19. marca 2014

Večerné líčenie s Makeup Atelier Paris

Ahojte !

Tento týždeň na blogu bude naozaj rušno, rozhodla som sa Vám trošku odvďačiť za Vašu priazeň a to tak, že bude na blogu viac článkov, skoro každý deň, okrem štvrtka a pondelok tiež nebol. Nech tu nie je tak ticho ako to tu bývalo, tak tento týždeň sa to bude hromadiť článkami, budem sa snažiť zas na ďalší týždeň niečo vymyslieť, ale nie stále mám nápady, tak by som Vás chcela poprosiť, ak máte nejaký tip na článok, ktorý by ste radi privítali sem s ním, alebo nápad na líčenie hocičo :)  Pre dnešok som sa rozhodla zverejniť líčenie znova s paletou od Makeup Atelier Paris, prvé líčenie s ňou a oboznámenie sa so značkou ste mohli vidieť tu. Oproti prvému líčeniu, bude toto naozaj oveľa výraznejšie a dramatickejšie, aj preto, že ide o večerné líčenie.
Zdroj

Trošku som sa bála výsledku, ale celkovo sa mi páči výsledok líčenie, myslím, že takéto farby som ešte nemala na očiach. Popísala by som to možno ako tehlové odtiene ?  :) Každopádne sa mi to veľmi páči, je to taká neokukaná, zvláštna kombinácia, ktorú určite ešte použijem častejšie. Postup líčenia očí je v celku jednoduchý. Základ je dobrá podkladová báza, pretože sa jedná o večerné líčenie, takže by malo vydržať celú noc/deň. Pod obočie som si naniesla biely tieň (1), ktorý je naozaj úžasný, je matný a naozaj je to biela, ako má byť, pod obočie vyzerá skvelo ! Oko som si jemne vytieňovala tieňom č.2. Na celé viečko som naniesla tieň. č 4 a jemne som s ním aj vytieňovala oko. Do vnútorného kútika a do ohybu oka som naniesla tieň č.5 a vyblendila k smerom obočiu. Líčenie je matné, pretože sa jedná o matné tiene, takže na večerné líčenie celkom iné, pretože myslím, že väčšina žien, si predstaví, pod večerným líčením, skôr trblietavé tiene ako matné :) V takom istom poradí som naniesla tiene aj na dolné viečko.Naniesla som aj waterline v podobe linky od Pupa Milano, ktorá je úplne božská, pri večernom líčení som nanášala gélovú linku od Essence, ale tá nemala na waterline takú výdrž ako táto, je skvelé. Spravila som s ňou aj linku na hornom viečku. Potom už len riasenka a vyplniť obočie.
Skoro všetky fotky sú fotené s bleskom, takže naozaj vidieť, že tiene neobsahujú ani jednu trblietku. S bleskom sú preto, pretože sa mi tie bez blesku(okrem teda jednej) nepáčili a prišli tam tiene dosť nevýrazné.

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR



Revlon Colorstay makeup zmiešaná/mastná pokožka (180)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Pupa baked blush 10
GOSH Bronzing Powder 02 Natural Glow

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie


OČI

Zoeva podkladová báza
Makeup Atelier Paris Červená kokrová (mat)
   Pupa očná linka
Dermacol Vampire mascara


PERY



Ako sa Vám páči líčenie ? Patríte medzi tie, ktoré na večerné líčenie uprednostňujú trblietavé tiene ako matné ?

19 komentárov:

  1. Vypadá to ohromně krásně! Přesně takové líčení ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líčení vypadá báječně! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to nádherně. Já se „pořádné" stínování stále ještě učím:-) Asi na to vezmu Small Precise štětec:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. velmi ti tato farebnost pristane.. :-) ja si vyberam licenie podla prilezistosti a siat, ktore mam na sebe alebo este momentalnej nalady..ale casto kombinujem, trblietave davam na pohyblive viecko a ostatne matne..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to nádherně. Velmi hezky vystínované. Chválím. :)
    janebeauty

    OdpovedaťOdstrániť