16. marca 2014

Dymové oči so s.h.e quattro eyeshadow


Pekné nedeľné ráno prajem :o)

Dnešný článok bude recenzia a líčenie v jednom :) Prišiel mi balík od DM drogérie na testovanie, druhý produkt si nechám na inokedy ale našla som v ňom túto krásnu quattro paletku neutrálnych tieňov od značky s.h.e, ktorú určite poznáte, ak ste aspoň raz boli v DM-ke :) Ide o lacnú značku, s ktorou ja skúsenosti nemám žiadne, teda okrem umelých rias,pretože ma jej produkty nikdy neočarili a prídu mi skôr pre dievčatká a hlavne ma odrádzajú obaly produktov :) Celkovo nemám ani prehľad aké produkty ukrýva s.h.e :) Táto paletka nie je s obalom vôbec inak, ale vzhľadom na cenu, ktorá je smiešna mi je to jedno :) Pokiaľ sa mi nepokazí alebo nerozbije, tak je všetko v poriadku :) Prejdem k lepšej stránke tejto paletky a to sú samotné tiene, ktoré su prekvapivo, super pigmentované, nie sú ani tak suché ako som si myslela, sú jemne namleté, maslovité, no parádička, treba vyskúšať :) Pigmentácia je výborná na túto značku, vôbec som to nečakala, na ruke ich mám nanesené bez podkladovej bázy, to je čo ? :) Myslím, že by sa dali porovnať aj s drahšími značkami, fakt ma milo prekvapili :) A teraz sa určite pozriem aj na iné odtiene :) Ide o štyri neutrálne, hnedé odtiene, s ktorými sa dá vyčariť jemné denné líčenie, večerné, sexi výrazné alebo dymové, ktoré som vytvorila s nimi ja :o)

Testovala som ich ako bez bázy tak aj s bázou, no a bez bázy v pohode vydržali tých 6 hodín, potom sa ich intenzita začala strácať, ale nezmizli úplne, podľa mňa sú na tom ešte lepšie ako napr. klasické quattro paletky od Avonu, ktoré mne nevydržali naozaj nič bez bázy. A vzhľadom nato, že s.h.e je lacnejšia značka ako Avon. Za mňa majú plný počet bodov, na to aké sú skvelé, odpúšťam balenie :) Myslím, že pre tých, ktorý hľadajú dobre pigmentované hnedé očné tiene, či už do roboty/školy alebo na party im kľudne postačí z drogérie táto paletka :) Okrem tmavo hnedej a čiernej sú matné, aj tie dva sú len s mini trblietkami, ktoré nie je vôbec vidieť, veď posúďte sami. Možno niekomu bude chýbať aplikátor, ale ja používam štetce takže to mi je jedno.
No a rovno som vytvorila aj líčenie s paletkou, nepoužila som nijaké iné tiene, iba tie z paletky :) Prvý najsvetlejší tieň som naniesla pod obočie a do vnútorného kútika, druhým tieňom som si  vytieňovala oko smerom k obočiu a naniesla na celé viečko. Ďalej som tieňovala čiernym tieňom, ktorý som poriadne rozblendila k obočiu. Tmavší hnedý tieň išiel do vonkajšieho kútika. Všetky tiene som prepojila :)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR



Revlon Colorstay makeup zmiešaná/mastná pokožka (180)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Pupa baked blush 10
GOSH Bronzing Powder 02 Natural Glow

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie


OČI


 Avon podkladový očný tieň
 S.h.e quattro paletka
Pupa očná linka 


PERY

Makeup Atelier Paris Lipshine Pearl bežová

Ako sa Vám pozdáva táto paletka ? Vlastníte nejaké produkty od s.h.e ? Dúfam, že sa Vám líčenie páči a prajem ešte pekne prežitý deň :) Patrícia

27 komentárov:

  1. výborne sú pigmentované a tebe ide veľmi takéto líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno, som z nich nadšená :) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Hezké, sluší ti to. Já se podobné stínování teprve učím, vcelku to jde:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka vypadá hodně dobře na to že mě tahle značka vůbec neláká :)) Líčení je velice pěkné :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No teda, pigmentáciou som milo prekvapená :) Myslím si, že veľa ľudí by ani nenapadlo, že môžu byť tieto paletky také dobré, takže super, že sa o nich dozvie viac dievčat, ktoré si nepotrpia na drahšie značky :) A máš kráásne vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ani mna by to nenapadlo :) A dakujem, chcelo to trochu zmenu, tak som si konce nakulmovala :))

      Odstrániť
  5. kraasne su tiež mi prišli ale nejake ine ževraj ešte som ich zatial nevidela tak som zvedava ked pridem domov utorok:)) dufam že mam tiež hnede krasne ličenie:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte jedny posielali, ale pokial som videla dobre tak tiež su hnede :) dakujem :)

      Odstrániť
  6. Teda ta paletka mě moc překvapila, musím se po ní podívat, myslím si, že by byla super do kabelky, na cestování. Jinak musím moc pochválet, opět krásné líčení a moc se mi líbí ta tvoje riflová bundička ♥ Můžu se zeptat odkud jí máš? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, bola by super, len neviem či by to vydržalo jej balenie, ale možno aj ano :) ďakujem krásne, kupovala som si ju v Anglicku v Primarku :)

      Odstrániť
  7. Opäť krásne líčenie!:) Pozerám, že máš Zoeva štetce..si s nimi spokojná? Mne by mali prísť tento týždeň!!! Teším sa ako malá :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)) Áno, mam dve sady a velka spokojnosť :) Radšej mám tie na oči ako na pleť, na tvár mam radšej od RT :) Písala som na ne aj recenziu :) A ake si si konkretne objednala ? :)
      http://xoxopatty.blogspot.sk/2013/03/zoeva-sada-stetcov-eye-definiton.html

      Odstrániť
  8. Moc pěkné! a tobě to neskutečně moc sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi povedené, k tobě to vyloženě jde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Táto značka ma zatiaľ nijako nezaujala, ale toto líčenie s paletkou vyzerá dobre.
    Inak pekné vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mna, ale tato paletka je vážne super :) Ďakujeem :)

      Odstrániť
  11. Ta paletka vypadá vážně hodně dobře :) Mě fascinuje, jak dokážeš mít ty kouřovky takové decetní...já vždycky přidávám...přidávám a je ze mě panda girl :D
    Ale ty je máš úplně úžasnéa ta linka...ach :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno je skvelá :) No práve tu to mohlo byť aj lepšie, ale tiež som mala zo začiatku oči ako panda, tak si z toho nič nerob, to pôjde :)

      Odstrániť
  12. Už som ti to niekedy dávnejšie písala, a rada sa budem opakovať, že dymové líčenie je pre teba ako stvorenééé! A vieš sa s tým vyhrať ako málo kto :) Paletka vyzerá fajn, ja som si teraz zamilovala tie mini quatro paletky od Miss sporty sú fantastické!
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovedaťOdstrániť