18. marca 2014

Schwarzkopf schauma Fresh it Up !


Ahojte kočky :o) Dnes to bude na tému vlasy a konkrétne pôjde o dva produkty od značky Schwarzkopf. Chcela by som Vám napísať svoj názor na teraz na blogoch, známe produkty na vlasy, prvý produkt je šampón a druhý kondicionér, obidva produkty sú z rady Fresh it UP ! - na mastné korienky a suché končeky..Nepríde vám to skvelé ? Podľa mňa, určite veľa ľudí trpí suchými končekami a mastnými korienkami pri pokožke hlavy. Ja rozhodne áno a preto mi tieto dva produkty po skúšaní rôznych šampónov na mastiace sa vlasy ale suché končeky padli ako uliate :)

Úprimne, neviem o nijakých žiadnych produktov nejakej značky zamerané na túto kombináciu. Preto som bola nesmierne nadšená a hneď som sa pustila do skúšania. Myslím, že teraz je to nejak mesiac testovania, takže recenziu, môžem pokojne napísať. Budem sa snažiť to čo najstručnejšie napísať, aby ste veľa nemuseli čítať, aj keď to či niekoho zaujíma recenzia, je len na ňom.. :))

Obal u obidvoch mi príde veľmi pekný, roztomilý, detský, ale nie v zlom, niekomu sa práve kvôli tomu, že prípade až veľmi tá ružová a modrá kombinácia detsky nemusí páčiť, ale keďže mne prišiel balíček na Valentína, tak mi to prišlo rozkošné a páči sa mi to :)
Vôňa je u oboch produktoch istá, krásne, fresh voňajú :) Príjemná, nie vtieravá ani ťažká, takže ma neprestala ani po mesiaci baviť. :) Vôňu je cítiť aj ďalší deň, takže hocikedy si môžem pričuchnúť ako kráásne mi vlasy voňajú :) Na obale sa píše, že  neobsahujú silikóny, čo je super, ale to zloženie, myslím, že tiež by mohlo byť "kratšie" :)

Šampón, ktorý som používala pravidelne a prirodzene, viac ako kondicionér mojím vlasom sadol. Má hustú, číru konzistenciu, stačí malé množstvo, dobre pení, až príliš by som povedala. Vlasy sú po šampóne jemné, uhladené. Tento šampón mne osobne sadol, na moje vlasy, je ako stvorený. Neviem či to je práve týmto produktom, ale predošlými ktoré som použivala na svoje mastiace sa vlasy, ale vlasy sa mi už tak často nemastia, musela som ich zmývať, každý deň, lebo na ďalší už boli mastné a ja som bola nervózna z nich. Teraz stačí druhý deň, ako som sa dávnejšie zmývavala, no tretí deň sú už mastné u korienkov. Čo ma ale sklamalo, že mojím končekom nijak nepomohli, po zmytí a uschnutí sú končeky jemné, hladké, ale zachvíľu sú znova hrozné a suché. Čo ma ale prekvapilo, je že šampón, dodá vlasom trochu objem a hlavne lesk !!! :) Krásne prirodzené sa lesknú, takže za mňa šampón je super !! :)

Kondicionér, ktorý používam úprimne, keď ma napadne, ale prá použití už mám za sebou. Nezvyknem používať kondicionéri často, ale tento som sa snažila. Má bielu hustú konzistenciu. Nanášala som ho od konček do cca polky vlasov a nechala pôsobiť 3-4 minúty :) Určite by som ho nenašala na celú dlžku vlasov až ku korienkom, to je podľa mňa blbosť a vlasy by boli pricapnuté k tvári..S končekami mi celkom pomohol, krásne jemné, už nie tak suché a pekne lesklé.Takže šampón mi nepomohol sám na končeky ale už s kondicionérom mi pomohol :) Vydarená dvojka :) Inak vlasy sa ľahúčko potom rozčesávali, ale to asi po každom kondicionéri :)
Za seba môžem odporučiť obidva produkty, ja som s nimi veľmi spokojná a najmä kvôli menej mastniacim sa vlasom, myslím, že stoja za vyskúšanie, mali by byť dostupné v každej drogérií :) Určite mi zanechajte komentár a Váš názor na tieto dva produkty, ak ste ich vyskúšali :) Prajem Vám pekný deň ! Patrícia

14 komentárov:

  1. Pozerám po nej už celkom dlho. Ja mám tiež mastné vlasy. Síce nemám zničené končeky ale ak to pomáha, tak budem veľmo rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskušaj, je to skvelá dvojka a vlasy sa mi naozaj tak už nemastnia :)

      Odstrániť
  2. Ja tedy vuni druhy den necitim :( jinak ale musim rict, ze bych se ani nebala dat kondicioner az ke korinkum ( i kdyz se to globalne s kondisi nedela), zkusila jsem to a uplne v pohode :) vlasy nebyly nijak uplacle a celkove byly hladsi. Jinak jsem si tuto dvojku take velmi oblibila a libi se mi tva recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to indvidualne, tak to dnes vyskušam, na cele vlasy, som zvedava :) ďakujem, to som velmi rada :)

      Odstrániť
  3. Tak na tuhle recenzi jsem čekala, v DM jsem tuhle novinku často okukovala :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zrovna tohle duo používám a zatím hodnotím velmi kladně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám oba výrobky a som s nimi spokojná. Moje vlasy sa rýchlo mastia, čiže ich potrebujem "odlepiť" od pokožky hlavy a na to tento šampón funguje výborne.. Kondicionéry používam málo, no tento sa mi zapáčil, pretože je za pár šupek, pekne vonia a nemastí vlasy..:) Oba produkty by som sa nebála zaradiť medzi objemovú vlasovku..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano, nemám rada ten pocit keď su úplne prilepnuté k hlave a s týmto šampónom to je o dosť lepšie. :) Tiež nepoužívam často kondicionéry, po čase má prestane baviť ich používanie :D

      Odstrániť
  6. ja momentalne so samponom tejto novinky koncim a tiez som spokojna, paci sa mi hlavne ten objem vo vlasoch a mam pocit ze sa nemastia tak rychlo ako po inych samponoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, určite si ich ešte kupim, len ja rada vlasovu kozmetiku obmienam :)

      Odstrániť
  7. Já chci rozhodně vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jaj, vyzera to super, lebo presne, vysusene konceky a mastne korienky, to som cela ja :) ale na konci som si na fotke vsimla, ze ten sampon je trochu perletovy...moj kadernik mi povedal, ze nemam pouzivat sampony, ktore su perletove, lebo tie zevraj strasne nicia vlasy :( ach jaj, takze nic, tuto dvojku asi budem musiet vynechat..:(

    Chudnutie 24/7

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už jen ten obal mě láká k tomu abych si pořídila oba produkty :D :)

    OdpovedaťOdstrániť