21. marca 2014

Balea Oil Repair šampón a olej na poškodené vlasy

Ahojte :) Dnes tu mám pre Vás ďalšiu recenziu, znova na vlasovú kozmetiku, no tento krát značky Balea(vlastná značka DM). Myslím, že túto značku nie je potrebné nijak predstavovať, pretože ju poznajú snaď všetky vekové kategórie :)  Je lacná a niektoré produkty stoja určite za kúpu :) Ako sú na tom tieto produkty a čo sú vlastne zač ? :)

Ide o radu Oil Repair, ktorá slúži a veľmi poškodené a suché vlasy, má redukovať lámavosť a vypádavanosť vlasov, čo mne osobne sa veľmi hodilo, keďže poškodené a štiepacie sa vlasy mám a čo sa týka vypádavania tak to je niečo strašné..Takže ja som bola veľmi rada, že mi práve prišli a mohla som ich otestovať :)

Neviem koľko produkty môžu stať, ale určite myslím, že nie viac ako tri eurá :) Nájdete ich v každej DM-ke. Inak moja skúsenosť s vlasovou kozmetikou od Balei, je skoro nulová, mala som jeden šampón dávnejšie na mastné vlasy, ale ten mi veľmi nevyhovoval ani ma nejak neočaril, tak som ho ani celý nedopoužívala. No zato tento šampón, ktorý som testovala sa minul ako v obchode teplé rožky :) Primárne som ho používala ja, ale sem tam mi ho zobrala aj sestra :)

Čo sa týka zloženia, tak v prvom rade neobsahujú silikóny, ale obsahujú arganový olej,čo ma veľmi potešilo, hydratačný komplex z pšeničného proteinu, panthenolu a glycerinu.

Šampón ma klasické  balenie (250 ml), také ma asi u každého šampónu Balea - normálna tuba.  Obal ma ničím neočaril, ale keďže som sa skôr tešila na "obsah" a účinky, tak som to nejak neriešila :) Konzistencia je číra, nie veľmi hustá, šampón dobre pení, môžno by mohol ešte o trošku viac,  takže tu musím použiť trošku väčšie množstvo. Vlasy má regenerovať, čo ja si neviem skoro nikdy všimnúť, či ich mám menej poškodené a suché, čo sa týka vypadávaniu, tak rozdiel som zbadala, pretože mi už nevypadavajú, môže to byť tým, že mi viac vypadávajú, keď mám "svoje dni", no neviem, ale teraz našťastie keď prejde po vlasoch mi neostane v ruke 5 vlasov :D Aby som nezabudla, šampón, krásne vonia, neviem to ani popísať, ale pamätám si, že aj ten môj prvý šampón od Balei podobne voňal :) Podľa mňa je to v celku, slušný a dobrý šampón za pár korún, kvôli zloženiu dávam veľké plus, určite si ho ešte aj sama kúpim :)

Olejček na vlasy,ktorý ja používam vždy po umytí vlasov na končeky je TOP u mňa ! Zo šampónu som bola spokojná no olejček má ešte viac nadchol. Osobne, olejčeky nepoužívam na vlasy, ani nič také, na to som príliš lenivá :D Ale tento sa snažím pravidelne. Je tiež na poškodené vlasy, čo moje končeky rozhodne poškodené sú. Čo sa týka balenia, tak to je také isté, myslela som, že mi chýba ešte nejaký štupeľ na aplikátor, ale tak to má byť, super je aplikátor, ktorý je otáčací, alebo ako by som to napísala, proste nemôžte ho stlačiť, pokiaľ s ním nepotočíte, takže vám olejček sám neunikne :) Klasická olejová konzistencia, trošku by som čakala že bude redšia, ale je celkom hutnejší. Končeky mám suché, rozlietané a rozštiepané, ale po olejčeku ich mám pekne uhladené, jemnučké, hladké. Má sa používať buď pred umytím alebo po, ale ja si ho dávam po :) Cca mi stačia dve pumpnutia a rozotriem po dlaniach a nanesiem, vlasy nie sú nijak mastné po olejčeku. Za mňa skvelý produkt :)  Určite mi dlho vydrží, keďže má až 100 ml a veľké množstvo určite nespotrebujete pri jednom použití :)
Čo vravíte na túto dvojku na túto dvojku na poškodené vlasy ? Máte, rozmýšľate o kúpe ? :o) Pekný deň !

6 komentárov:

  1. olejček na vlasy som nikdy predtym neskušala až do teraz už ho nepustim z ruky je genialny, inak šampon určite peni aj podľa toho či ma niekto kratke vlasy niekto dlhe tak samozrejme musi použiť viacej šamponu a po dlhšom použivani mi teraz uplne stači ked si hlavu umyjem až na 4 deň až som prekvapena určite ostanem pri ňom:)) ale ani ja neviem zistiť či sa mi stav vlasov zlepšil určite by som sa musela dať najprv ostrihať aby som zistila či sa mi budu ešte lamať ale nechcem riskovať kedže moju dlžku som si pestovala už dlho aby som bola celkom spokojna:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem měla šampon i kodicionér a byla jsem docela spokojená akorát mi vadí že ke konci to už z té tuby jde hrozně špatně ven.
    Jinak mi přišlo že mě po tom šamponu právě vypadávalo více vlasů... na olejíček se určitě mrknu :) jinak já používám olejíček na vlasy od Bielendy a vždycky použiji kokosový olej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oleje mi na hlavu nesmí. Jsem strašně ráda, že ta olejová mánie trochu polevila a jdou sehnat pečující produkty pro maximální obnovu vlasů i bez obsahu oleje. Vypadám pak, jako bych měla na hlavě hrst tři roky staré slámy ... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chtěla bych vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Doma mám kondicioner z tejto rady a je skvelý :-) Asi si pôjdem kúpiť aj olejček aj šampón,avšak dosť dievčat mi vravelo že olejček je na prd a že je to zmes chemikálií...A bojím sa že sa mi bude zo šampóna mastiť hlava :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Měla jsem šampon i kondicionér a byly celkem super za tu cenu:) O olejíčku jsem ani nevěděla...achjo, musím ho mít!:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť