7. februára 2014

"Ochutnávam" BIO kozmetiku časť tretia: Kaolínová maska, essenciálny olej z pomaranču a exfoliant z broskyne

Ahojte kočky, dnes tu mám pre Vás posledný článok zo série "Ochutnávam" BIO kozmetiku :) Toto obdobie ma zastihlo a mala som chrípku a celé dni som len ležala, takže som naozaj nemyslela na blog a nemala chuť doslova na nič, ale už som znova späť :) Mám na pláne niekoľko článkov, len ešte ten čas mi chýba, ale aby som dokončila jednu vec a potom začala a s druhou, budem sa snažiť Vám rýchlo spísať tento článoček, keďže dlhšie Vás zjavne nebavia :D Ako posledné produkty na testovanie som si nechala od značky tallerAmapola (e-shop: biodiva.sk) BIO Kaolinovú masku na tvár, BIO esenciálny olej z pomaranču a BIO exfoliant z broskyne


Mám pocit, že táto recenzia bude zo všetkých najpozitívnejšia. Na tieto tri produkty som sa veľmi tešila, pretože o dvoch som vôbec nemala ani potuchy na čo konkrétne sú, začnem ale asi kaolínovou maskou, ktorú momentálne tieto mesiace aj používam ako jedinú masku na tvár.


Balenie také aké je už známe u týchto produktoch, ešte raz pripomeniem že ide o BIO produkt/y. Vôňa je už oveľa krajšia pre môj čuch,  aspoň tak to cítim alebo žeby som si nato už zvykla ? :) Je príjemná, čistá a svieža. Trošku mi nevyhovuje konzistencia, ktorá je skôr redšia ako hutnejšia, ale zvykla som si. Aplikuje sa na pleť príjemne a ľahko. Obsahuje 10% rumančekového oleja, kaolín, kvetinovú vodu z neroli, extrakt z rozmarínu a esenciálny olej z pelargónie. Olej z rumančeka je vďaka svojím upokojujúcim a zjemňujúcim vlastnostiam adekvátny pre suchú a citlivú pleť. Kaolín eliminuje do hĺbky nečistoty, absorbuje akumulované toxíny, ponechávajúc pleť čistú a jasnú.
Úprimne nemám rada, keď masku na tvári musím mať viac ako 15 minút a práve pri tejto sa doporučuje doba pôsobenia 25-30 minút, čo je dvojnásobok mojej maximálnej doby, ale nevadí, po chvíli ani neviem, že niečo na tvári mám, tak ju nie je cítiť, z toho vyplýva že pokožku nedráždi ani neštípe. Maska pleť necháva čistú, jemnú, hladkú, milujem ten pocit, keď si dám dole masku, cítim sa ako znovuzrodená :) Také účinky ako sťahovanie pórov a podobne som si nevšimla. Za mňa ale môžem doporučiť, kto si potrpí na BIO produkty, ja ju mám veľmi rada, pomerne rýchlo sa ale míňa, keďže ja si jej vždy doprajem :) Cena 50 ml balenia je 11,90 € :o)

Druhý produkt je pre ktoré, ľúbia relax vo vani a doprajú si kúpeľňové chvíľky....ako ja :o) Ide o esenciálny olej z pomaranča, na stránke ho nájdete TU :o) Sama som si musela vygoogliť niečo o tomto produkte pred prvým použitím a úprimne, teraz si ho skoro pri každom produkte dám do vane :)
Ide ako je z názvu jasné, o esenciálny olej z pomaranču, ktorý si ALE musíte zmiešať pred použitím do vane zo základným olejom (niekoľko kvapiek) , ako je napríklad olivový olej, med, mlieko a podobne a potom rozpustiť vo vode. Ja ho zväčša rozpustím s medom :) Nemôže sa v žiadnom prípade konzumovať alebo priamo aplikovať na pokožku. Vo vode ho skoro ani nie je cítiť, ale kúpeľ je ako keby "mastnejší" a pohodlnejší, alebo ako by som to nazvala správne :) Ani by ste neverili ako krásne to vonia, je to ako čerstvo nakrajaný pomaranč a vždy mám naňho chuť, jednoducho ako je aj písané na stránke - Pomaranč dokonale nabudí zmysly. Najprv som si myslela že aké malé množstvo(9 ml), že to rýchlo zminiem, ale mýlila som sa, keďže použijete na jeden kúpeľ pár kvapiek vydrží naozaj dlho. Aplikátor je klasický ako pri nejakých kvapkách a podobne, takže sa skvele aplikuje. Cena je vyššia stojí 9,40 €, nie každý si môže dovoliť tak draho spríjemniť kúpeľ, ale to je už na každom. Za mňa ako vášnivú milovníčku kúpeľovových oddychov môžem vrelo doporučiť ako relaxačnú pomôcku, len si predtým dajte pomaranč alebo ho pri kúpeli jedzte, lebo je to hrozne trýznenie cítiť tu krásnu, sviežu pomarančovú vôňu...:)


Ako posledný produkt je snáď asi aj najzaujímavejší produkt a tým BIO Exfoliant (peeling, scrub) z broskyne. Čo to je? Ani sama som nevedela :D Sú to maličké zrniečka, ktoré sa majú zmiešať s čistiacim mliekom (v mojom prípade v minulom článku spominané čistiace mlieko z Mydlice lekárskej) a kruhivými pohybmi masírovať po tvári, pripomína mi peeling, len tak po domácky a lepšie. Je to ale celkovo dosť drsné, ako si dáte málo produktu čistiaceho mlieka. Je potrebné aplikovať kaolínovú masku na tvár, ktorá ukludňuje pleť a eliminuje nečistoty. Teraz keď to píšem, som tento krok dokončila a je to naozaj príjemné. Samozrejme nie je vhodné to opakovať často, ako klasický peeling 1-2 do mesiaca. Ešte nikdy som sa s niečím takým nestretla, takže pre mňa super skúsenosť. Cena je 5,90 €, pri použití nezminiete veľa, takže vydrží fakt dosť dlho.
Celkovo si biodiva.sk týmito produktami zmenila reputáciu u mňa k lepšiemu, som s týmito produktami veľmi spokojná a som rada, že som mohla zas vyskúšať niečo nové a hlavne BIO :o) Takže ďakujem a vy mi určite napíšte či Vás niektorý z produktov zaujal :o) 
Majte pekný víkend ! Patrícia

6 komentárov:

  1. Moc zajímavé produkty!!!

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie zrniečka su teda fakt zaujimave že s čistiacim mliekom ich zmiešať tvar musela byť po nich jemna potom:)) aspoň že si sa už z tej chrypky dostala to je hlavne hlavne sa ešte lieč:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kukla som na ich stránku a hneď som si vybrala.:) hrozné...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten píling vyzerá zaujímavo. Isto nato kuknem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bio kosmetika mě v poslední době zajímá víc než kdy předtím a tuhle značku jsem vůbec neznala, takže moc děkuju za tento článek :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/loreal-kod-mladi-rozjasnujici-pece.html

    OdpovedaťOdstrániť