26. marca 2014

Revlon Colorstay makeup recenzia


Vítam Vás u dlho očakavanej recenzii, na ktorú sa asi mnohé z Vás tešili, na makeup Colorstay od Revlonu. Táto recenzia bude celá taká pomiešaná, pretože ešte aj teraz po mesiaci a pol mám z tohto make-upu zmiešané pocity. Tento make-up som už dlho chcela vyskúšať a keď sa mi zminul môj obľúbený od Rimmelu tak som sa rozhodla si ho objednať, objednala som ho z krasotika.sk.
Cena na e-shope je 11,80 € a mám odtieň 180 Sand Beige. Tento make-up je pre zmiešanú až mastnú pleť. Aj keď mastnú pleť ja nemám, ale mám mastnú T-zónu a v priebehu dňa si pleť musím prepudrovať, tak som sa bála aby mi ten na normálnu/suchú pleť nezvýraznil suché miestá, som zvolila radšej tento, no po prvom vyskúšaní prišlo prvé sklamanie. Ale poďme, pekne od začiatku.
 
Obal bol po otvorení u mňa prekvapením, prišiel mi zo začiatku hrozne malý, aj keď má 30 ml, čo je u všetkých make-upov zväčša tak :) To bol môj prvý dojem. Inak je fajn, že vidím, koľko ešte mám make-upu. Druhé sklamanie, o ktorom som vedela, bolo to, že make-up nemá aplikátor, proste po otvorení musíte "vyliať" make-up a samozrejme musíte regulovať si koľko potrebujete aby Vám nevyšlo až veľké množstvo, je to dosť otravné a nechápem, načo je dobré ho mať nez aplikátora, to berem za veľkú nevyhodu, najmä, keď nemáte veľa času a make-up ide dosť pomaly von, takže pevné nervy ! Zarazil ma aj fakt, že keď som už vrchnák odšróbovala, tak make-up neobl úplne plný, na vrchu nič nebolo, iba po bokoch no a to už bola štvrťka preč. Takže celkovo som z balenia určite sklamanejšia ako nadšená.

Odtieň ako som spomenula mám 180 Sand Beige, celkom mi sedí a myslím, že som sa trafila, aj keď som si veľmi nepozerala swatche :) Ja mám žltý podtón a tento odtieň mi sadol super ! Odtieňov je na výber veľmi veľa, no podľa toho kde kupujete a aké odtiene práve majú dostupné. Konzistencia je skôr tekutejšia ako hutná, dobre sa rozotiera, treba s ním rýchlejšie pracovať, pretože potom make-up ako keby zaschne, čím môže potom na pleti spraviť škvrny, treba sa sním naučiť správne pracovať, čomu som pochopila až po pár použití,  No ďalší problém nastal u vôni, vonia ako nejaké lepidlo alebo čo, tomu vôbec nechápem, ale čítala som o tomto aj v iných recenziách.

Krycia schopnosť je viac ako stredná, kryje naozaj dobre, nanášam len jednu vrstvu, nemám rada, keď tvár vyzerá ako maska, fuj. Ale tento makeup tak na tvári rozhodne nepôsobí. Ďalšie sklamanie ale bolo, keď som už mala make-up nanesení a keď som si prezrela pleť z blízka. Na čele a okolo nosa a lícach som mala šupiny !! (pripomínam, že T-zónu mám mastnú a makeup je na zmiešanú/mastnú pleť!!) Samozrejme, som pred make-upom naniesla na pleť hydratačný krém a podkladovú bázu. Žiadny make-up mi nezvýranil neviditeľné šupiny, ale tento áno, čo mi vôbec do seba nezapadá,môže to byť tým, že som zo začiatku nevedela s ním veľmi pracovať, ale aj tak by sa to nemalo stať. Teraz je to už lepšie, dávam si lepší pozor ako make-up nanášam(viď. fotky nižšie). Výdrž je dostačujúca, píše sa že má vydržať bezproblémovo 24 hodín, no to som ešte nemala možnosť vyskúšať a spať s make-upom určite nebudem :D Tých 14 hodín vydrží,čo mám overené, pleť sa mi ale po nejakých 6 hodínách znova mierne leskne, aj keď po aplikácií make-upu vždy nanášam na úplne zafixovanie a zmatnenie púder.
Ale inak som s výdržou spokojná, mne vyhovuje, nepoužívam ho stále, pretože ma štve to čakanie, pokiaľ make-up vytečie(aj keď je dostačujúco tekutý), takže ho striedam s BB-krémom. Make-up nezachádza do pórov, neupcháva ich, neobtískava sa o oblečenie, nerobí fľaky, len si treba dávať pozor u tých zvýraznení šupiniek, ktoré neviem kde sa u mňa nabrali :o) Má ja SPF 15, takže na prvé slniečko vhodný aj ako ochrana :) Určite by som rada vyskúšala ten na suchú/normálnu pleť, možno dám šancu aj tomu, nech to môžem porovnať :o)
Vľavo bez make-upu a vpravo s make-upom. Práve teraz nemám problémovú pleť, mám ju celkom peknú,až na malé začervenalé miestečka na nose, okolo nosa a na líciach, čo ako vidíte make-up krásne prekryl, makeup pôsobí prirodzene, pekne pleť vyplní, zjednotní a je veľmi pekná. V pravo mám jedine makeup, nemám ešte púder, ani korektor ani bronzér.

Najdlhšie zloženíe..

Záver je asi taký že stále mám zmiešané pocity, neviem sa rozhodnúť či make-up odporučiť alebo nie, je to asi na každom, podľa toho či Vás láka alebo nie :o) Čítala som ako negatívne recenzie aj veľa pozitívnych. Má svoje výhody aj nevýhody :) Aj vďaka nevyhodám vyzerá na tvári takmer dokonalo, hlavne prirodzene, ak ho správne nanesiete. Nuž, tak dopadol u mňa známy Revlon make-up :) Určite mi dajte vedieť aka je Vaša skúsenosť, rada si prečítam Váš názor. Ak Vás ešte niečo zaujíma, tak kľudne sa spýtajte. Pekný deň !

16 komentárov:

  1. Veľmi pekná recenzia. Ja už po ňom pokukujem dlhšie, ale strašne ma odrádza, že nemá pumpičku. Podľa mňa to balenie je strašne nepraktické. Ale krytie sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten aplikator by aj mna poriadne stval... neviem si to predstavit, aj sa s tym potom vela plytva, pretoze je tazke to regulovat a potom je to aj nehygienicke, ak by sa niekto snazil dat spat make-up, ktoreho sa vylialo vela.. ton si trafila presne, na pleti vyzera prirodzen, to je velke plus...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá na tvojej pleti veľmi pekne Paťka:)) ja mám radšej makeupy s pumpičkou, už som mala chuť si ho aj objednať...no vždy zvíťazili iné makeupy s pumpičkou:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chtěla bych si ho někdy pořídit, akorát mě štve že tam není dávkovač :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na túto recenziu som sa veľmi tešila :) na začiatku tejto recenzie to vyzeralo zle, ale v konečnom dôsledku vyzerá na tvojej pleti veľmi dobre :) No len naozaj škoda toho balenia, ešte som také nikdy nemala, ale nerozumiem tomu, aký to má význam:/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento make-up byl kdysi můj oblíbený. To dávkování je děs (proto jsem si ho většinou přelívala do jiné lavičky od make-upu s pumpičkou), vůně taky nic moc, ale to krytí je více než slušné. Občas jsem ale měla pocit, že je na pleti dost vidět. Teď už jsem ale přešla na BB krémy, které mi vyhovují o dost více a navíc teď už naštěstí nepotřebuji takové krycí schopnosti. Ale v určitém období byl pro mě moc fajn. Teď bych do něj ale už nešla.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Revlon make-up si přeji už nějakou dobu, ale zatím si ho pořizovat nechci, jelikož mám rozdělaných make-upů více, ale hned jak se jich zbavím tenhle bude na řadě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten dávkovač mě opravdu štve a asi jsem od něj čekala nějak víc :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/nova-limitka-cookies-cream-od-essence.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekná recenzia. S Revlon make-upom nemám skúsenosť, ale vyzerá dobre.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. V tom malom nahlade som si najskor myslela ze to je lak na nechty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. je hroznej :D strašně jsem ho chtěla a když jsem si ho konečně koupila, tak jsem z něho strašně zklamaná, suchá místa zvýrazní i na tváři, kde žádné nejsou, efekt na obličeji je taky podle toho, jak se makeupu chce, no děs :D teď zatím používám Rimmel, ale dneska ráno to vypadalo, že za chvíli vydechne naposled a já se budu muset pustit do Revlonu, zaplať pánbůh, že je hodně světlý (mám ten nejsvětlejší odstín), takže ho za chvíli budu muset vyměnit za nějaké bb a trápit se s ním až v zimě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja s nim tiez nie som spokojna. Davkovanie je strasneee, z flasticky nechce vytekat, treba s nim pohrkat a potom ide zase vela. Ale keby to bol jediny problem, prelejem a nestazujem sa. No on naozaj zvyraznuje suche miesta (tiez mam ten na zmiesanu plet), dokonca robi flaky :-( Davkovat treba velmi opatrne, lebo plet posobi velmi make-upovo.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No chcela som si ho kúpiť ale dosť ma zarazila absencia aplikátoru. Keď sa ráno ponáhľam posledné čo potrebujem je čakať kým make up vytečie :/ Ja mám dosť mastnú pleť tak mu možno dám šancu keďže cena je priatelná :) Na tebe vyzerá pekne a celkom prirodzene tak uvidím čo to povie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Síce takmer rok neskôr, ale aj ja by som sa chcela podeliť o svoje pocity :) Mám Colorstay, ale radu na normálnu/suchú pleť a pre mňa je to zatiaľ najlepší make-up aký som mala. Veľmi ma prekvapuje, že tento na mastnú pleť tak veľa ľuďom nevyhovuje - neviem či je to tým, že ten na suchú je fakt lepší, alebo že sadol iba mne :)) Ako píšem, ja som veľmi spokojná - ja práveže na tvári suché miesta mám, make-up mi ich však vôbec nezvýrazňuje, práveže ich akoby zhydratuje. Je úplne vodovej konzistencie tak ho môžem vrstviť a vrstviť koľko potrebujem až kým nie som spokojná s výsledkom :)
    Čo sa týka aplikácie tak súhlasím, že si treba na to zvyknúť. Odporúčam však, nevylievať ho na ruku alebo štetec. Ja ho aplikujem tak, že ukazovákom zakryjem otvor a pohŕkam fľaštičkou - to, čo mi ostalo na prste dám na tvár. Toto opakujem asi 2 alebo 3 krát :) Tým pádom nemám žiadne straty :) Takú istú aplikáciu má napríklad Loreal - Migic Nude Liquid Powder Foundation (video TU).
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pekná recenzia Patty, presne takto nejaké boli moje pocity. Hlavne teraz v zime sa mi z neho robia tie šupinky, pri zmiešanej pleti som mala tento problém aj pri Esteé Lauder Double Wear. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. make up je výborný, ja si ho neviem vynachváliť, mám zmiešanú pokožku a krásne kryje a vydrží takmer celý deň bez prepudrovania.

    OdpovedaťOdstrániť