29. apríla 2014

Recenzia: Našlahané bambucké maslo s levanduľou Cioccolatina

Pekný deň prajem !

Pred týždňom som Vám písala o produke z e-shopu naturalisvita.sk, ktorý som dostala na zrecenzovanie a dnes mám pre Vás pokračovanie a recenziu na druhý produkt, ktorý nájdete na e-shope. Bambucké maslo mi bolo "po chuti" už dlho,pred nejakých časom bol taký menší boom s bambuckým maslom, celkom som práve vyhľadávala aj produkty, ktoré obsahovali Bambucké maslo,
Ak neviete čo je bambucké maslo, tak určite si niečo o ňom vyhľadajte a aj ja sem aspoň niečo dám.
Určite sa pozrite po produktoch s bambuckým maslo, na naturalisvita.sk je mnoho produktov, nájdete ich TU.
Ja Vám dnes predstavím našľahané bambucké maslo s levanduľou a ovosom od značky Cioccolatina.
Nájdete ho TU(80 g/9,80 €). Dá sa kúpiť aj bez levandule a ovosa TU, ktoré by som úprimne ja radšej vzala, pretože levanduľa mi vôbec nesedí.


Bambucké maslo sa získava z orechov stromu Shea Tree. Má mnohostranné využitie. Ochraňuje pokožku pred pôsobením slečného žiarenia i chladu, pomáha predchádzať starnutiu pokožky a má protizápalové a liečivé účinky. Vhodné na starostlivosť o chodilá a ruky. Bambucké maslo je vhodné pre všetky typy pokožky obzvlášť pre suchú a citlivú pleť.Bambucké maslo urýchľuje hojenie popálením a odrenín, napomáha pri liečbe psoriázy, zmierňuje jej prejavy, pomáha pri ekzéme a pri liečbe jaziev.


Nachádza sa v plastovom kelímku, ktorý teda myslím, že väčšinu z nás nezaujme a nenachádza sa v skupine krásnych obalov, výhoda ale je, že je vidieť koľko ešte máte množstva bez otvorenia. Prvé čo ma napadlo, že si ho dám na chlieb :D Samozrejme v srande. Toto maslo je nerafinované, prírodné, našlahané, vhodné na všetky typy, ale najmä na suché miesta, na pery, celé telo, vlasy. Má jemne žlté zfarbene, je veľmi husté, krémové, tým pádom sa pomerne dosť pomaly vstrebáva, preto je vhodné ho skôr naniesť po osprchovaní na suchú pokožku pred spaním, pretože do 5 minút sa určite nevsiakne do pokožky. Vďaka tomu, že je "tuhšej" konzistencii ťažšie sa rozotiera, ale po chvíli už ide ľahko. Stačí naozaj malé množstvo, netreba to preháňať, pretože pri rozotieraní "pokryje" veľkú plochu.
Pokožku zanechá úžasnú, jemnú, hebkú, dobre premastenú, ja netrpím suchou pokožkou, ale ako prevencia je to len dobre, určite pomôže aj pri suchých miestach, vďaka svojej konzistencii.Ako som vyššie napísala ma všestranné účinky, môžete ho použiť skoro na hocičo čo sa týka nášho tela, len ho nekonzumujte :) Skvelý je aj naniesť si ho na celé vlasy, čo mám vyskúšané, cca na polhodinku a potom poriadne vyzmývať, nebáť sa ho naniest až ku korienkom vlasov :) Fakt paráda. Myslím, že nikomu nezaškodí, vďaka svojmu prírodnému zloženiu. Určite vydrží dlho aj pri pravidelnom používaní, pretože z neho ubúda naozaj pomaličky a skladovať sa má mimo dosahu slnečných lúčov. Ak Vám vadí levanduľová vôňa, určite by som doporučila to bez prísady levandule a ovosa, myslím, že nejaká vôňa by bola minimalná, ja tu levanduľu už nejako prekúsnem, ale je naozaj výrazná pri tomto produkte.

Zloženie: butyrospermum parkii, avena sativa, tocopherol (vitamín E), lavandula angustifolia, linalool
Dúfam, že toto prírodne bambucké masielko zaujme viaceré z vás pretože je skvelé a výsledný efekt na pokožke a vlasov je skvelý. Obzvlášť by som ho doporučila tým, ktoré si nevedia rady so suchou pokožkou, myslím, že tento produkt to bravúrne vyrieši. Teším sa na vaše komentáre a pripísať mi môžete či máte nejakú skúsenosť s Bambuckým maslom, alebo Vám je tento názov neznámy(čo dúfam že nebude :D). Patrícia

7 komentárov:

  1. Mne sa celkom páči aj obal masielka. Mám rada plastové priesvotné kelímky a toto je pekné a jednoduché ;) Inak vďaka za tip na stránku, určite sa tam mrknem.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si našľahané bambucké maslo vyrábam, ale pridávam k nemu aj kokosový, vanilkový olej a kakaové maslo a som s ním veľmi spokojná :) Bambucké maslo je ale dobré aj samo o sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to balenie sami pači určite by sa zišlo take niečo keď sa da použiť uplne na všetko je to skoro tak podobne sním ako s kokosovym olejom by som povedala tiež sa použiť da všade:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzera celkom dobre tiez v poslednej dobe ulietavam na prirodnych produktoch takze idem preluskat eshop

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bambucké maslo v zložení krémov doslova vyhľadávam! Od kedy som skúsila nejaký (už si nepamätám značku) krém na tvár a telové mlieko s jeho obsahom a hneď som sa zamilovala, pretože pre moju pokožku je to niečo ako afrodiziakum :)) Lákalo by ma vyskúšať aj toto 100% masielko :) Missy
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera dobre, mam rada prirodnu kozmetiku, tiez pouzivam na telo bambucke maslo a som spokojna:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá lákavě :) Já mám ráda másla z The Body Shop, nejsou sice čistě přírodní, ale vyhovují mi :)

    OdpovedaťOdstrániť