13. marca 2014

Dermacol krém na ruky pomaranč a belgická čokoláda

Ahojte, dnešná recenzia bude voňavá, plná pomaranču a belgickej čokolády. Reč bude o novinke od Dermacolu - krém na ruky s vôňou pomaranču a belgickej čokolády. Ak sledujete môj blog, tak isto viete, že som robila už recenziu na sprchový gél a telové mlieko tejto istej vône :) Recenziu nájdete TU.

Bola som nadšená keď mi prišiel práve krém v tejto vôni, pretože túto vôňu zbožňujem, pomaly sa chystám
"ochutnať" aj iné :) Balenie je úplne ideálne, má 100 ml, do kabelky sa v pohode vždy zmestí, ja som spokojná. Obal sa mi tiež veľmi páči, ale to som už písala aj v recenzii, vyššie zmienej :) Veď posúďte sami :o) Jedná sa o harmonizujúci krém na ruky, aplikátor mi veľmi vyhovuje, nestalo sa mi ešte, že by mi vyšlo veľké množstvo, vytlačím si presne toľko,koľko chcem. Krém ma konzistenciu úplne ideálnu, nie je ani veľmi hustá ani riedka, je bielej farby :) Skvelo sa rozotiera, vôňa je úplňe na zjedenie, cítiť ju ešte na diaľku :) Nemám k nej žiadnej výhrady :) Nie je ani veľmi otravná, silná, skôr neutrálna :) Krém sa pomerne rýchlo vstrebáva, nemusím dlho čakať, nelepí, ruky sú po ňom krásne jemné, hydratované,hebké, voňavé, čo viac si priať, len ma mrzí, že som ho nemala ešte cez zimu, ale určite ho využijem aj teraz, v kabelke ho mám stále :) Nemám nejaké veľmi suché ruky, takže neviem či pomôže aj pri veľmi vysušených rukách. Myslím, že mi určite dlho vydrží,stačí na aplikáciu maličké množstvo :) Ruky voňajú ešte tak necelú 1-1,5  hodinu :) Čo je podľa mňa na krém na ruky celkom dlho :) Samozrejme som to nejak presne nestopovala :) Potom už len podľa potreby, znova aplikovať :) Inak nezanecháva nijaký film na pokožke :) Čo sa týka obsahu, tak obsahuje pomarančový olej a vitamín E. Cena je 2,27 € a nájdete ho myslím, že v každej drogérií, kde je stojan Dermacol :o)

Čo sa píše na dermacol.sk o kréme:

Regeneračný krém na ruky s vitamínom E vyživuje a obnovuje namáhanú pokožku na rukách. Posilňuje ochrannú vrstvu pokožky, zanecháva ruky jemné a sladko prevoňané vôňou čokolády s pomarančom. Pomarančový olej osviežuje myseľ, rozveseľuje, odstraňuje napätie a harmonizuje dušu.

Aký krém na ruky momentálne používate Vy ? :) Aké produkty používate celkovo na starostlivosť o ruky ?

16 komentárov:

  1. Vypadá výborně, také si ho chci pořídit, tuto vůni miluji. Teď si ji právě užívám ve sprše :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teda, pokiaľ ti tá vona vyhovuje, tak ti určite bude aj krémik :) Ja sa to inak snažím v sprche striedať aj s inými rozrobenými produktmi, aby sa mi to náhodou nezhnusilo :)

      Odstrániť
  2. Tak ten musí vonět božsky!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :) určite si k nemu pričuchni v drogérke :)

      Odstrániť
  3. Veeelmi fajny kremik mam ho tiez a tej vone sa neviem nabazit

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sme dve :)) skvela vecička do kabelky :)

      Odstrániť
  4. Tuhle vůni miluju, už jsem spotřebovala dva sprcháče a teď mám sprchový gel s vůní hroznů ale ta vůně je na můj vkus příliš sladká :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to neviem ako môže voniať, musim pričuchnuť v drogérke..Ja nemusím sladké vône až tak veľmi, takže to by asi ani pre man nebolo dobre

      Odstrániť
  5. ja mam aktualnee rozrobeny krem na ruky od avonu ale mam telovy krem presne tejto istej vône len ešte domíňam jeden a pustím sa už konečne do tejto užasnej aromy:)) tato kombinacia strašne pekne vonia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno :)) my mame doma tolko rozrobených telovým krémov..že až :D

      Odstrániť
  6. mám melounový, voní krásně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten musim vyskušať, nechám si ho na leto :)

      Odstrániť
  7. Tato řada mě dostala:-). Oblíbila jsem si tělový peeling a krém na tělo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mna :) telový peeling som ešte neskušala,no určite musim :)

      Odstrániť
  8. Chci rozhodně vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite nebudeš lutovať, ta vona je bezkonkurenčná :)

      Odstrániť