22. marca 2014

Dermacol Longlasting lipstick

Prajem pekný sobotný večer ! :)

Dnes tu mám možno trošku oneskorenú recenziu na najnovšie rúže od Dermacol - Longlasting lipstick. V predaji sú už cca od januára, takže možno, mnohé z Vás už aj nejaký ten odtieň majú doma. Dermacol je známy svojími klikacími ružami, ja mám dva z rady Lip Seduction, recenzia tu.  )A myslím, že celkovo to Dermacol z drogérie s rúžmi vie :) No a toto je tretí rúž,mali by to byť vlastne vynovené longlasting rúže, ktoré už boli dostupné dlho a premenili sa do tohto obalu :)

V tejto rade nájdete 14 krásnych, naozaj sýtych a výrazných rúžov. Pomerne dosť výrazných a tmavých rúžov ako jemné a svetlé. Takže milovníčky rúžov myslím, že prídu na svoje. Ku mne sa dostavil krásny červený rúž  s koralovým podtónom -08 , ktorý myslím, že nádherne ukáže na opalenej pokožke.   Lákajú má ešte ďalšie odtiene, najmä 05. Má  ísť o dlhotrvajúce rúže s krémovou konzistenciou, má vydržať 6 hodín.
Úprimne obalom by si ma v drogérií nezískali ale svojími účinkami určite..Nepáči sa mi a čo mi lezie na nervy je klikací efekt, ktorý mi narozdiel od tohto u Lip Sedution sedí, pri tomto sa mi naozaj, naozaj ťažko "rozklikáva", a až po niekoľký krát mi rúž výjde, takže sa  zasekáva. Po otvorení je obal zlatý, čo sa mi páči, pôsobí celkom luxusne, nakoľko v obale je dosť veľký, po otvorení je celkom malý(4,38 g/cca 6€).

Konzistencia je naozaj krémova, hutná, dobre sa nanáša, vždy pred rúžom nanesiem balzám, takže s vysušenými perami som nemala skúsenosť a myslím, že je to práve u týchto rúžov celkom nevyhnutné, pretože, keďže sú dlhotrvajúce, naozaj vysoko pigmentované a hutné a aj napriek tomu že konzistencia je krémova, pery môžu vysúšať a zvýrazniť šupinky a nedokonalosti. Ak si dáte pozor, tak môže to byť presný opak, vďaka prírodným voskam a zvľačnújucím olejom hydratuje pery a dodá prirodzený lesk :) Pigmentácia je naozaj vynikajúca, stačí malé pretretie a na perách ostane krásne, sytá farba v mojom prípade krásne červená (červené rúže milujem :) ) Výdrž, no určite nevydržia 6 hodín, ale je to taký slušný priemer, mala som ho na perách 3,5 hodiny pri fotení a vôbec na farbe nestratil, takže myslím, že by ste neostali v sklamaní s výdržou a teda veď musia niečo vydržať, keď sú dlhotrvajúce, čo by to inak bolo :D Môžte ho vidieť v akcii napríklad v tomto článku tu.

Môj odtieň (08) je krásna výrazná červená, ktorá mi príde, že má oranžový/korálový podtón, proste kúštek korálovej. Taký ešte v mojej zbierke červených rúžov nemám :) Je naozaj krásny a na leto TOP !! Celkovo krásne rozžiarí líčenie. Veď posúďte sami, fotila som to pri celkom zlom dennom svetle, takže berte to s rezervou. Mimochodom, neviem či si to len namýšľam, ale mám pocit, že práve tento odtieň krásne vyblieľuje zuby a zuby pôsobia bielšie, čo ma neuvetiteľne tešíí :)

Záver je asi taký, že túto radu, aj napriek tomu, že mám len jeden odtieň(zatiaľ ) hodnotím veľmi pozitivne, okrem toho obalu, ktorý mi neulahodil sú TOP !! Celkovo ak nemáte ešte rúž od Dermacol bežte po nejaký, pretože sú naozaj krásne a skvelé. Ak vlastníte nejaký z tejto rady, dajte mi vedieť aký :) Patrícia

9 komentárov:

  1. Ten vyzerá úplne úžasne, farba je dokonalá! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barva je nádherná! Kdyby mi takové odstíny slušely okamžitě bych si nějakou takovou pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ou nádherná barva :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rúž je nádherný :) Mám v odtieni 09 :)
    A ako to robíš že máš tak krásne biele zuby?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tuhle rtěnku mám také..a jsem s ní hrozně spokojená :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ruz drzi naozaj perfektne niekolko hodin,co ma mrzi, je fakt,ze sa zacal zasekavat aj mne:/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rtěnky z této řady mám dvě a nezklamaly mě

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pre mna nepouzitelny odtien no tebe asi uplne vsetko pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Číslo 05 láka aj mňa, zatiaľ mám ale len "nula-trojku" v matnom, neon-pink odtieni a som s ňou veľmi preveľmi spokojná a rozumieme si:-)). Takže nejaký si časom ešte určite dokúpim (škoda len toho obalu veru;-).
    Krásne pery aj zúbky!:-)

    OdpovedaťOdstrániť