16. februára 2014

Súboj: Vyhrala Loreál micelárka nad Biodermovskou ?

Prajem Vám pekné nedeľné ráno ! :)

Pre niekoho posledný deň voľna, no pre mňa to znamená týždeň prázdnin, takže dúfam, že cez týždeň sa tu objaví viac článkov ako minulý týždeň. Dnes som si pre Vás netradične pripravila recenziu, aj keď zvyčajne nedeľu je to líčiaci post.

Dnešná recenzia nebude klasická, bude to na štýl porovnávanie dvoch produktov. Niečo na takýto štýl som robila porovnávanie mono tienov Essence a Max Factor - článok tu. Myslím, že má aj väčší ohlas ako klasická recenzia. Túto recenziu po pravde píšem, po dopotrebovaní obidvoch produktoch, Biodermu som mala asi už štvrtý krát a Loreál prvý, ale svoj názor mám spravený. Loreál micelárku som si kúpila, keď som minula Biodermu a potrebovala som odličovač, o Loreál som čítala samé chvály, tak som bola veľmi zvedavá, pretože bola práve porovnávaná s Biodermou a dokonca čítala som že je to lacnejšia varianta Biodermy. Presnú cenu neviem už, ale myslím, že keď som ju kupovala vyšla ma v 101-tke na 3,79 €(200 ml), čo je oproti Bioderme(250 ml - 13 €) výrazný rozdiel. Ešte aby som to urovnala, na micelárku od Biodermy je samotná recenzia tu, takže táto recenzia sa bude viac týkať micelárky od Loreál. V cene vyhráva jednoznačne Loreál.

Obal sa mi páči u obidvoch. Nemám žiadne výhrady, Loreál má pekný jednoduchý, s ružovou pôsobí milo. Čo ma sklamalo, je aplikátor. Loreál má hrozný aplikátor, keď som si chcela dať na tampón, tak mi vždy vytieklo všetko úplne inde, len nie tam, kam to malo ísť. Zbytočne veľa vyteká a tak sa aj rýchlejšie minie. U mňa ma aplikátor nula bodov, oproti Bioderme, ktorý vyhráva na plnej čiare, pretože veľmi sa mi páči pumpičkový aplikátor, kvôli nemu, som si odložila prázdne balenie a prelievam si tam Biodermu :) Vydržala mi cca mesiac a pol, Bioderma cca tri -štyri mesiace. Za obal a aplikátor má Loreál nula bodov a tu vyhrala Bioderma.

Prejdem k tomu najdôležitejšiemu a to je, čo čakám od micelárky. Rozhodne nie, to aby mi štípala v očiach. Mám len dve podmienky: dobre odlíčiť make-up, neštípať a nedráždiť. K Bioderme nemám žiadne výhrady, odličuje jedna báseň, odlíči ako jemný make-up, tak aj večerný, neštípe, nedráždi. Čo sa o Loreál u mňa, nedá povedať. Odličuje dobre, to uznávam, ale vždy mám pocit pálivosti v očiach, k odličeniu pleti nemám nič, ale pri očiach ma štípe a to rozhodne neznesiem a nemôžem ju hodnotiť pozitívne.Nečudovala by som sa keby mám veľmi citlivé oči, ale práveže nemám a k tomu táto micelárka je pre dermatologicky testována na citlivú pleť. Veľký bod pre Biodermy.

Záver je jednoduchý. Loreál micelárka ma aj napriek pozitívnym recenziam sklamala, vďaka svojím odličovacím schopnostiam. Micelárka jednoducho nemôže štípať, nechápem to, keď nikoho neštípe iba mňa :) Radšej si priplatím za kvalitu a kúpim Biodermu, s ktorou som nadmieru spokojná a túto lacnejšiu verziu si viac nekúpim. Inak momentálne testujem zas inú micelárku od Mixa,  takže ak by Vás zaujímala recenzia tak dajte vedieť :)

Definitívny verdikt: Bioderma Sensibio H2O ÁNO / L'Oréal Paris Sublime Soft micelárna voda NIE

Aké sú Vaše skúsenosti ? Ak ste vyskúšali obidva produkty, ktorý Vám viac vyhovuje ? 

Pripomínam ešte prebiehajúce giveaway na blogu: O Xoxopatty beautybox TU !
                                                                             O MSM Beauty Scrub  TU !

18 komentárov:

  1. Mě naštěstí ta L´oréalka neštípala, takže si nemůžu stěžovat. Jsem spokojemá s oběma. Za mě osobně jsou tyhle dvě nejlepší micerálky, které jsem vyzkoušela. Celkem mě zajímá ale i ta od Garnier, nicméně na ni nemám odvahu, protože věci od této značky mi většinou nesedí :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/limitky-produkty-essence-jaro-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani jeden produkt jsem neměla možnost pořádně vyzkoušet, ale více mě láká právě ta Bioderma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa L´Oréal tiež štípe.. tak ju používam len na pleť...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já měla Biodermu asi 4 roky, Loreal jsem si nedávno koupila za 99 Kč a nevidím rozdíl. :) Mám normální až suchou pleť, nosím čočky a v očích mě vůbec neštípe - ani nevím jestli se mi tam dostala nebo ne:D prostě Loreal za mě jo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyskusala som tiez obidve... dokonca obidve mam prave doma .. aj bioderma je pre mna TOP 1, tak lorealku mam tiez rada ;) nestipe, pekne odlici makeup a je cenovo vyhodnejsia ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám micelárku aj od L´oreal aj od Biodermy. U mňa vyhráva tiež bioderma ! ♥ Micelárku od L´oreal mám už druhú balenie, pri prvom všetko fajn neštípala a pri druhom? štípe ma už aj na líci na brade no všade ! des .... zbytočne vyhodené peniaze

    http://mona-recenzie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bioderma je pro mě drahá takže já bych volila levnější variantu :)) Chci micelárku od Lorealu vyzkoušet tak uvidíme jaký obrázek si na ni udělám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja na Loreal nedám dopustiť. Mám doma obe micelárky a sadla mi rozhodne lepšie ako Bioderma. Jedna sa rozhodne o fakt, že každá máme inú pleť a iné požiadavky na produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mě svědčí spíše Loraálka :)
    http://anett01.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som s Lorealkou veľmi spokojná, pre mňa je Bioderma zbytočne predražená, aj keď nemôžem úplne objektívne porovnať, keďže som Biodermu neskúšala :)) Ale Loreal mi vyhovuje a je aj cenovo veľmi fajn
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Biodermu jsem nezkoušela, ale L'Oreal mě okolo očí ani v očích neštípe, tak nevím...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. loreal bola taka lacna? alebo v 101 maju asi lepšie ceny potom.. ja tumiceralku vôbec nepouživam ako odličovač ale ako pleťovú vodu vadí to? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já mám obě a jsem spokojená, přijdou mi poměrně stejné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nezkoušela jsem, už roky kupuji pouze lékárenské micelárky a asi u nich zůstanu :)
    FairyChain

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mne vyhovujú obidve, neštípu a dobre odlíčia. Ale napr. loreal skúšala moja mama a tú štípala v očiach. na odlíčenie očí som jej kúpila Mixa odličovač a s tým je spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pekný príspevok :)

    http://foreveryoung5515.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já jsem loni začala používat Biodermu a už ji nedám z ruku, je to fakt to nej, co se dá na odlíčení použít. Vyhovuje mi, i když mám spíš mastnou pleť :) http://anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť