6. marca 2014

Bioderma Sébium maska s gumujúcim efektom


Určite ste už počuli o novinke od Biodermy - gumujúca maska pre zmiešanú/mastnú pleť, z rady Sébium. Najprv som si myslela, že nebudem používať túto masku, pretože nemám práve mastnú pleť, ale keďže sa dá použiť aj lokálne (T-zóna napríklad), ale pár krát som ju použila ja celkovo na celú tvár. Už dávnejšie som používala z rady Sébium produkty, no potom som prešla na iné a momentálne používam len túto masku.
Masku používam aj so sestrou, ktorá ma vyložene mastnú pleť so sklonom akné.
Čo vlastne znamená pojem gumovacia maska ? Má gumujúci a zmatňujúci efekt na konci aplikácie, keď sa dáva dole z tváre. Maska sa má nanášať na vyčistenú, suchú pleť,potrebný je hrubá, rovnomerná vrstva, nechá sa pôsobiť  5 minút a potom sa ma krúživými pohybmi dať dole, čím sa vlastne drolí a to je ten gumujúci efekt.

Je to celkom sranda, zo začiatku má to baví, len keď mi to na niektorých miestach nejde, tak už to taká sranda nie je( miesta pod očami). Potom sa pleť opláchne a usuší. Ide inak ľahko a celkom jemne dole, nijak pokožku pri tom nedráždim. Inak na krabičke je presný postup :)
Odporúča sa používať 1-2 do týždňa. Čo si ja neviem predstaviť, keďže som ju použila cca 5 krát a už ju musím tlačiť,čo už sama nejde. Mám pocit, že na to jedno použitie sa jej zminie veľmi veľa a aj tak nemám hrubú vrstvu. Takže u mňa rozhodne dlho nevydrží, čo ma mrzí, pretože je výborná, vďaka svojím účinkom a výslednému efektu. Ja radšej ostanem tak 1 za týždeň, dva, čo používam tak aj ostatné masky.

Maska má regulovať prebytok kožného mazu a odstraňovať z pleti nečistoty.Vytvára okamžitý zmatňujúci efekt a príjemne pleť osvieži.Maska obsahuje patent Fluidactiv, ktorý prirodzene reguluje kvalitu kožného mazu a neupcháva póry. Obsahuje aj kaolín a antibakteriálne látky, čím zabraňuje vzniku nedokonalostí a pokožku čistí. Ja osobne môžem len súhlasiť so zmatňujúcim efektom, pleť je prirodzene matná,vyčistená a svieža.

Čo si neviem predstaviť je použiť túto masku na problematickej pleti so sklonom akné, samozrejme nie so zapáleným akné, to by som určite neodporučila. Neviem, myslím, že na problematickej pleti to môže byť celkom nepríjemné, šúchať pokožku, aj keď som spomenula že to ide jemne a nedráždi, každá pleť je individuálna a môže reagovať na masku inak.
Môj záver je taký, že masku odporúčam na mastnú/zmiešanú pleť, je naozaj super, používať ju budem aj ďalej, aj keď ma mrzí, to množstvo, koľko sa zminie na jedno použitie. Obsah je 40 ml a cena je cca 12 € ( v akcii ju nájdete určite aj za menej). Za mňa to je výborná maska.

Čo vy ? Máte túto masku, kúpili by ste si ju ? :o) Páči sa Vám gumujúci efekt ? Pekný deň prajem !

12 komentárov:

  1. Bioderma je prostě skvělá!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já mám s biodermou super zkušenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto masku nemám a klidně bych jí vyzkoušela, mám ráda tuto značku :)


    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na túto recenziu som čakala, ďakujem, že si ju pridala :) mám totiž dosť podobnú pleť ako má tvoja sestra a po tomto poškuľujem odkedy to vyšlo, ale strašne sa toho bojím, že mi to len roznesie infekciu a budem mať horšie akné. Píšeš, že ju používaš aj so sestrou smiem sa spýtať aký ma z nej pocit ona?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že infekciu ti to určite neroznesie, kedže obsahuje antibakteriálne látky, takže by sa ti akné zhoršiť nemalo, aspoň teda sestre sa nezhoršilo, od včera začala už používať aj antibiotiká na akné, kedže bola u kožnej, tak uvidíme, keďže jej akné už bolo v hroznom stave. Ale s maskou je spokojná, používala aj iné produkty z rady Sébium od Biodermy a najviac jej pomohol Sebium Global, čo s jej akné spravilo skoro zázraky, velmi sa jej to zlepšilo, ale ked to dopoužívala do mesiaca to mala znova, a hlavne si to stále chytá a vytláča, čo nie je správne, treba tomu venovať lepšiu pozornosť, čistiť, nedotýkať sa často tváre, pravidelné čistenie pleti..:) Skôr by som teda tebe viac odporučila ten Sebium Global, už som na to písala recenziu, tak ak chceš kukni :) Podľa mna je to velmi vydarený produkt na akné :)

      Odstrániť
  5. Díky za recenzi, určitě ji vyzkouším :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. čitala som už o nej ale čakala som čo o nej napíšeš ty, asi ju potom treba davať trochu dalej od oči ked tam ide trochu ťažšie dole ale inak ma zaujalo to že sa neumýva vodou.. a ten gumujúci efekt má asi tiež niečo do seba odstráni to posledné čo tam ostane.. ale keby ta koža ostala aspoň celý deň taka matná by bolo fajin toto by asi musel byť ale kuzelnik aby to niekto dokazal lebo maz sa vytvára stále...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Díky moc za recenzi, konkrétně tento výrobek od Biodermy mě opravdu docela zajímal :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač, myslím, že zaujal mnoho ludi :)

      Odstrániť
  8. Jeee tebe ako pekne ide dolu ja som jej zatial na chut neprisla nikdy to neodhadnem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne išla fajn dole, len najprv som to robila s vlhkými rukami čo gumujuci efekt nebol, hrozne to išlo, ale po lepšom prečítaní už len suchými a pekne to ide naštastie :)

      Odstrániť
  9. Ahoj, mňa veľmi láka, určite ju chcem vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť