9. apríla 2014

Balea: Jemný olejový balzam do sprchy

Ahojte, dnes som tu znova s recenziou, na produkt, ktorý mi prišiel spolu s očnými tieňmi od s-he, ktoré ste mohli vidieť v akcii v tomto článku, od DM drogérie :) Produkt, o ktorom dnes bude reč je jemný olejový balzam do sprchy od Balei, ide o novinku. Určite ste už počuli o telovom mlieku do sprchy, od známej značky Nivea. Balea prišla s niečím podobným,len sa jedná o balzám a je z lacnejšej katégorie ako Nivea. Cena tohto produktu je cca 3-4 €/ 400 ml. Niveu som nemala tak neviem porovnať.  Celkovo si myslím, že je to fajn produkt, keď nemáte radi krémovanie po sprchovaní, takto to môžte spraviť rovno v sprche a potom máte pokoj. Osobne nemám rada to krémovanie, ale takto v sprche, či vo vani je to dobrá vec a ušetrí Vám to čas :) Všeobecne som s telovou kozmetikou od Balei veľmi spokojná ani jeden produkt ma nesklamal a aj tento má niečo v sebe.

Balenie je krásne, páči sa mi, jemná marhuľová farba a určite sa Vám balzam tak skoro nezminie, keďže je naozaj veľké :) Konzistencia je krémová,dosť hutná a naozaj krásne vonia, ta čisto, krémovo, neutrálne, veľmi sa mi páči, pre ženy ako stvorená vôňa :) Použitie je jednoduchšie ako si myslíte. Pokožku umyte klasicky sprchovým gélom a následne ešte v sprche naneste na telo tento balzam a opláchnuť teplou vodou, len dajte si pozor aby ste to neprehnali a neupchali vaňu či sprchu :) Pokožka je krásne hydratovaná,jemná, prevoňaná krásnou vôňou, ktorej sa neviem nasýtiť :) Čo je veľkým plusom je že tento olejový balzam neobsahuje žiadne farbivá ani silikóny!

Určite by som ho odporučila tým, ktorý sú na tom podobne ako ja a nemajú radi to krémovanie po sprchovaní, takto je to v jednom a potom sa môžte rovno obliecť :) Šikovný produkt za pár korún a vydrží Vám naozaj dlho aj pri každodennom používaní.

A čo vy používate tento typ produktu do sprchy ? :) Dodržiavate krémovanie sa po sprchovaní ?

14 komentárov:

  1. ušetrí čas ale nie vodu:)) niveu som mala vzorku niako ma to nenadchlo.. ale natrieť sa možeš telovym kľudne aj pri pozerani TV takže o žiadny stratený čas sa nemusíš báť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak podla mna, natieraz sa pri telke a byt tam v spodnom pradle to asi nie a naha už vobec :D A ja ked som vo vani, tak si nedopušťam vodu ani nič naviac a pri sprchovani tiež vodu si zastavim ked sa kremujem a potom sa len oplachnem, takže nevidim v tom problém :)

      Odstrániť
    2. Já se mažu u televize, nahá... :-D Je na tom snad něco divného? :-D A omrknu produkt v DM, Niveu mi doporučilo více lidí, ale přijde mi to zbytečně drahé, s mojí spotřebou krému, bych ji za týden neměla.

      Odstrániť
  2. Vypadá moc dobře, děkuji za tip ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já si tělové mléko do sprchy nekoupila. Měla jsem vzorek od zn. Nivea a nevyhovovalo mi to.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chtěla bych vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To bude něco pro mě:) poslední dobou na to mazání opravdu kašlu,protože se mi nikdy nechce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po sprche sa skoro vždy zabudnem nakrémovať, tak by toto mohla byť fajn pomôcka :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslím, že to zase tolik času neušetří. Měla jsem ten první sprchový balzám od Nivei. A podle mě je vesměs jedno jestli se budu něčím natírat ve sprše nebo mimo sprchu. V prvním případě musím navíc přípravek opláchnout. A kromě toho nesnáším, když stojím ve sprše a jsem mokrá. Jen co zastavím vodu, vrhám se po ručníku, jinak se klepu zimou :D .... A navíc mám krémování po sprchování ráda :) Ale nápad je to určitě dobrý :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/garnier-perfect-blur-je-opravdu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já zrovna používám to tělové mléko do sprchy a tenhle balzám už čeká v šuplíku na řadu, už se na něj moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Klasicke kremovanie praktizujem uz iba vynimocne a to vdaka aj tomuto balzAmu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach, ja to kremovanie po sprche neznasam uplne najviac...riesim to vsak kokosovym olejom...jednu nadobku mam specialne do sprchy. Este predtym, ako sa namocim a mam suche ruky, odoberiem si z nej, zavriem ju, osprchujem sa a potom sa olejujem a rychlo sa este oplachnem studenou vodou :) odvtedy mam pokozku krasne zamatovo hebku, len keby sa mi to chcelo robit kazdy den :D spomeniem si na to asi tak 3-4 krat do tyzdna...

    Audrey z Activio.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak ono to je dobrá vec, hlavne pre lenivcov ako ja, ktorým sa nechce potom po sprche natierať, ale ja sa bojím, že upchám potrubie tým alebo nedajbože sa niekto pošmykne vo vani, lebo po tomto naša vaňa ostáva klzká pokiaľ ju neumyjem...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vyskúšala som Niveu, no nevyhovovalo mi to. Aj tak som mala suchú pokožku, navyše bol "zaprasený" celý sprchový kút a čas som teda neušetrila, akurát som minula viac vody (natieraš sa, akurát pri tom stojíš v sprche a musíš sa opláchnuť vodou ešte raz po sprchovaní). Radšej zostanem pri svojom kokosovom oleji.

    Suzie z http://fromsuzie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť