20. februára 2014

MOTD 20.2.2014: Bronzové líčenie

Ahojte !

Po menšom odmlčaní sa ozývam, bohužiaľ, som voľno, začala v posteli s teplotou, takže som zase nemohla byť aktívna, dúfam, že už mi to dá pokoj a môžem sa konečne venovať, tomu, čo ma baví. Ako som tak pozerala, tak naposledy tu bolo moje líčenie pred mesiacom, čo je celkom pekná doba, nato ako som dovtedy pridávala líčenia, nuž, nemohla som to tak nechať a dnes som sa nalíčila a pofotila to. Poviem vám, po tom mesiaci, je to celkom odvyk od fotenia samej seba a celkovo fotenia líčenia, nie a nie pekná fotka. U očí ani nevravím, takže som ich ani veľa neporobila a tie čo som porobila, tak sú zlé, musela som teda s prižmúreným okom vybrať niektoré, veď čo by to bol za líčiaci článok bez dávky fotiek(mhm, tri fotky oproti predchádzajúcim MOTD..teda nič moc :DD)
Inak by ma celkom zaujímal Váš názor, či sa mi oplatí, písať k líčiacím článkom aj postup každého líčenia, neviem sa rozhodnúť, myslím, že je to celkom na nič, ale ak máte na to inakší názor, sem s ním :)
Instagramová  fotka

Inak ak ma sledujete aj na FB či Instagrame tak môžte vedieť, že dnes mi prišiel nový make-up od Revlon-u Colorstay (180 je to myslím). Nevedela som sa dočkať, keď ho vyskúšam, tak som sa rovno na to aj vrhla, neprezradím radšej nič, všetko bude v recenzii, ktorá ale samozrejme za týždeň nebude :D Ak chcete vedieť, čo mám nové v kozmetike, čo mi pribudlo na testovanie, určite ma niekde sledujte, pretože moja prvá činnosť po otvorení hocijakého balíčka, ktorý práve prišiel, je odfotenie to na Instagram a na Facebook....tiež to tak máte ? :D

Bronzové líčenie som nosila skoro celý január/február, hlavne teda do školy, nezabralo mi veľa času, a bolo dostatočne výrazne pre mňa, aj keď raz sa mi podarilo úplne peckovo bronzové, len ako rozmýšľam, už vôbec neviem čo som použila, toto sa s tým nedá porovnať :D Ale hádam aj tu je vidieť náznak bronzových tieňov, pretože to fotenie bolo hrozné :D Moje vlasy si veľmi nevšímajte, pred tým som si ich zmyla, novinkou (aspoň myslím) od Baley šampónom na suché poškodené vlasy, ktorý je bez silikónov a obsahuje arganový olej a taktiež som vyskúšala aj olejček, recenzia určite bude :) Len teraz už pomaly ani neviem kde mi hlava stojí :D Inak ak by niekto niekto sa chcel spýtať, prečo mám na fotkách jedno obočie tmavšie a jedno bledšie(ak to tak neukazuje iba mne), tak je to všetkom svetlom, nie nerobím si jedno tmavšie a jedno bledšie :D

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR



  Revlon Colorstay makeup zmiešaná/mastná pokožka (180)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
Bourjois baked blush Healthy Mix 41 Bonne Mine
NYX Taupe
GOSH Bronzing Powder 02 Natural Glow

OBOČIE

  Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Zoeva podkladová báza
Maybelline 35 On and on bronz (ako podklad)
Gosh paleta (bronzový tieň)
Urban Decay Naked 2 palette (Foxy,Bootycall, Busted, Blackout)
Essence gélová očná linka (01 midnight in paris)
Dermacol Vampire Mega Long Lashes mascara

PERY

Dermacol Lip Seduction (01)

Dúfam, že sa Vám líčenie páči, myslím, že na denné nosenie úplne ideálne a bronzom si trošku pripomenúť slniečko a teplé dni, ktoré sa k nám hádam už pomaličky dostanú :) A sľubujem, že sa do budúceho líčiaceho článku polepším s fotením a hádam sa dostanem na tú úroveň, kde som bola pred tým :) Príjemný večer prajem !

41 komentárov:

  1. Líčení se mi moc líbí. Jde ti jak krásně k pleti, tak k vlasům. Detailní postup líčení podle mě není potřeba. U jednoduchých věcí si to člověk domyslí nebo je to spíš jasné a u těch složitějších by bylo lepší video. Hrozně se ale těším na recenzi toho make-upu od Revlonu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-february-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne :) Toto som si neuvedomila a je to pravda :) ďakujem za názor :))

      Odstrániť
  2. ty máš tak nádherné oči :O moc pěkné líčení .. .:-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne oči, celé líčenie ti pristane :) Nič by som nemenila. Palec hore :)
    Adysha

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najskôr som rozmýšľala, či to máš kontaktné šošovky, lebo nikdy predtým som si nevšimla, že máš tak zaujímavé oči. Zeleno-hnedé alebo to je svetlom? Inak pekné líčenie. Ja som sa tiež pokúšala odfotiť líčenie, ale zatiaľ som to vzdala :( Buď tam boli farby úplne iné ako v reáli alebo rozmazané alebo ma foťak odmietol odfotiť... Takže držím palce, nech sa rýchlo vrátiš ku svojim fotos, aj keď myslím, že aj tieto sú pekné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja keď som na ne po prečítaní tvojho komentára zadívala, sa mi zapáčili, inak sa mi nepáčia, sú skor zeleno-šedé, ako hnedé, ale toto je asi jedine svetlom a trochu úpravou :) a ďakujem :) máme to naozaj ťažké a nie je to také jednoduché pofotiť, že :)

      Odstrániť
  5. Líčenie je super, takéto ja môžem :-) a obočie máš úplne v poriadku.. asi záleží dosť od typu a nastavenia monitora :-) inak Carmex balzám som mala a moc som s ním spokojná nebola :-/ veď uvidíš a potom sa pochváliš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no tak asi, ja som len na to chcela upozorniť, pretože ja to tak vidím, aby nenastali zas nejaké komentáre :) No ja mám asi štvrte balenie a som maximálne spokojná :) Používam ho už vyše roka :) Prečo si s ním nebola spokojná?

      Odstrániť
    2. spočiatku bol fajn, ale začal mi vysušovať pery a nakoniec mi už vôbec nesadol. Neviem, takto to dopadne takmer s každým balzámom.

      Odstrániť
    3. aha, mne praveže nevysušoval vobec, dokonca mi pomohol pri liečení oparu :) a na zimu je pre mna perfektny, ty maš asi velmi suche pery čo ?

      Odstrániť
  6. Opět ti to moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přemýšlím, jaké líčení si udělám zítra na ples a jestli něco vůbec. Ale tohle vypadá super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No určite niečo vymyslíš, držím palce ! :) Myslím, že hnedým líčením nič neskazíš :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Podľa mňa máš obočie rovnaké :)) Líčenie je krásne :) Postup podľa mňa ani nie je treba, len by si mohla odfotiť tie použité produkty, je to lepšie ako keď to len vypíšeš - chápeš, aspoň si môžem kuknúť či mám nejaký podobný tiež aj ja v mojej zbierke, lebo predsa len to na očiach vyzerá takmer vždy kúsok inak ako v obale :) A inak, fotky sa mi veľmi páčia, ja som doteraz nebola schopná spraviť jednu peknú fotku líčenia a voláko prestávam dúfať, že sa mi to niekedy podarí :D
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) No mňa to vždy napadne, až keď to všetko poschovavám a potom sa mi už nechce, ale asi si to niekde zapíšem, aby som to po nalíčení sa nezabudla, aj ja to mám rada, keď je to pofotené, ako hladať fotky po inernete, posnažím sa :)

      Odstrániť
  9. Ty máš tak dokonalý xicht :O :X staprasne si pekná <3 a kde sa da zohnať ten carmex lip Balm??? :) a kebyze si nepises o tom obočie tak si to ani nevšimnem vôbec to nieje vidieť :)
    POZÝVAM na GIVEAWAY :)
    Fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :D Ja som ho kupila na krasotika.sk :) Tak nabuduce budem ticho, ked sa mi niečo nebude zdať :D

      Odstrániť
  10. Si stále krajšia a krajšia :) Takéto teplé tóny ti veľmi svedčia. A celý postup podľa mňa nie je treba, keďže aj tak väčšina ľudí nemám presne tie totožné produkty doma a celkovo z fotiek sa dá dobre inšpirovať a vytvoriť si podobné, takže podľa mňa sú fotky dôležitejšie než text :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne :) Úplne super si to napísala :) Tak už len viac fotiek :D

      Odstrániť
    2. Pridavam sa ... ,zo dna na den krajsia! Ako to robis? :-) . Marry

      Odstrániť
    3. teda dievčata, toto mi nerobte, ja sa tu sťažujem, ako vyzeram na fotkach a vy takto :) ďakujem, a nemam žiadnu špecialnu fintu na to :D

      Odstrániť
  11. Líčení je krásné! Sluší ti to ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto ze su nevydarene fotky? si na nich krasna a toto licenie sa ti velmi hodi.. :) Podla mna netreba vypisovat, ak niekoho nieco zaujima, tak sa spyta..:-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mala som vyhrady k tym dvom poslednym, ale to by už ostala len jedna fotka, takže som prižmurila oko :D ďakujeem

      Odstrániť
  13. Krásne líčenie! :) Ten rúž sa mi veľmi ale veľmi páči ! :)) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj mne sa veľmi páči ! :)

      Odstrániť
  14. Krásné líčení, moc ti sluší. Taky mám tuto barevnou kombinaci moc ráda.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  15. prekrásne líčenie! máš nádherne oči a veľmi ti takéto teplé farby pristanú:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tyhle barvy Ti sluší úplně nejvíc :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Takové líčení mám nejradši! A k tobě se naprosto hodí!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kraasna a ten ruž ti pristane riadne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jé ty máš ale krásný úsměv! Sluší ti to! :)
    FairyChain

    OdpovedaťOdstrániť