19. apríla 2014

Silikonóvá bomba na plet? Nie neprosím !

Ahojte ! :)

Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na prvý pohľad skvelý produkt, ktorý má skvelý efekt na pleti a k tomu za skvelú cenu. Dnešná reč bude o produkte - Balea Teint Pefektion. Čo sa mi veľmi podobá na známy produkt od Garnier 5 sec Perfect Blur, ten som síce nemala, začo som teraz aj rada, pretože veľmi sa od tohto produktu nelíši, ako som zistila. Taka lacnejšia varianta Perfect Blur. Ide o matujúci denný krém, ktorý má vyhladiť a zakryť póry a vrásky, zmatní pleť a "odstráni" lesk z pleti. Čo je úplne super a veľmi som sa potešila, keďže sa mi dosť mastní T-zóna, takže som sa tešila na testovanie. No po pár použití moje nadšenie sa stalo na hrôzu a hlavne po prečitaní zloženia. Ale o tom neskôr, začnem obalom.

Obal sa mi veľmi páči, farba je príjemná, na kozmetickom stole ho nemám problém nájsť, klasická tuba, z ktorej sa produkt vytláčava.Balenie je 30 ml a cena cca 6,50 €
Konzistencia je ako z názvu vyplýva čistá silikonová bomba, pridávam aj zloženie produktu, kde môžte vidieť že na prvom mieste su hneď silikóny a každému dojde, že to nemôže viesť k ničomu dobrému.

Zloženie: Cyclopentasiloxane, Dimethicone crosspolymer, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Sodium potassium aluminium silicate, CI 77891, Silica, CI 77491

Číra, silikonová, gélová konzitencia, ktorá perfektne spraví na pleti ten silikonový film, niečo na štýl Satin Base od Dermacolu, mi to príde. Pleť naozaj zmatní,vyhladí po celý deň sa neleskne a make-up pekne na tvár prilne ale to vôbec nie je tak ako sa zdá. Jedine čo spraví je, že uprchá póry. Po prvých troch použití som si nevšimla žiadny rozdiel, no po 5-6 sa mi začali tvoriť vyrážky a ja som za nič nevedela prísť nato, z čoho sa mi robia, keďže ja nezvyknem mať takto vyrážky, vyhadzalo sa mi čelo a líca a ešte teraz dávam pleť dokopy po tejto silikonovej bombe, lebo aj teraz sa mi vytvorila jedna vyrážka. Pred týmto produktom som ju mala skvelé a teraz ju musím dávať dokopy.


Každému je hádam jasné, že silikóny nie sú našej pleti prospešné a narobia len neplechu. Preto ak by sa nikeot rozhodol tento produkt používať tak určite nie na celú pleť a dlhodobo, pretože si myslím,že sa vaša pleť bude z toho ešte dlho zpamätávať.
Taká škoda, pretože by to mohol byť naozaj dobrý produkt, ale tie silikóny neodpustím a pleť si nenechám ešte viac pokaziť, takže produkt už viac nepoužívam. Toto Balei nevyšlo, tak hádam nabudúce to bude lepšie.
Máte tento produkt, mal pre vašu pleť negatívny vplyv ? 

9 komentárov:

  1. takže som mala pravdu že recenzia bude negatívna :D ja som kedysi mala krém od Baley a bol fajn ale taktiež zloženie nič moc

    OdpovedaťOdstrániť
  2. suhlasim s tebou hrozne tieto bazy a podobne kremy upchavaju pory a to si ja s mojou pletou nemozem dovoliť....:((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. použila som ho len raz chcela som vyskušať čo to urobi zmatnilo dobre ...ale vždy som k takymto vyrobkom skepticka že sa to bojim použivať ked to moc nepotrebujem a nepoznam a asi ani nebudem použivať to zloženie sa mi tiež nepači..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vsetky silikonove bazy, co som mala doma som vsetky vyhodila, vobec mi nepomohli, len mi pozapchavali pory a potom sa z toho moja plet spamatavala tyzdne,,,,:(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vďaka za ušetrených 6€! Toto by u mňa naozaj nešlo.. Moje póry by boli zanesené naveky ..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, když si uděláš čas a podíváš se na něj. :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby odkedy som prešla na prírodnú ale skutočne prírodnú kozmetiku, s pleťou mám pokoj. Tvorili sa mi vyrážky, mastná T-zóna ma privádzala do šialenstva. Dnes si možem dovoliť chodiť aj uplne bez make-upu :-)
    Mám eshop s takouto kozmetikou. www.naturalisvita.sk. Ak chcete popozerajte.
    Vždy keď mi niekto napíše, že potrebuje niečo proti vyrážkam, že už skúšali aj extra drahé produkty a nič nepomáha, napíšem mu najskôr nech sa pozrie na zloženie výrobkov, ktoré používa. Ak tam je napr. BHA – Butylated hydroxanisole, Paraffinum Liquidum, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, PEG, PPG, Vazelína – Petroleatum alebo sulfate, tak to je príčinou zlej pleti a pokožky. Treba sa tomu vyhýbať a uvidíte rozdiel, sú to zložky vyrábané vačšinou z ropy :-/ dráždia a škodia ale sú pomerne lacné preto sa používaju.
    Niektorí ludia maju odolnejší organizmus a tieto zložky im nespôsobujú navonok nič zlé. Slabšie organizmy a ludia s citlivou pokožkou majú kvôli tomuto obrovské problémy.
    Rozpísala som sa nejako moc, nehnevajte sa ale o tejto téme sa dá baviť hodiny.
    Ak budete potrebovať poradiť kľudne napíšte, rada poradím.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež ho testujem, ale nedávam si ho každý deň pleť sa mi zatiaľ nezhoršila, tak uvidíme po čase.. Ešte som si nestihla utvoriť názor na tento silikónový "zázrak", takže zatiaľ mlčím a čakám ako naň zareaguje moja pleť pri dlhšom a častejšom používaní.. :-)

    Pekný a slnečný deň praje Zuzana Stanko

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chcela som tuto bazu vyskusat,ale po tolkych negativnych recenziach som na kupu okamzite zabudla! ..mam problemy s pletou,donedavna som mala dost mastnu T zonu(kym som nezacala pouzivat uzasny krem z lekarne :3 ),takze tiez nechcem plet takto trapit :/ ale baza od dermacolu je fakt super! Momentalne skusam od alverde a zatial som velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť