23. marca 2014

MOTD: Dramatické líčenie, v hlavnej úlohe Ardell..


Ahojte :) Aj keď som mala pripravenú na dnes recenziu na Revlon make-up, tak som sa rozhodla spraviť MOTD, teda líčenie, ktoré mám práve dnes na sebe. Na farby som kvôli dnešnému počasiu chuť úprimne nemala, takže som sa rozhodla pre úplne klasické dymové, dramatické líčenie s použitím umelých mihalníc od značky Ardell, ktoré som si kúpila na na Interbeauty spolu s ďalšími a aj s krásnym, úžasným rúžom od značky Milani, ktorý som tiež použila :) Musím povedať, že mihalnice sú naozaj skvelé, krásne držia, pravda že s kvalitným lepidlom, ktoré mám tiež od značky Ardell, tieto sú trošku väčšie na moje oči, ale nechcela som ich veľmi strihať zatiaľ, a bez mihalníc líčenie pôsobí úplne inak. Líčenie je vhodné skôr na nejaké spoločenské príležitosti, ako ples, stužková a podobne :)

Líčenie očí je jednoduché, nie je časovo náročné a s kvalitnou podkladovou bázou, tieňmi a štetcami ho zvládne každá z nás :) Použila som tiene z Naked 2 od Urban Decay s ktorými sa mi pracuje najlepšie :) Konkrétne som použila na celé viečko a do vnútorného kútika a pod obočie tieň BootyCall, od polovice viečka k vonkajšej časti Half Baked a do ohybu oka Tease a prepojila som to s Blackout a Busted, to isté aj na dolné viečko. Potom už len linka, umelé riasy a riasenka.
 

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR




Revlon Colorstay makeup zmiešaná/mastná pokožka (180)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Pupa baked blush 10
GOSH Bronzing Powder 02 Natural Glow

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie


OČI

Zoeva podkladová báza
Urban Decay Naked 2 
Ako sa Vám pozdáva takéto dramatické, výrazné líčenie ? :) Páčia sa Vám až takéto výrazné mihalnice ? 

16 komentárov:

  1. Ty si tak krásna! úžasné líčenie :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na určitú priležitosť sú tie mihálnice určite dokonalé :) a celkové líčenie je parádne !!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne líčenie :) veľmi sa mi páči tá linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne líčenie, ktoré ti úžasne pristane :3 Tie mihalnice sú krásne, už len preto, že vyzerajú tak prirodzene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné líčení. Jsem ráda, že vidím v akci tu nude rtěnku od Milani. Zatím mám dva odstíny a jsem maximálně spokojená. Po této nude taky pokukuji, teď vím, že si jí musím pořídit :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne, uplne zmenili celel licenie tie mihalnice.. :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nádherné mihalnice a prekrásne namaľované oči!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jee líčenie sa ti ako ždy krásne vydarilo a neskutočne ti pristane!! Si naozaj šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Na poslednej fotke si ako babika :)) krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wooow, ta čtvrtá fotka toho oka je nádherná :) Moc krásné líčení!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Velice krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. S Tebou je to těžké, když Ti sluší vše!!:))
    Řasy mají super tvar, to rozhodně, ale přijdou mi nějaké tlusté, ten vnější okraj pak na mě působí trošku uměle..
    Taky mi přijde super, jak ty umělé řasy pozvednou to líčení do úplně jiné roviny, no krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jsi nádherná! Líčení je fakt strašně moc povedený!!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť