem zvědavá na výsledek. Přesně takovou a hlavně účinnou věcičku na řasy bych potřebovala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/zpevnujici-telovy-olej-pece-na-dekolt.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem zvědavaá na závěrečný verdikt :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ajja ho testujem sice len dnes prvykrat lebo som si nemala kedy nafotit oci :))) tesim sa a dufma ze budeme spokojne s vysledkami

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, vypadá to dobře :) něco takového bych též potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. som zvedava ako to na koniec dopadne aky bude vysledok:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím palce v skúšaní..ja som ich odmietla, lebo sa mi nepozdávali ich podmienky..hlavne tá, že ak nebude fungovať, tak to proste na blog nemám ani písať(???) :D A fakt by som si už pripadala ako testovací králik :)) Ale som zvedavá na výsledok ;) Tak, ale snáď za tých 40€ niečo vykúzli :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojky :) Tak jsem zvědavá jestli bude fungovat, včera to na mě vyskočilo na FB tak jsme zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja som niečo podobné skúsila a moju dôveru to nesklamalo, len škoda, že keď sa sérum prestane užívať, riasy sa vrátia na pôvodnú dlžku..:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja sa nikde neviem dopatrat ci je to testovane na zvieratach :/

    OdpovedaťOdstrániť