28. februára 2014

Posledná šanca !!!

Ahojte, chcem Vám len dať do pozornosti že dnes o polnoci končí súťaž o scrub, podmienky nájdete v tomto článku, kde sa môžte zapojiť. TU !!!

Taktiež zajtra o polnoci končí druhá súťaž, ktorá je už väčšia, v tomto článku môžte zapojením sa do súťaže vyhrať môj vlastný XOXO PATTY BOX !! Už mám všetko kúpené a máte sa teda na čo tešiť :) TU !!

Taktiež dnes končí súťaž na FB, do ktorej som sa zapojila, mnohé z Vás mi dali like, čo som veľmi vďačná, ale keďže aj tak mi chýba do prvého miesta veľa likov, tak Vás prosím o like :) Dnes do polnoci mám poslednú šancu :) Like TU !! :) Ďakujem Vám, po pridaní "lajku" môžte sa zapojiť do prvej zmienenej giveaway :) Dúfam, že si naplno užijete víkend, pekný deň !!

Patrícia

2 komentáre:

  1. myslím, že som zapojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sice na poslední chvíli, ale stihla jsem obojí :)
    A v soutěži držím palce :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovedaťOdstrániť