18. apríla 2014

Čo momentálne testujem ?

Prajem pekný piatok ! :)

Dnes mám pre Vás taký kratší, informačný článok o tom, čo momentálne testujem a na aké recenzie sa môžte tešiť. Teraz nemám tak veľa toho na testovanie, tak môžem pekne pomaličky všetko testovať a spisovať dojmy :) Skoro o všetkých produktoch už asi viete z Instagramu, kde pravidelne pridávam nálož fotiek :) Kto ma nesleduje ešte a chce, tak TU je môj instagram. Poprípade aj na FB stránke TU, ale to je asi všetkým už známe.

  • Najnovšie produkty v kozmetike sú tieto 2 novinky do Dermacol, už sa teším na testovanie. Prvý produkt je vodeodolný telový zkrášľujúci make-up, ktorý ma dodať nohám efekt opálenia, poslali mi obidva odtiene, čo ma veľmi potešilo, keďže si môžem vybrať taký, ktorý mi bude sedieť, poprípade ich zmiešať, no som naozaj zvedavá aké bude testovanie a ako dopadnú u mňa. Druhým produktom je nová riasenka ktorá má dať riasam tvar, objem a predĺženie, musím priznať, že obalom ma vôbec nezaujala, príde mi taká detská, nevkusná ale zas som zvedavá čo spraví s mojími pidiriasami.

  •  Toto Realash sérum na riasy mám najdlhšie z týchto produktov a určite ho už poznáte, lebo som robila o ňom informačný článok (TU), takže teraz povinne testujem a teším sa na výsledky, dúfam, že sa dostavia pozitívne.
  •  Testujem aj prírodnú kozmetiku, konkrétne dva produkty zo stránky naturalisvita.sk. Prvý produkt je šampón na častý umývanie vlasov, detoxikačný, s pomarančom, citrónom, grapefruitom a harmančekom. Druhým produktom je našľahané bambucké maslo Ovos a Levanduľa Cioccolatina, recenzie budú dve tak sa môžete tešiť  :)
  • Balea zmatňujcí denný krém, naňho recenziu už mám hotovú , takže snáď zajtra sa tu aj objaví, myslíte, že recenzia bude pozitívna alebo skôr negatívna ?
Máte nejaký produkt tiež ? Patrícia

12 komentárov:

  1. kozmetiku balea milujem ale myslím si že recenzia bude negatívna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež si myslím že Balea bude negatívna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem mám taký pocit že tá balea bude konečne dobrý výrobok (čo sa týka krémov) takže teším sa na zajtra čo toho nakoniec bude pravda :D

    http://beautywithlala.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To bambucké masielko vyzerá dobre..:) A som veľmi zvedavá na tú Baleu, počkám na recenziu a podľa toho sa rozhodnem, či kúpim alebo, viackrát som nad ňou uvažovala..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neviem ja si myslim že pozitívna budem optimistka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Baleu mám najradčej ako peeling, ale krémy volím od inéj značky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja sa necham prekvapiť som zvedava čo na ten krem od balei povieš ty:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Těším se na recenze :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. testujem skoro tie iste veci :-D baleu mam tiez a u mna je to tak pol na pol... ako krem by som to nezvala, ale ako silikonovana baza pod make-up je pouzitelna..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Okrem tych prirodnych mam. Uplne vsetko :)) som zvedava na zajtrajsiu recenziu balea kremu ci ako to nazvat, ja som s nim spokonna

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten telový makeup v odtieni sand sa mi zdal na ruke zatiaľ strašne oranžový (aspoň na moju farbu pleti), tak budem testovať skôr ten caramel :) A riasenku som ešte neodskúšala, ale obal sa mi nezdá až taký zlý, pritom tieto farebné moc neobľubujem, ale s týmto nemám problém :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Těším se na recenzi o tom mu na tělo :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť