25. apríla 2014

Koľko stojí môj každodenný make-up ? TAG

Ahojte !

Po dlhej dobe som tu s TAG-om, v ktorom ma označila Soňa, za čo jej ďakujem, pretože už dávnejšie som hľadala nejaký dobrý TAG a tento ma veľmi zaujal. Ide vlastne o tag, v ktorom "rozoberem" môj každodenný make-up + ceny každého produktu a nakoniec vznikne výsledná cena každodenného make-upu. Bola som veľmi zvedavá, koľko stojí môj každodenný make-up a myslím, že nie som jediná, takže ak budete chcieť zistiť Vašu cenu, budem rada ak spravíte tiež tento TAG, čo som pozerala tak nie je veľmi populárny na blogoch, ale ak ste ho náhodou už robili, tak mi pripíšte link na Váš článok :)
V tomto článku si môžete pozrieť aké produkty su v mojej každodennej rutine. Ceny u každého produktu som si pozrela na internete, keďže zamapätať si v hlave ceny je problém u mňa :D Ešte by som spomenula, že som zahrnula sem aj starostlivosť o pleť, teda na odličenie prípravok a denný krém,keďže na to by sa nemalo zabúdať a je to súčasť správneho make-upu ! Taktiež tie produkty často mením, používam iný make-up a proste striedam produkty, napr. keď niečo nové testuje. No a môžeme sa na to vrhnuť :)
Vždy začínam make-up odlíčením pleti, zbavením sa baktérií, mazu, nečistôt. Správna starostlivosť o pleť je základ,na to by sa nemalo zabúdať. Následne na pleť nanesiem dobrú vrstvu denného krému. Spolu cena cca 22 €
Trojka, ktorá mi zarúči peknú pleť. BB krém často mením s iným alebo s make-upom, ale najčastejšie je to tento, snažím sa ho už pomíňať, najlepší korektor od Catrice ten nesmie chýbať a taktiež púder, na ktorý nedám dopustiť. Spolu cena 26,45 €
Po zapudrovaní pleti trošku dodám farbičky a efektu opálenia pomocou bronzeru od Gosh a jemnej broskyňovej lícenky od Bourjois, ktorá vyzerá veľmi prirodzene. No lícenky, tiež zvyknem dosť obmieňať, ale táto je taka najčastejšia. Spolu cena 20,80 €
Top produkty, na ktoré nedám dopustiť. Obočie je základ môjho líčenia a základ toho, aby som vyzerala ako človek. Ako vyzerám keď nemám upravené obočie, ste mohli vidieť v článku, ako sa cítim, keď som nahá - TU :) Spolu cena 5,69 €
Po obočí sa vrhnem na líčenie očí, tu je to veľmi individuálne, niekedy mám chuť na poriadne dymové líčenie, či len riasenku a podobne, takže to dosť striedam. Ale najčastejšie je to bronzové Color tattoo cez celé viečko, riasenka, poprípade linka. Pri mojích nepodarených mihalniciach sú potrebné aj klieštiky ! Spolu cena 29,29 €
Do školy si vystačím s hydratačným balzámom, momentálne používam tento od Biodermy, ktorý je výborný ! Cena 4,79 €

A VÝSLEDNÁ CENA JE...
Wow, 109,02 € !! Dosť ma to prekvapilo, čakala som o niečo menej :) Je to zaujímavé zistenie :) Bola to zábava, určite ho spravte tiež a napíšte mi vašu finálnu cenu :) Dúfam, že sa Vám TAG páčil :) Prajem pekný piatok ! :) 

16 komentárov:

  1. fuu, tak to už je vyššia cena zo srandy by som si to odhadom spravila, ale používam omnoho menej produktov takže by to bola asi tak tretina odhadujem avšak možno sa pletiem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ono se to nezdá, ale taková částka se nastřádá a člověk ani neví jak :) Každopádně super Tag!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mohla si tam aj odfotiť ako vyzerá výsvedok :) ale inak pekný tag a nemáš začo (že som ťa tagla :D) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten krem himalaya aky je? nemaš naň nahodou recenziu?:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemám naňho recenziu, ale je celkom fajn, taký priemer, nepoužívam ho každý den, ale za tu cenu je dobrý

      Odstrániť
    2. fakt super na mastnu pleť,lebo ju uplne zmatní,ale píše sa že je prírodný ale obsahuje parabény a bht..

      Odstrániť
  5. perfektný tag, výsledná suma je fakt pálka. asi to vyskúšam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jako myslím si že by nebylo špatné si to spočítat :D Super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Letmo som nazrela do svojej kozmetickej taštičky a myslím, že by to bolo aspoň o polovicu menej, aj keď... Takú zvedavosť si vo mne prebudila, že to asi naozaj spočítam:D Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som si to zrátala a vyšlo mi to : 90,14 €. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelý článok :) Ale bohužiaľ som si uvedomila koľko míňam peňazí na kozmetiku, takže si ma veľmi nepotešila :D:D Koľko stojí prosím ťa ten bronzer od Gosh? A tá špirála DC je dobrá?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je na fotke aj cena, 10,50 € :) Čoskoro bude recenzia na nu, ale zatial je fajná, skôr predlži ako zahustí :)

      Odstrániť
  10. Tohle je fakt jeden ze zajímavých tagů! Taky by mě zajímalo, jaká částka by mi vyšla u mé kosmetické rutiny, ale tipuju tu částku podobnou jako u tebe nebo o trochu vyšší :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto je úžasný tag, veľmi sa mi páči ako si to spracovala, úžasný nápad :)
    pozývam na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článek, krásně zpracovaný! :-)
    Máš super blog, nechceš se sledovat navzájem? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak ten môj je o dosť lacnejší :P pekný článok :) http://cosmeticsthingsandother.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť