10. marca 2014

Denné jarné líčenie s Make-up Atelier Paris

Ahojte !

Dnešné líčenie myslím, že bude k počasiu aktuálne. Vonku máme myslím, že konečne jar, aspoň teda u nás a určite slniečko mnohým z nás pridá na nálade, mne určite :) Toto líčenie ale bolo celkom náhodne, chcela som nejaké telové tiene, no po nalíčení na mňa tiene pôsobili jarne a sviežo, aj keď tam nie sú trblietky a sú to matné tiene.

Ako možno viete vyhrala som v súťaži na FB balík kozmetiky Makeup Ateliere Paris. Takže sa Vám teraz asi trošku rozpíšem. Jedná sa o naozaj kvalitnú, podľa mňa drahú francúzsku kozmetickú značku. Ak Vás niečo o nej zaujíma, skúste mrknúť SEM. Osobne, som túto značku nepoznala, takže skúsenosť bola nulová a veľmi som sa teda tešila na balíček, ktorý ukrýval štyri produkty tejto značky. Ako milovníčka očných tieňov som sa najviac potešila paletke, ktorú budem určite často používať. Ešte, ak niekto ceny produktov a pozrieť si aj zoznam produktov, ktoré ponúkajú, môžte si pozrieť tiež na tom istom odkaze - www.ateliermaquillage.sk. Lákajú ma skoro všetky ich produkty, len škoda, že sú cenovo drahšie, očné tiene sú TOP ! Dúfam, že sa mi pošťastí v budúcnosti a moja zbierka sa rozšíri. Určite stojí si pozrieť ich produkty a trošku sa pokochať :)) Myslím, že už z obalov produktov je vidieť, že sa jedná o profesionálnu značku. Keď som tú paletku zbadala na prvý pohľad, som si myslela že sa s ňou budú dať robiť nude líčenia, keďže ide o hnedé tiene. No po prvom vyskúšaní mi príde, že sú tie tiene mierne do oranžova, teda aspoň tretí a štvrtý :) Ale myslím, že sa určite dočkáte recenzii, mám  v plane s ňou spraviť večerné líčenie, takže, komu nepolichotí dnešné jemnučké líčenie, tak čoskoro sa môže tešiť. Svoje dojmy z paletky si nechám pre seba, no a mám pre Vás len jednu fotku, na ktorej to síce nie je dobre vidieť, ale čoskoro budú aj detailnejšie fotky :) Ďalší produkt, ktorý som vyhrala je balzám na pery, ktorý som mala len raz, takže nemôžem k tomu viac napísať, čo sa týka obalu, tak som si myslela že to je v nejakom vzorkovom balení, ale tak neviem, asi to tak má byť :o)  Čo mu som sa menej potešila je lesk na pery, keďže mám radšej rúže, ale je v krásnom telovom odtieni, mierne do ružovkasta, musím povedať, že na perách je nádherný, vôbec nelepí a použila som ho inak aj pri dnešnom líčenie, na denné či večerné líčenie ideálny :) Keď som pozerala tie ostatné odtiene tak ma lákajú ešte najmenej ďalšie dva  :)) Ako posledný produkt je maskara, ktorá ma potešila veľmi, pretože je skvelá, riasy nezlepuje, čo je super, keďže je nová a naberá sa klasicky viac množstva, čo ma ale zarazilo, je ako krásne vonia, neviem síce, na čo je dobré dávať také látky do špirály, keďže tá nemusí voňať,  len neviem prísť na to, čo mi to pripomína, nejaké sladké kolačiky :) Ak budete mať záujem môžem spraviť neskôr recenziu :)  Tak a to je všetko k produktom, ktoré vlastním, určite by ma viac potešil nejaký rúž, ako napr. ten balzám, ale nemôžem povedať, že nie som spokojná :)

No a teraz späť k líčení, použila som teda všetky štyri produkty od Make-up Atelier Paris. Asi teda najväčšiu rolu má v líčení paletka. S ktorou sa mi líčilo jedná radosť, použila som všetky tiene, ale poriadne som tieňovala a nanášala jemne, aby líčenie bolo jemné, vhodné na deň. Líčenie oči sa mi podarilo dať do oranžových odtieňov, osobne mám práve oranžové a ružové odtiene najradšej na jarné nosenie :) Či už na očiach alebo na perách :) Líčenie je jednoduché, stačí naozaj len dobre tieňovať a vrstviť :) Je to len chvíľkový záležitosť, do 10-12 minút som líčenie očí aj so špirálou mala hotové. Tento krát som si spravila prvú pleť a až po tom oči, tu som sa od začiatku nebála, toho že by tiene prášili a teda, išlo to ľahko, ani jeden tieň nepráši :)) Na pleť som naniesla BB krém so SPF 25 , keďže jarné slniečko je aj keď sa nám nezdá ostré a nebezpečné po zimnom období, takže BB so SPF je najideálnejšia ochrana :)) Fotky podľa mňa vôbec nevyšli, snažila som sa, ale znova som nejak stratila tú iskru :(


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


  Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Bourjois baked blush Healthy Mix 41 Bonne Mine
  GOSH Bronzing Powder 02 Natural Glow

OBOČIE

Essence set na obočie


OČI

Zoeva podkladová báza
 Makeup Atelier Paris Červená kokrová (mat)
 Makeup Atelier Paris mascara

PERY

  Makeup Atelier Paris Lipshine Pearl bežová  



ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva Eye Definition

Určite mi napíšte, či poznáte značku Makeup Atelier Paris a či sa Vám páči líčenie, poprípade ako si Vy predstavujete jarné líčenie ? :) Pekný začiatok nového týždňa prajem ! Patrícia 

31 komentárov:

  1. Opet naprosta nadhera! Co vice k tomu dodat. Liceni povedene a moc se mi libi kombinace barev!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherně jemné líčení.
    Moc Ti to sluší :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné, takéto líčenie mám najradšej ;)
    http://bynicka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :o) ja o niečo vyraznejšie :))

      Odstrániť
  4. Patty ako vždy krásne :) Páči sa mi, že je to také neutrálne, ale pritom svieže :) Veľmi pekné, fakt ♥
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to prekrásne, pristane ti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se ti to povedlo. Krásné líčení.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné, také svieže jarné líčenie. inšpirujem sa :) veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že u teba som niečo podobne videla, ak sa nemylim a dakujeem krásne !! :)

      Odstrániť
  8. O této značce slyším poprvé, ale produkty má hezké a tobě tohle líčení hrozně sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano tie produky vyzeraju super :) a nepochybujem o tom, že aj su v skutočnosti :) ďakujem

      Odstrániť
  9. Musím říct, že se mi líčení teda moc líbí :))) Ale o téhle značky jsem ještě vůbec neslyšela :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja si rada prečitam o balzame na pery:)) to vieš, ale inak to ličenie fakt posobi tak do oranžova a na paletke taka oranžova nie je je to zaujimave teda, ale hodí sa ti ta farba veľmi ako všetky;)) a k výhre gratulujem som rada že si vyhrala!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ked ho začnem naplno použivať, tak to nejak posplietam do članku nejakeho :) Ďakujem pekne :))

      Odstrániť
  11. Tak toto je krása! Krásne na toto líčenie rozžiarilo!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásne, matnéé :) veľmi dobrý nápad na jarné líčenie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ó, naozaj sa vieš pekne líčiť :o)

    OdpovedaťOdstrániť