23. februára 2014

OUTFIT: NUDE HIGH HEELS

Ahojte kočky ! :)

Dúfam, že si naplno užívate krásnu, slenčnú nedeľu, ja už mám prechádzku za sebou aj keď som si ju trošku pokazila učením, čo sa dá robiť, dúfam, že nás čakajú už len takéto dni :) Včera sme boli fotiť rýchly outfit, úplne jednoduchý, v ktorom by som Vám chcela ukázať moje prvé zabijácke lodičky.

Mám ich vďaka spolupráci s e-shopom www.sammydress.com, ktorý je zahraničný a nájdete na ňom veľa módnych kúskov, od oblečenia, cez kabelky, topánky až bižutériu. Ja som pôvodne chcela nejakú peknú kabelku, ale po troch nevydarených pokusov, keďže neboli produkty na sklade som si vybrala nakoniec tieto nude high heels. Aj keď viem, že budú iba v poličke čakať nato, že si ich niekedy dám, tak podľa mňa, každá z nás by mala mať také nejaké svoje high heels, veď sme ženy nie ? :)) Prišli mi asi po cca 3 týždňoch, bezpečne, dobre zabalené, síce po otvorení bola koža, trošku doničená, ako je aj možno vidno, ale ja som spokojná. Ako som napísala sú kožené, prišiel mi aj náhradný remenček, ale tento zatiaľ drží, zo spodu je červená podrážka, síce vyzerajú ako nejaké kopytá, ale nevadí :D Na e-shope ich nájdete TU a ich cena je 12,50 $.

Určite sa niekomu nebudú pačiť, o tom nepochybujem, ale chcela som ich len tak, pre srandu, na nejaké fotenie, príležitostné nosenie..Inak kvalitovo nie sú zlé,dobre sa mi v nich behá, nie sú práve najnepohodlnejšie, ako som čakala, síce som ich ešte viac ako polhodinu nemala..Teším sa na Váš názor či sa Vám aspoň trochu páčia, alebo pôsobia lacno.

Inak mám na sebe nové jeggins(NY), sú to už druhé v poradí, mám aj vínové, ale keďže som chcela klasické čierne legíny, tak som si vybrala tieto čierne so zlatým zipsom, mala som už veľa legín, ale tie podľa nič nevydržia a tu sa nemusím báť že mi budú presvítať a podobne, ja som veľmi spokojná :) Kabelka je z H&M, svetrík z NY, líčenie som zvolila ultra jednoduché, červený rúž všetko rozžiaril a je to Dermacol Longlasting lipstick (08) a je božský, taká červený s koralovým nádychom :)
Prajem Vám príjemne stravenú nedeľu a ja idme znovu von si užiť slniečko :)

33 komentárov:

  1. podla mna ti to strasne moc svedci...je to pekne jednoduche a sexi ...osobne vysoke opatky nevyhladavam ale na fotenie su super 😊a tieto sa mi celkom pacia je dobre ze maju i remienok a drzia nohu pokope

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lodicky sa mi pacia a neposobia na mna lacno.. aj ked sama uz take vysoke nemozem nosit..kedysi som velmi vysoke nosila..najvyssie mam 14 cm.. a to potrebujem nejaku oporu, takze asi tak, ze vyjdem z auta sadnem na kavu a podobne :-D
    Inak ti to velmi pristane... mozem sa spytat kolko merias?

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) meriam cca 172 cm, už dlho som sa nemerala :D :)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekný outfit. Topánky sa mi páčia, len si ich neviem predstaviť na nosenie. Ale chápem sme ženy a chceme ich ;)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejen ženy je chtějí... :-) Podobných mám asi 5 páru, i když raději dávám přednost klasice nebo minimální platformě.

      Odstrániť
  4. Tie lodičky sú úžasné! :) Tie legíny som pozerala v NY aj ja, ale už nemali moje číslo:/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Botičky jsou nádherné!
    Doufám, že někde nějaké podobné seženu,jelikož by se mi náramně hodily k šatům :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lodičky jsou krásné, ale já bych so rozbil hubičku v nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Botky jsou super :) . Strašně dlouho si chci nude lodičky koupit.
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekný outfit!! :)) Musím povedať, že mne sa topánky veľmi páčia!! :) Sama si už dlhšie zháňam také tie nude lodičky a tieto sa mne veľmi páčia :)) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty boty jsou dokonalé! :))) A ten svetřík sladěný s nimi :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ohohooo si uplne zabila mňa totalne dokonalá takže hor sa na diskoteku!!!! lodičky su perfektne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Podařený outfit. Jinak lodičky vypadají skvěle, líbí se mi jejich barva. Taky mi ještě v botníku nějaké univerzální nude lodičky chybí.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Topánky sú skvelé, ja by som na nich ale odvahu nemala... Po 2 metroch by som bola na zemi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Waau! Tie topánky sú úplne TOP TOP! Krásne, jednoduché, zabijácke :)) Síce by som sa bála toho, či by som ich vynosila. Ale napríklad niekde, kde vieš, že budeš väčšinu večera len sedieť a odvezieš sa tam aj späť na taxíku, nie je problém :) Fakt sú úžasné ♥
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lodičky jsou překrásné, ale já bych se v nich určitě zabila :D
    A moc se mi líbí ty jeggins z New Yorkru, také je plánuju pořídit a nejlépe ve více barvách, jsou totiž parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sú krásne! milujem vysoké topánky a takéto béžové najviac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. kráásne topánky :) ale nebol problém s číslami?? nebála si sa že by ti nesadli?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak nádherný, sexi a jednoduchý outfit sa fakt cení. Ľudia si myslia,že ak na sebe nemajú tri kilá oblečenia, tak nemôžu vyzerať štýlovo. Ach, tie topánočky... ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Skvelý outfit, topánky sú úplne dokonalé :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tie su ale kraaasne no uz pri pohlade na ne ma bolia nohy :))) ale tiez mam doma par takych kuskov co sa na ne len pozerAm

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ty lodičky jsou dokonalé a moc ti to tady sluší :) Pěkný blog :)
    http://radsska.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Veľmi pekné, ale ja by som sa v nich asi zabila a viac by sa mi páčili bez tých remienkov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahoj, nó, topánočky sú super, nádherne predĺžia a zoštíhlia postavu a tá farba je super kombinovateľná, takže dvojnásobná výhra pri výbere! Ja mám vysoké topánky rada, hoci keď tak rozmýšľam, v poslednej dobe uprednostňujem skôr nízke a pohodlné. Vyzerá to tak, že aj dlho budem, kým sa mi noha teraz nedá do poriadku, po úraze. Ale na tebe vyzerajú skvele, aj nohavice sú super, ten zlatý zips je pekný a super červený rúž! Ja si nikdy neviem dobre vybrať červený rúž, vždy mám pocit, že mi nesedí odtieň a prejaví sa to na farbe zubov...

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Úplne s tebou súhlasím, že klasické legíny nič nevydržia.. tieto vyzerajú super :) A vysoké topánky sa mi páčia rôzne, ale skoro nikdy si ich len tak neobujem, vážne len na nejakú príležitosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ďakujem Vám za každý jeden komentár, ste milé a vážim si každučký jeden komentár ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Čože?? :D krásne sú tie topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. ahoj, nahodou som natrafila na tvoju stranku, a som milo prekvapena :) tento outfit k tebe velmi pasuje, vyzeraš v nom velmi štylovo, krasne, topanočky maju skvelu nude farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ahoj, neviem či to tu už niekde padlo, ale chcela by som sa spýtať na poštovné :) koľko platíš keď si objednáš s toho e-shopu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, no ja som poštovne neplatila, ale myslim, že na tej stranke najdeš tuto informaciu :)

      Odstrániť