1. marca 2014

Čo mám nové v kozmetickom svete / čo momentálne všetko testujem ?

Peknú sobotu prajem a zároveň prvý marcový deň:)

Tento článok ma napadol celkom spontánne, keď som sa zamýšľala, koľko mám zas novej kozmetiky a koľko recenzii mám pred sebou :D Teda poviem Vám, že je to pekné množstvo :) Spomenula som si na článok,ktorý má už síce skoro rok, kde som Vám ukázala produkty, ktoré sa mi nazhromaždili za poslednú dobu(ak niekoho zaujíma článok tak tu) no a rozhodla som sa pre podobný aj dnes, mňa osobne veľmi bavia new in články a podobne, takže dúfam, že sa Vám tento článok páči :) Nerobím tieto články často, skôr Vám dám vedieť vždy na Instagrame a na FB čo mám nové, ale tak teraz som sa rozhodla to nejako dať dokopy do jedného článku :) Tieto všetky produkty sa mi nazhromaždili priebežne za cca mesiac a pol :) Niektoré produkty som si kúpila sama, niektoré som dostala na zrecenzovanie, niektoré som vyhrala v súťaži :)

VLASOVÁ KOZMETIKA

Za posledné dva týždne sa mi nazhromaždilo viac vlasovej kozmetiky, ako inokedy :) Na Valentína ma Schwarzkopf potešil valentínkou a týmito dvoma produktami, ktoré sú úplne skvelé. Ide o šampón a kondicionér na mastné korienky a suché končeky vlasov, no nie je to úžasná kombinácia? Myslím, že toto trápi mnohé z nás, aj mňa a produkty poctivo používam a zatiaľ môžem len chváliť :) Viac info bude v recenzii :)

Od DM-ky som dostala duo od Baley, ide o šampón na vlasy, ktorý je na poškodené vlasy, neobsahuje silikóny ale je obohatený o Argánový olej :) Od Baley som mala dávnejšie už šampón bez silikónov, ale nebola som spokojná, no tento je pravý opak, ale nechcem ešte hodnotiť :) Plus mi prišiel olejček na vlasy, ktorý je z tej istej rady, na poškodené vlasy :)

STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ 
Po zminutí Loreál micelárky som si kúpila od Mixa, ktorú chcem čo najrýchlejšie dopoužívať, pretože je skôr len na ľahký, jemný make-up, zle mi odličuje špirálu a nie som veľmi spokojná, teším sa keď prejdem zas na svoju milovanú Biodermu :) Prišla mi aj novinka od Biodermy Sébium maska s gumujúcim efektom, na ňu bude už skoro recenzia :) 
Aj keď to nepatrí k starostlivosti o pleť, tak aj tak ešte moja obľúbená pena, aj keď ju mám prvý krát, na tú cenu je celkom fajn :) Ostatné vône mi hrozne smrdeli, táto bola taká, ktorá ušla :) 

DEKORATÍVNA KOZMETIKA
Gosh produkty som vyhrala v súťaži na FB Gosh, veľmi som sa výhre potešila, lesk má veľmi peknú farbu a na jar ho budem určite používať :) Nadšená som bola asi najviac z bronzujúceho púdru (002), ktorý je super, farba nie je príliš oranžová, dobre sa vrství, len trochu práši. Paletka je asi už moja štvrtá od Gosh a odtiene sa mi páčia, sama by som si ju nekúpila, ale dá sa s ňou spraviť veľa kombinácií na oživenie denného líčenia :) Ak by Vás samozrejme zaujímali odtiene produktov, napíšte mi :)
Povinne testujem novinku od Dermacolu krém na ruky s vôňou pomaranču a belgickej čokolády, mám aj sprchový gél a telové mlieko(recenzia) a zatiaľ som spokojná, čoskoro bude recenzia. Poslali mi aj dva rúže, čo ma asi ešte viac potešilo, keďže rúže ja môžem  a veľmi :)) Potešila som sa najmä krásnemu korálovo-červenému Longlasting rúžu, čo sú nové rúže, alebo teda vynovené staré Longlasting rúže, už mám nafotené takže bude tiež recenzia ako aj na Lip Seduction, je to môj druhýž odtieň a tento je veľmi pekný, vyzerá celkom tmavo, ale je taký stredný, staroružová farba, hodí sa aj na denné nosenie :)
Skvelý balzám na suché pery od Biodermy, je v tyčinkovej forme, krásne malinovo vonia a do kabelky ako stvorený :) O novom make-upe v mojej zbierke ste určite počuli, či na FB alebo na Instagrame, fotky už mám, tak recenzia bude, neviem kedy, ale čo sa týka mojich pocitov a dojmov tak sú dosť zmiešané a myslím, že chváliť ho nebudem..
Najhorúcejšie novinky v mojej kozmetike sú práve od Pupa Milano :) Vo štvrtok som bola v Ba a Pupa predajňu som rozhodne nemohla vynechať, som nadšená, krásne zoradené, prehľad, bola som milo prekvapená prístup predavačiek k zákazníkom, milé, poradili, takže ja som tam strávili pekné chvíle,  mali tam práve zľavy na celkom dosť produktov no a ja som si odniesla dva produkty. Prvým je Long lasting Eye Stylo (005 čierna), klasická, čierna, kajaloo-gélová ceruzka, z druhej strany je aj struhátko, môže sa použiť aj ako tieň, napr. pri dymovom líčení, kúpila som si ju aj preto, lebo moje dve kajalové ceruzky som nejako stratila :D Inak na čo sa nemôžem vynadívať je ta krásna galaxy krabičky, wow :)) No a vedela som, že sa musím pozrieť po zapečených lícenkách, no a práve jedna bola aj v zľave, tak som si ju hneď zobrala, aj keď odtieň trošku divý, obsahuje dosť trblietok, ale už sa teším, keď ju vyskúšam, inak pigmentácii je nadmieru a určite ju použijem aj ako tieň na oči :) Odtieň 10 :)Dúfam, že sa moja Pupa milano zbierka bude len a len rozrastať :)

LAKY NA NECHTY
Keď som v lekárni videla laky od Four Seasons, tak som si jeden musela zobrať, rad prišiel na spevňujúci(spevňovač nechtov), na fotke môžte vidieť ešte aj cenu :D Čítala som na tieto laky samu chválu a ja som veľmi spokojná :o) Ďalší je od Gabriella Salvete z kolekcie Stars Enamel(01 Lila), krásna zaujímavá rúžová, tieto laky si neviem vynachváliť :) A najnovší je od Avonu krásna levanduľová, fialková farba, na nechtoch vyzerá krásne :) Neviem, prečo už nepíšu klasické názvy lakov(odtiene), nič som nenašla, tak ak pomôže, tak a možno to je ten odtieň neviem - P608 :)

 Kľudne mi môžte napísať, či niečo z týchto produktov máte aj vy a čo sa Vám nazhromaždilo za poslednú dobu :) Uvítam každý komentár :) Inak giveaway vyhodnotím zajtra alebo pondelok :) Patrícia

18 komentárov:

  1. Tu Schaumu určitě zkusím, přesně tento typ vlasů bohužel mám :(
    Jinak se ti toho nahromadilo požehnaně, těším se na recenze :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A já si říkala, že Revlon bude skvělý, ale tak počkám si ještě na recenzi ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol rtěnky bych chtěla vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta Schauma má krásný balení. :) Mám tyhle články ráda, pěkný věci ty přibyly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten lak z Avonu bych si chtěla pořídit takovou fialkovou ještě nemám!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám Revlon Colorstay už sem na něj psala i recenzi a jsem naprosto spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já mám L'Oreal True Match, od včerejška nový, americkou lahvičkovou verzi v odstínu N1 a jsem nehorázně spokojená:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Juuj, tak máš čo robiť s toľkými recenziami :) Teším sa na ne :) Ten Balea šampón vyzerá dosť nádejne :)
    Tiež som robila na blogu svoj už druhý NEW IN, lebo ma rovnako ako teba bavia takéto články :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Waaau, už se nemůžu dočkat recenzí. Schamu jsem si koupila také :) takže budu také teprve testovat, jinak s některými produkty už jsem měla tu čest se seznámit :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nebudeš chváliť Revlon makeup ?:) tak to som veľmi zvedavá, pretože ho mám už v košíku na ebayi, ale počkám si radšej na tvoju recenziu :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na tu novou Schaumu jsem se už několikrát dívala, ale zatím jsem odolala. Chci nejdříve spotřebovat co mám doma, ale pak si jí určitě pořídím. Líbí se mi nejen rozkošným obalem, ale i vůní. Jinak mě Mixa micelárka maximálně vyhovuje, odlíčí mi úplně vše i voděodolný make-up, takže si jí do budoucna určitě pořídím zase. Na na pěnu od Balei si taky brousím zuby :D chci ji vyzkoušet. Už se těším na tvé recenze.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  12. teším sa na rezenciu na šampón od schaumy :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vlasopéči Shauma mám moc ráda ale jsem zvědavá na tvoji reakci na makeup Revlon. Já ho používám momentálně téměř denně a jsem s ním hodně spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jsem zvědavá na tu Schaumu..včera jsem odolala v DMku, ale příště možná ne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tiež som pokukavala v lekarni po tom laku myslela som si že je to len niaky gel ale lekarnička povedala že je to lak tak sa možno pre nejaky vratim teraz ich použivať ešte nemôžem zakázali mi))tak som ho nechala tak:))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. od Balea Oil Repair mám olejíček a kondicionér a miluju je <3 tu novou řadu od Schauma taky mám a moc se na ní těším, přesně tohle je můj typ vlasů :) na nové Longlasting se chystám teď do Tety, mají na ně 40% off a já mám vyhlídlé dva pěkné odstíny. po Revlon Color Stay jsme toužila snad milion let a teď když ho konečně mám, tak absolutně nechápu ty recenze, je hrozný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tie šampóny od Schaumy som si už obzerala, ale prišli mi nejaké detské. Ružovo-modrá kombinácia ma občas zabíja. Niekde sa to dá, ale napríklad tu sa mi to nepáči, ale možno, keď miniem aktuálny šampón, tak skúsim, ak nepríde dovtedy niečo lákavejšie.
    Bioderma micerálku mám (tú už má asi každý) a teraz číham na akciu 2 za super cenu, lebo naozaj je taká dobrá aká je slávna. Najskôr som tomu neverila, ale naozaj stojí za to halo okolo nej.
    Zpevňovač Four Seasons mám, pravidelne lakujem a som zvedavá, či sa ukážu nejaké výsledky.
    Na GS Stars si brúsim nechtíky už dlho, ale nejak sa mi nepodarilo nájsť ten vysnívaný odtieň.Asi sa páčil všetkým, tak mi ho vykúpili.
    Pekná zbierka. Teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. no ja mam tiež doma Revlon a použila som ho raz :D strasneeeee - taky je nejaky no neviem, cakala som asi zazraky

    OdpovedaťOdstrániť