22. apríla 2014

Lacný, prírodný šampón Bentley Organic pre časté umývanie vlasov

Ahojte !

Pred nedávnom som mala možnosť otestovať dva prírodné produkty z e-shopu www.naturalisvita.sk a dnes Vám prinášam recenziu na jeden z nich, druhá recenzia bude o týždeň.
Úprimne, tento e-shop som nepoznala, ale musím povedať, že po preštudovaní nájdete veľa produktov za super ceny a už si robím na niektoré zálusk :) Na e-shope nájdete prírodne produkty, takže kto rád skúša prírodne/bio produkty tak určite popozerajte produkty na stránke. Nájdete tam značky ako je napríklad populárny Saloos, Weleda,Akamuti, Bentley Organic,Bioreline a podobne...Produkty od šampónov, cez prísady do kúpeľa, bambucké maslá,zubné pasty, detské plienky k hydrofilným olejom. To som toho vymenovala ešte veľmi málo. Musím pochváliť aj milý, profesionálny prístup k zákaznikom, e-shop na jednotku :)

No ako som napísala, testovala som dva produkty a dnes bude reč o prírodnom šampóne od značky Bentley Organic pre časté umývanie vlasov. Značku Bentley Organnic som vôbec nepoznala, ak si chcete o nej prečítať viac tak umožniť tak môžte TU. Ja sem doplním len kúsok.

Produkty Bentley Organic sú vyrobené z prírodných zložiek, neobsahujú chemické zložky ani zložky živočišného pôvodu a niesú vyrobené z ropy. Nie sú testované na zvieratách a sú vhodné aj pre veľmi citlivú a alergickú pokožku. Biosuroviny pochádzajú z certifikovaného ekologického poľnohospodárstva

Tento šampón ma zaujal hlavne preto, lebo ja sa musím zmývať každý deň, takže vlasy so zmývaním veľmi namáham, no keďže ide zväčša o prírodny produkt, tak je to miernejšie.
100% Prírodné zloženie, z toho 70% v biokvalite.
Šampón je s pomarančom, citrónom, grapefruitom a harmančekom.Prírodné zložky v šampóne zkľudňujú vlasovú pokožky a zlepšujú jej kondíciu. Aloe vera udržuje prirodzený obsah vody, ako v pokožke tak aj vo vlasovom vlákne.

Balenie je príjemné, vyžaruje z neho sviežosť, vôňa mi sadla, pomaranče, citróny a taký kyselkaté vône to je moje :) No vôňa nie je nijak silná a vtieravá. Myslím, že šampón sa nedá porovnať s tými silikonovými bombami, ktorými zaťažuje naše vlasy v jednom v kuse.

Konzistencia je iná ako u klasických šampónov, je redšia, gélová a po nanesení na vlasy vôbec neviem kde šampón mám, pretože nevznikne taká mega pena ako u klasických, no po chvíli jemné penenie je, nie je také ako u drogériových šampónov, ale šampón sa aj tak dobre nanáša, kĺže a vmasíruje do pokožky hlavy.
Stačí malé množstvo na aplikáciu, vlasy zanechá jemné, hebké, ja mám problém s mastnými vlasmi, takže toho som sa ani pri tomto nezbavila, je to skôr na suché/normálne vlasy ako na mastné, práve tá mastnota je dôvod prečo sa musím každý deň zmývať. Inak sú vlasy po umytí vzdušné,voňajú sviežo a na dotyk su príjemné, nejaký extra objem mi nespravil, ale aj tak som napriek tomu veľmi spokojná a to kvôli :
1.prijateľnej cene
2.250 ml baleniu, ktoré sa pomaly míňa
3.prírodným zložkam, neobsahuje silikóny, parabény, alkohol..

Zloženie:
Aqua (Water), Decyl Glucoside, Lauryl Betaine, Xanthan Gum, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract*, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil*, Alcohol Denat*, Limonene*, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Extract, Citrus Tangerina (Tangerine) Fruit Extract, Citrus Grandis (Grapefruit) Seed Extract, Potassium Sorbate, Lactic Acid, Citric Acid

Šampón má 250 ml a jeho cena na e-shope je 6 €, čo je podľa mňa na prírodný šampón príjemná cena a k tomu vydrží dosť dlho, aj keď je na každodenné použitie, trošku ma sklamalo to stále mastnenie, ale keďže neobsahuje silikóny a moje vlasy neboli zvyknuté na prírodné zložky tak sa to dalo čakať, no dúfam, že sa mi to upraví  a nebudem mať problém s mastnením, lebo nie je to nič príjemné. Chcela by som prejsť úplne na prírodné šampóny bez silikónov, takže v naturalisvita.sk spravím určite objednávku so zásobami :)

Používate prírodné šampóny bez silkónov ? Poznáte tento šampón a e-shop ? :) Pekný deň !

7 komentárov:

  1. Mám veľmi rada bio kozmetiku a tento šampón vyzerá naozaj skvele, navyše za prijateľnú cenu.
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja bio kozmetike pomaly prichádzam na chuť a na to čaro :) Ano ta cena je važne skvelá !

      Odstrániť
  2. Jako vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to jeho zloženie sa mi pači, pojdem sa tam poobzerat bližšie po stranke:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite popozeraj najdeš tam široky vyber skvelych produktov :)

      Odstrániť
  4. vyzerá super, len keď to nepení poriadne mám pocit, že vlasy nie sú dosť umyté, keďže som zvyknutá na drogérkové šampóny :)

    http://cupcakebabes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no je to len taky zvlaštny pocit od tych prepenených šamponov z drogérie, pokial viem, tak správny šampón by nemal veľmi peniť :)

      Odstrániť